Die kniklichtjes geven waarschijnlijk ook niet voldoende licht dat het achter in een zaal goed te zien is.
Lizz: nee, inderdaad, niet overal waar ze optreden kunnen ze met blacklight werken.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MoonWencke schreef:Ik wil een oproepje namens mijn moeder doen: zij zingt in een koor en voor optredens hebben ze één nummer die ze in het donker doen, met witte handschoentjes en blacklight aan. Zodat je dus alleen hun handen ziet bewegen. Nu is blacklight niet overal een optie en zoeken ze handschoentjes die zelf licht geven. Glow-in-the-dark is te zwak en het moet ook geen fortuin kosten. Wie heeft er misschien een heel goed idee of weet iets te vinden?
Amado7 schreef:Ik heb de outdoorlaarzen van Horka van Greenwich en ben er zeer tevreden over. Kosten maar 100 euro in de aanbieding. Maar die zijn veel lager. Ik doe er nl al 4 jaar mee en zijn nog steeds waterdicht. Maar ik gok dat je op zoek ben naar een ander soort.
Wie heeft er verstand van tablets? Mijn oma zoekt een nieuwe Samsung tablet, het enige wat ze er op doet is bankieren mailen en whatsappen. Zou de Samsung tab A8 wat zijn? Die is van 2022/2023 en kost niet zo heel veel.
Amado7 schreef:Ik heb de outdoorlaarzen van Horka van Greenwich en ben er zeer tevreden over. Kosten maar 100 euro in de aanbieding. Maar die zijn veel lager. Ik doe er nl al 4 jaar mee en zijn nog steeds waterdicht. Maar ik gok dat je op zoek ben naar een ander soort.
8nnemiek schreef:Amado7 schreef:Ik heb de outdoorlaarzen van Horka van Greenwich en ben er zeer tevreden over. Kosten maar 100 euro in de aanbieding. Maar die zijn veel lager. Ik doe er nl al 4 jaar mee en zijn nog steeds waterdicht. Maar ik gok dat je op zoek ben naar een ander soort.
Ik heb ook de Greenwich gekocht vorig jaar, 95 euro online, en wat een fijne laars is dat zeg![]()
Hartstikke waterdicht, ik loop ermee door zee, en ze zitten heerlijk, ik kan er uren op lopen.
Edit, flink in de aanbieding nu![]()
https://www.deboerdrachten.nl/roe146270 ... 6SEALw_wcB
Amado7 schreef:Prairy ik krijg ze prima uit! Het bont zit vast dus je trekt niet de voering er uit.
Bij mij vallen ze op maat! Heb maat 37 en had 38 besteld maar had voor het mooie net eentje kleiner moeten hebben.
8nnemiek schreef:Amado7 schreef:Ik heb de outdoorlaarzen van Horka van Greenwich en ben er zeer tevreden over. Kosten maar 100 euro in de aanbieding. Maar die zijn veel lager. Ik doe er nl al 4 jaar mee en zijn nog steeds waterdicht. Maar ik gok dat je op zoek ben naar een ander soort.
Ik heb ook de Greenwich gekocht vorig jaar, 95 euro online, en wat een fijne laars is dat zeg![]()
Hartstikke waterdicht, ik loop ermee door zee, en ze zitten heerlijk, ik kan er uren op lopen.
Edit, flink in de aanbieding nu![]()
https://www.deboerdrachten.nl/roe146270 ... 6SEALw_wcB