Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stybba schreef:Hiernaast zijn ze voetbal aan het kijken. Oudste is 11.
Gaat natuurlijk gepaard met een heleboel geschreeuw en gestamp.
speedfiets_2 schreef:Ik ben gisteren verhuisd en kwam er achter dat direct langs mij geen kindertjes zitten
elnienjo schreef:speedfiets_2 schreef:Ik ben gisteren verhuisd en kwam er achter dat direct langs mij geen kindertjes zitten
Juich vooral niet te vroeg. Ik was ook blij dat in het huis naast mij een alleenstaande vrouw van rond de 60 kwam te wonen. Blijkt ze helaas een paar krijsende kleinkinderen te bezitten die regelmatig langskomen.
speedfiets_2 schreef:Ik ben gisteren verhuisd en kwam er achter dat direct langs mij geen kindertjes zitten
Varekaj schreef:Wij zaten vanmiddag lekker op het lokale marktpleintje (zijn op vakantie) en 2 meiden van 6 en 8 zaten de hele tijd achter duiven aan, op tussen de tafeltjes door. Ouders: type mierzoet en prinsesjes mogen alles.
Naast ons een ouder echtpaar en de dame had al een keer netjes gevraagd om op te houden met dat rennen tussendoor. Zonder succes.
Komt er een dikke duif, kleinste er achteraan, beest vliegt op en laat me toch een drets vallen... pal op het tafeltje van die oudere mensen.
Ik heb geloof ik de hele Franstalige vocabulaire aan ongepaste woorden van voor naar achter en terug horen passeren![]()
De ouders zijn verzocht om op te krassen, wat ze uiteindelijk ook gedaan hebben nadat ze merkten dat iedereen hen echt liever zag gaan.
Maar ronduit beledigd, dat wel.