Sababber schreef:Tja dan kun je er op af stappen en verhaal gaan halen
Die meid weet dan echt niet, waar ze moet kijken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UhNee schreef:xChantal94 schreef:Ik meld me hier ook.
Gewoon een beetje aan het rond kijken op tinder voor vermaak) .
Hoe 'snel' spreken jullie af via tinder?
Zo snel als mogelijk is, iemand anders kan in het echt toch anders overkomen. Laatst zelfs iemand die ik nog geen 24 uur kende.
Pieter25 schreef:Alja schreef:Waarom nieuwe fotos
Foto's zeggen meer dan duizend woorden
xChantal94 schreef:Hmm.. Het probleem is dat ik met complicaties na mijn knie operatie loop dus zelf niet kan autorijden ofso. En om nou meteen bij een vreemde in te stappen na kort contact...
Blue_flower schreef:xChantal94 schreef:Hmm.. Het probleem is dat ik met complicaties na mijn knie operatie loop dus zelf niet kan autorijden ofso. En om nou meteen bij een vreemde in te stappen na kort contact...
Een vreemde bij jou laten instappen is net zo toch?
Je kan de bus / trein pakken en bij een lunchroom afspreken toch? Niemand die in een auto hoeft te stappen...
UltimOo schreef:Tinder struggles hier.. zo'n leuke gast. Paar keer gezien, heel gezellig gehad, en nu ineens ben ik geblokt op whatsappoke iemand vertellen dat er verder niks in zit kan dus tegenwoordig niet meer schijnbaar..
UltimOo schreef:Tinder struggles hier.. zo'n leuke gast. Paar keer gezien, heel gezellig gehad, en nu ineens ben ik geblokt op whatsappoke iemand vertellen dat er verder niks in zit kan dus tegenwoordig niet meer schijnbaar..
Gianti schreef:UltimOo schreef:Tinder struggles hier.. zo'n leuke gast. Paar keer gezien, heel gezellig gehad, en nu ineens ben ik geblokt op whatsappoke iemand vertellen dat er verder niks in zit kan dus tegenwoordig niet meer schijnbaar..
Misschien is vriendinnetje erachter gekomen? Dat was ten minste bij mij keer zo.. kwam er achteraf achter omdat vriendinlief contact met mij zocht om me te bedreigen -.-