Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:06

APCIII: wij dachten precies aan hetzelfde :') Nadat ik het hier had geplaatst, kreeg ik ook dat idee. Voorgelegd, maar kennelijk geen optie.

Die kniklichtjes geven waarschijnlijk ook niet voldoende licht dat het achter in een zaal goed te zien is.

Lizz: nee, inderdaad, niet overal waar ze optreden kunnen ze met blacklight werken.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 21:47

MoonWencke schreef:
Ik wil een oproepje namens mijn moeder doen: zij zingt in een koor en voor optredens hebben ze één nummer die ze in het donker doen, met witte handschoentjes en blacklight aan. Zodat je dus alleen hun handen ziet bewegen. Nu is blacklight niet overal een optie en zoeken ze handschoentjes die zelf licht geven. Glow-in-the-dark is te zwak en het moet ook geen fortuin kosten. Wie heeft er misschien een heel goed idee of weet iets te vinden?

Weet niet of je via die sites wil bestellen maar ze hebben bij Ali en Temu diverse handschoenen met lichtjes erin..

rien10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 12:00

Mini Kerstverlichting op batterijen. Batterij doosje met klittenband om je pos doen, lampjes met invlecht-elastiekjes over de vingers doen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:41

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:15

Light up gloves op google geeft meerdere resultaten, misschien zit er iets passends tussen

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:13

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 16:47

Kun je het niet met ducttape waterdicht maken?

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 19:12

Ik zoek een allround herfst laars

Ik heb de ariat wythburn tall maar deze vind ik net een tikkie te warm en zijn voor het fijne nog net te kort. Ik wil er mee kunnen rijden en onbezorgd door plassen stampen zonder dat ik gelijk 3 keer slik omdat ze zo duur zijn. Liefst aansluitend zodat er zo min mogelijk zooi inkomt. Wie weet wat?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 15:49

Ik heb de outdoorlaarzen van Horka van Greenwich en ben er zeer tevreden over. Kosten maar 100 euro in de aanbieding. Maar die zijn veel lager. Ik doe er nl al 4 jaar mee en zijn nog steeds waterdicht. Maar ik gok dat je op zoek ben naar een ander soort.

Wie heeft er verstand van tablets? Mijn oma zoekt een nieuwe Samsung tablet, het enige wat ze er op doet is bankieren mailen en whatsappen. Zou de Samsung tab A8 wat zijn? Die is van 2022/2023 en kost niet zo heel veel.

Liefst groter dan 10.5 inch. Dat is de A8 dus helaas niet.
Laatst bijgewerkt door Amado7 op 22-09-23 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 15:51

Amado7 schreef:
Ik heb de outdoorlaarzen van Horka van Greenwich en ben er zeer tevreden over. Kosten maar 100 euro in de aanbieding. Maar die zijn veel lager. Ik doe er nl al 4 jaar mee en zijn nog steeds waterdicht. Maar ik gok dat je op zoek ben naar een ander soort.

Wie heeft er verstand van tablets? Mijn oma zoekt een nieuwe Samsung tablet, het enige wat ze er op doet is bankieren mailen en whatsappen. Zou de Samsung tab A8 wat zijn? Die is van 2022/2023 en kost niet zo heel veel.

Ik zou zeggen een prima optie! Voldoet prima aan de eisen die je hebt. Hier iig heel blij mee.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 15:52

Hou ik die in ieder geval in m’n lijstje! Net nog een eis toegevoegd haha. Maar ik weet niet of ik die ga vinden dus anders ga ik voor deze!

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 15:55

Welke eis heb je toegevoegd?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 16:03

Muga schreef:
Welke eis heb je toegevoegd?

Liefst groter dan 10.5

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-23 20:32

Amado7 schreef:

Ik heb ook de Greenwich gekocht vorig jaar, 95 euro online, en wat een fijne laars is dat zeg <3
Hartstikke waterdicht, ik loop ermee door zee, en ze zitten heerlijk, ik kan er uren op lopen.

Edit, flink in de aanbieding nu :wow:
https://www.deboerdrachten.nl/roe146270 ... 6SEALw_wcB

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 21:47

8nnemiek schreef:
Amado7 schreef:

Ik heb ook de Greenwich gekocht vorig jaar, 95 euro online, en wat een fijne laars is dat zeg <3
Hartstikke waterdicht, ik loop ermee door zee, en ze zitten heerlijk, ik kan er uren op lopen.

Zit dat bont wel vast erin? Ik vind het mega irritant als je je laars probeert uit te trekken en de hele voering komt mee, of erger dat je je laars helemaal niet uit krijgt.

Hoe vallen ze qua maat? Ik heb meestal maat 40.

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 01:01

Ik ben op zoek naar een mooie hondenbench, maar zie niet veel aanbod, ze lijken allemaal op elkaar. Heeft er iemand iets gezelligers?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 01:21

Prairy ik krijg ze prima uit! Het bont zit vast dus je trekt niet de voering er uit.

Bij mij vallen ze op maat! Heb maat 37 en had 38 besteld maar had voor het mooie net eentje kleiner moeten hebben.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 04:49

Birgit01 schreef:
Ik ben op zoek naar een mooie hondenbench, maar zie niet veel aanbod, ze lijken allemaal op elkaar. Heeft er iemand iets gezelligers?

Als je zoekt op hondenbench in kastje krijg je de gezelligere. :)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 05:30

Amado7 schreef:
Prairy ik krijg ze prima uit! Het bont zit vast dus je trekt niet de voering er uit.

Bij mij vallen ze op maat! Heb maat 37 en had 38 besteld maar had voor het mooie net eentje kleiner moeten hebben.

Thnx. Ik lees in een review erg smalle kuit. Dat zijn de mijne helaas niet :') En vind het zonde om ze te bestellen want het is niet gratis retour sturen. Wat vinden jullie van de kuitmaat?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 23:31

Horka Highlander heb ik, geschikt voor dikke kuit en lang genoeg om mee te rijden. Wel duurder dan de Greenwich.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 11:05

8nnemiek schreef:
Amado7 schreef:

Ik moest wel even lachen. De link geeft aan ‘gesloten op zondag’ :')

Op de foto vind ik ze vrij kort. Ik heb nu bij kramer besteld dus ben benieuwd

https://www.kramer.be/Ruiter/Rijlaarzen ... ountryside

De lengte is vooral het probleem bij de artiats. Die komen net wel net niet op mijn zweetblad. Soms zit ik even vast als ie eronder schiet en dat is gewoon vervelend. Ik rij er dus een gaatje korter mee maar het is het nét niet.
Gister 20 km gereden met de ariats en gaatje korter maar mijn voeten stonden in brand na de rit zo warm dat ze waren -O- maar het was te nat om met lage schoenen te rijden dus vandaar de zoektocht naar een tussen laars

@cissy ik ben gezegend met een normale maat kuit. Alles wat geschikt is voor een brede zwem ik in :')
Vind de looks van de highlander een beetje ‘slonzig’

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:32

Bokt weet alles. _O-

Ik zoek een tas waar ik mijn 13 inch laptop in kan doen in een apart vak maar ook waar mijn broodtrommel enz enz in kan.
Liefst geen rugzak want ik wil de tas ook gebruiken zonder de laptop.

Ik zat naar een cowboy bag te kijken maar die vind ik zo lomp.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:38

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:51

Die is inderdaad wel mooi en niet zo groot en lomp denk ik.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:51

Nee, dat was wat ik ook niet mooi vond aan cowboy bag. Maar.. als er genoeg inzit is ie alsnog wel vol/groot. :))