Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 15:58

Sababber schreef:
Tja dan kun je er op af stappen en verhaal gaan halen :+

Die meid weet dan echt niet, waar ze moet kijken :') of het is een ice cold b.... :')

Bloempotje

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:46

Ik meld me hier ook :P .
Gewoon een beetje aan het rond kijken op tinder voor vermaak :o) .
Hoe 'snel' spreken jullie af via tinder?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:51

xChantal94 schreef:

Zo snel als mogelijk is, iemand anders kan in het echt toch anders overkomen. Laatst zelfs iemand die ik nog geen 24 uur kende. :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:55

xChantal94 schreef:

Als het loopt, snel genoeg afspreken.. anders rol je in de friendzone :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:19

Ik wil toch altijd eerst wel een aantal dingen weten want anders vind ik het zonde van mijn tijd. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:33

Ik wil iemand eerst leren kennen (+ nieuwe foto's). Anders spreek ik voor niets af (ik vind iemand niet snel leuk) en wat is zo'n date verschrikkelijk dan zeg. Tot nu toe twee x gedacht van ach ik heb toch tijd genoeg maar ik ga het NIET meer doen :') de tweede keer heb ik mijn broertje geappt dat ie me naar huis moest bellen :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:36

Waarom nieuwe fotos :+

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:37

Alja schreef:

Foto's zeggen meer dan duizend woorden :Y)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:48

UhNee schreef:
xChantal94 schreef:

Zo snel als mogelijk is, iemand anders kan in het echt toch anders overkomen. Laatst zelfs iemand die ik nog geen 24 uur kende. :')

Idem
24u nadat Tinder geïnstalleerd was en 10u "contact" had ik een date. En het was meteen een blijver :D
Kennen elkaar intussen 9maand <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 23:02

Pieter25 schreef:
Alja schreef:

Foto's zeggen meer dan duizend woorden :Y)

Nou inderdaad ik hecht niet veel waarde aan uiterlijk maar ik moet iemand wel een beetje aantrekkelijk vinden. :+

Als je maar 1 duidelijke foto hebt van iemand (wat veel jongens maar hebben op tinder), kan je soms echt een enorm verkeerd beeld krijgen. Brr.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 07:26

Hmm.. Het probleem is dat ik met complicaties na mijn knie operatie loop dus zelf niet kan autorijden ofso. En om nou meteen bij een vreemde in te stappen na kort contact... :o

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 07:41

Hier moet k ook eerst iemand leren kennen, beetje kijken hoe ze zijn qua karakter.
Denk dat k toch wel een week wacht.
Weet k tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt.
En dat van die nieuwe foto, ik doe dat ook altijd :')
Sommige mannen presteren het om er niet uit te zien zoals op de tinder foto's. Of ze zijn vaag, of ver weg :')

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 08:03

xChantal94 schreef:
Hmm.. Het probleem is dat ik met complicaties na mijn knie operatie loop dus zelf niet kan autorijden ofso. En om nou meteen bij een vreemde in te stappen na kort contact... :o

Een vreemde bij jou laten instappen is net zo toch?
Je kan de bus / trein pakken en bij een lunchroom afspreken toch? Niemand die in een auto hoeft te stappen...

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:03

Ik heb eerst ff wat gechat, kijken of de gesprekken wat op gang blijven en d'r niet meteen over sex gepraat gaat worden. Daarna telefoonnummers uitgewisseld en na anderhalve of twee weken zijn we op de eerste date gegaan. Hij was net zo leuk als op de chat en nou zijn we na 2,5 maand nog steeds bij elkaar <3 ik probeer ook altijd ff Facebook ofzo te checken, heb wel eens gehad dat de heer in kwestie een vriendin thuis had zitten.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:17

Idd meer foto's. Ik heb een keer een date gehad die een foto had waar die best leuk op uitzag en over de app leek het ook een leuke gezellige vlotte jongen. Maar toen we afspraken, het was een slome knul, zei bijna niks en wat hij zei werd gigantisch uitgerekt. En hij heel ook op de foto een vlotte jongen, maar de foto was redelijk gephotoshopt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:55

Blue_flower schreef:
xChantal94 schreef:

Een vreemde bij jou laten instappen is net zo toch?
Je kan de bus / trein pakken en bij een lunchroom afspreken toch? Niemand die in een auto hoeft te stappen...

Was het maar zo'n feest. Als je als man bij een vrouw in de auto stapt hoef je je doorgaans geen zorgen te maken, andersom is dat helaas een ander verhaal. Ik zou het in ieder geval absoluut niet doen, zelfde geldt voor bij iemand thuis afspreken op een eerste date of bijvoorbeeld wandelingen in afgelegen stukken bos.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:02

Nou ik laat ook geen vreemde vent bij mij in de auto stappen hoor. Net zoveel risico's als zelfs bij iemand in de auto stappen.

Eerste date mooi in het openbaar, altijd!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:03

Tinder struggles hier.. zo'n leuke gast. Paar keer gezien, heel gezellig gehad, en nu ineens ben ik geblokt op whatsapp :') oke iemand vertellen dat er verder niks in zit kan dus tegenwoordig niet meer schijnbaar.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:14

UltimOo schreef:
Tinder struggles hier.. zo'n leuke gast. Paar keer gezien, heel gezellig gehad, en nu ineens ben ik geblokt op whatsapp :') oke iemand vertellen dat er verder niks in zit kan dus tegenwoordig niet meer schijnbaar.. :')

Wow, dat is heel gek inderdaad. Verder geen rare discussies gehad ofzo?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:28

UltimoO das ook apart zeg...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:43

UltimOo schreef:

Misschien is vriendinnetje erachter gekomen? Dat was ten minste bij mij keer zo.. kwam er achteraf achter omdat vriendinlief contact met mij zocht om me te bedreigen -.-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:45

Jeetje wat erg zeg...

Ik vraag me echt af als er ook nog eerlijke mannen zijn :+

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:54

UltimOo schreef:

banketstaaf mannen daar in Somewhere over the Rainbow -O- Heeft hij verder totaal geen hints gegeven of geprobeerd het gesprek dood te laten bloeden?. Wel banketstaaf in 1x bam >;)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:55

Gianti schreef:
UltimOo schreef:

Misschien is vriendinnetje erachter gekomen? Dat was ten minste bij mij keer zo.. kwam er achteraf achter omdat vriendinlief contact met mij zocht om me te bedreigen -.-

Wauw :')

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 00:33

UltimOo schreef:

Dat had ik laatst ook. Toevallig dezelfde? Haha
Kreeg nog een berichtje dat hij het zo leuk vond om met me te kletsen, en toen ineens niks meer en geblokt..