Jullie hebben gelijk, ik ben altijd heel direct en to the point normaal gesproken, moet ik nu ook maar eens gaan doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anne_bento schreef:Aan alle kanten laat ie merken dat hij toekomst ziet met mij, we hebben het ook erg veel over de toekomst, dus ik denk niet dat de vraag hem teveel zal zijn, maar ik moet zeggen dat ie me vaker verbaasd heeft dus ik weet het niet. Mocht het toch zo zijn of hij heeft geen antwoord op die vraag na 2 maanden en zoveel samen gedaan dan ben ik er eigenlijk wel klaar mee denk ik.. ik bedoel, na zoveel tijd samen zou je toch niet meer moeten twijfelen.. misschien heeft ie wel bindingsangst gekregen na zijn laatste relatie.. ach kan natuurlijk van alles gaan invullen zelf nu maar laat ik het van het weekend gewoon maar eens op de man af vragen
Eapy schreef:Ik heb het ook gewoon gevraagd. Ik probeerde het nog subtiel en romantisch te brengen, maar kreeg lekker hollands nuchter terug: "Nou, volgens mij heb jij nu een relatie met mij. Je mag bevestigend antwoorden of anders via het raam naar buiten. Gefeliciteerd schat." Antwoord was niet meer nodig...![]()
![]()