[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:28

Hier kwamen ze maandag al langs , komt wat herrie uit die dingen :oo

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:36

Hiernaast zijn ze voetbal aan het kijken. Oudste is 11.
Gaat natuurlijk gepaard met een heleboel geschreeuw en gestamp. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:50

Op het laatste kwartier na was het vooral saai.. dus nergens voor nodig al dat geschreeuw. Hoop dat ze iets minder herrie maken.. duurt nog eventjes :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:11

Voetbal is niet goed voor de ontwikkeling :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:16

Rebecca schreef:
Voetbal is niet goed voor de ontwikkeling :')

"Maar liever dat nog, dan het bord voor zijn kop van de zakenman..."

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 08:26

Stybba schreef:
Hiernaast zijn ze voetbal aan het kijken. Oudste is 11.
Gaat natuurlijk gepaard met een heleboel geschreeuw en gestamp. >;)

Dat snap ik dan wel weer :')
Je wil niet bij ons in huis zijn als het voetbal op staat. Of naast me staan in het stadion. Ik jaag regelmatig mensen weg met mijn geschreeuw :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:47

Het is eigenlijk alleen het buurjong wat ik hoor. Die heeft nooit geleerd zachter te praten en kan enorm emotioneel reageren, inclusief stampen met de voeten. En in gehorige huizen is dat best vervelend. Helaas is het buurkreng er een van: ik ga toch geen rekening houden met andere mensen in mijn eigen huis?!
Die kinderen kunnen er eigenlijk weinig aan doen...

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:01

Bij mij in de buurt wonen 2 oppasoma's. Godzijdank wonen die hysterische adhd-mormels niet permanent naast me. Wat kunnen die krijsen zeg! Echt niet normaal dat ze niet gecorrigeerd worden door oma/opa!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:37

Ik moest vandaag van werk uit naar een attractiepark.

Mijn.god.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:38

98xsophiex98 schreef:
Ik moest vandaag van werk uit naar een attractiepark.

Mijn.god.

Sorry, maar ik moest wel lachen toen ik je onderschrift er achteraan las :))

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 23:00

Ugh, dan ga je om half 9 uit eten zijn er allemaal mensen met kleine kinderen en zelfs een baby. Flierp!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 06:56

Ik ben gisteren verhuisd en kwam er achter dat direct langs mij geen kindertjes zitten *\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 09:53

Ik heb me gistermiddag/avond weer eindeloos verbaasd en vooral vermaakt om twee meisjes van... vijf? en twee? ik weet het eigenlijk niet :') Wat een wandelende rampjes zijn dat. Ze zijn op zich best lief, maar man man man. Wat waren wij blij toen we weer naar onze kindervrije bestaan terug konden :')

We hebben met zijn drietjes een boekje gelezen. Zo waren ze stil, werd er niet in mijn oor gegild en ging de een niet nephuilen om zo maar aandacht te krijgen. Was best leuk, ware het niet dat er ineens vanuit alle hoeken foto's gemaakt moesten worden 'Want het staat zo leuk' en 'Je zou toch echt wel een goede moeder zijn.'

Tief op.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:19

“Oh... staat je echt goed “ brrrr doe Maar niet

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:40

Heb ik ook eens meegemaakt maar dan met schoonzus. Uiteindelijk gingen die fotos de hele schoonfamilie rond en werden we gebombardeerd met och wat leuk, staat je goed zeg!

NEE.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:44

Staat je leuk? Het is toch geen nieuwe trui ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:46

De reden om ze totaal te negeren... omdat de rest van de familie anders klapperende eierstokken voor je krijgt :roll:

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:05

speedfiets_2 schreef:
Ik ben gisteren verhuisd en kwam er achter dat direct langs mij geen kindertjes zitten *\o/*

Juich vooral niet te vroeg. Ik was ook blij dat in het huis naast mij een alleenstaande vrouw van rond de 60 kwam te wonen. Blijkt ze helaas een paar krijsende kleinkinderen te bezitten die regelmatig langskomen.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:20

elnienjo schreef:
speedfiets_2 schreef:

Juich vooral niet te vroeg. Ik was ook blij dat in het huis naast mij een alleenstaande vrouw van rond de 60 kwam te wonen. Blijkt ze helaas een paar krijsende kleinkinderen te bezitten die regelmatig langskomen.

-O-

Een van de buurtjes kwam al excuses maken voor het geval dat der hondjes te veel herrie maken maar ik vind het tot nu toe reuze meevallen. Een paar blaffende honden vind ik wat minder erg dan kinderen. De gezinnetjes die ik tot nu toe gespot heb zitten gelukkig wat verder in de straat.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 14:12

speedfiets_2 schreef:

Wat fijn!
Ik ben bezig met het kopen van een kavel en naast mij zouden mensen met drie kleine kinderen komen, maar die hebben zich teruggetrokken. Nu nog afwachten wie er dan wel gaat wonen. En aan de andere kant een ouder echtpaar, die hebben misschien kleinkinderen. Maar die zijn er dan (hopelijk) niet 24/7.

En van kinderen een paar huizen verderop kan je ook last hebben trouwens :Y) Maar wel minder last dan dat ze naast je wonen waarschijnlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 15:00

Wij zaten vanmiddag lekker op het lokale marktpleintje (zijn op vakantie) en 2 meiden van 6 en 8 zaten de hele tijd achter duiven aan, op tussen de tafeltjes door. Ouders: type mierzoet en prinsesjes mogen alles.
Naast ons een ouder echtpaar en de dame had al een keer netjes gevraagd om op te houden met dat rennen tussendoor. Zonder succes.
Komt er een dikke duif, kleinste er achteraan, beest vliegt op en laat me toch een drets vallen... pal op het tafeltje van die oudere mensen.

Ik heb geloof ik de hele Franstalige vocabulaire aan ongepaste woorden van voor naar achter en terug horen passeren :=
De ouders zijn verzocht om op te krassen, wat ze uiteindelijk ook gedaan hebben nadat ze merkten dat iedereen hen echt liever zag gaan.
Maar ronduit beledigd, dat wel.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 15:05

Varekaj schreef:
Wij zaten vanmiddag lekker op het lokale marktpleintje (zijn op vakantie) en 2 meiden van 6 en 8 zaten de hele tijd achter duiven aan, op tussen de tafeltjes door. Ouders: type mierzoet en prinsesjes mogen alles.
Naast ons een ouder echtpaar en de dame had al een keer netjes gevraagd om op te houden met dat rennen tussendoor. Zonder succes.
Komt er een dikke duif, kleinste er achteraan, beest vliegt op en laat me toch een drets vallen... pal op het tafeltje van die oudere mensen.

Ik heb geloof ik de hele Franstalige vocabulaire aan ongepaste woorden van voor naar achter en terug horen passeren :=
De ouders zijn verzocht om op te krassen, wat ze uiteindelijk ook gedaan hebben nadat ze merkten dat iedereen hen echt liever zag gaan.
Maar ronduit beledigd, dat wel.

Jammer dat de duif niet bovenop die ouders van die jong scheet! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 15:21

Dat was dan applausje voor de duif geweest :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 15:53

Sintara schreef:
Staat je leuk? Het is toch geen nieuwe trui ofzo

Ja echt he
“Kan deze ook gewoon op 30 graden?
En opgevouwen de kast in of op een hangertje?”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 16:36

Ik heb weer een gezellig ochtendje met mijn familie en neefje achter de rug.. Kind heeft wat nieuws ontdekt, kokhalzen als ie iets niet eten wil en dan moet je vooral met 3 man blijven pushen.. En dan dat gejammer als ie zijn zin niet krijgt.. Was weer een topochtend :+