Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dromertje2 schreef:Ik ken dat niet mamacafe, denk niet dat dat hier in mijn omgeving georganiseerd wordt.
Wel bijeenkomsten maar dat noemt men borstvoedingscafe s maar dat geef ik niet dus wat raar om daar te gaan zitten em mijn kind een fles te geven.
Michelle77 schreef:@niwla, heb gewoon bij sale gekeken, anders op merk Donsje even zoeken
https://www.toddlersandtees.nl/nl/brands/donsje/
lieveli schreef:Mamacafé is hier verschillende ochtenden, maar altijd dezelfde gezichten. Wellicht geef ik het na de zomerstop nog een kans. Al is het maar om mijn verzameling imitaties uit te kunnen breiden.
Simongek nee dat het jouw smaak is maakt niet uit. Maar ik maak heel bewust de keus om een ander er niet meer mee te vervelen. Ik vind het een beetje triestig en niet sfeerbevorderend. Wat jij doet is aan jou.
simongek schreef:dromertje2 schreef:De mijne is ook nudist tegenwoordig Heb al moeten onderhandelen dat als we naar buiten gaan, hij wel kleren moet aan doen
Hier gelukkig niet. In ieder geval altijd boxer aan. Wil geen blote bips op mijn stoelen.