Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pirouette66 schreef:Hier staat Autumn Romance van GC voor het eerst aan, héérlijk!!! Blij dat ik daar meteen een heel doosje van heb besteld
Pirouette66 schreef:Hier staat Autumn Romance van GC voor het eerst aan, héérlijk!!! Blij dat ik daar meteen een heel doosje van heb besteld
Alwiene schreef:Net een bestelling bij WME gedaan.Ben benieuwd naar alle nieuwe geurtjes. Hoop dat ik met de dubbele beetje goed gegokt heb.
@WME, ik zag zo gauw raad de geur niet meer staan, komt die er automatisch bij??
1 x Winter Magic waxmelt 10 gram
3 x Cafe caramel waxmelt 10 gram
3 x Peppermint tea waxmelt 10 gram
1 x Jolly treats waxmelt 10 gram
1 x Durance
1 x Asian Garden waxmelt 10 gram
1 x Aroma Wild waxmelt 10 gram
2 x Cucumber melon waxmelt 10 gram
2 x Passion melon waxmelt 10 gram
1 x Dancing fairy waxmelt 10 gram
1 x Lala couture waxmelt 10 gram
1 x Desire waxmelt 10 gram
kiwiwitje schreef:Hee WME, is het al 31 januari?Haha grapje ik ben zo nieuwsgierig. Vriendlief pakte gister die raad de geur, zegt ie, wat is dit? Ik zo ja dat is die raar de geur..
Bedacht mij net dat ik met doorgeven mijn ordernummer niet doorgegeven had.. Moet ik die nog even sturen?
Alwiene schreef:Net een bestelling bij WME gedaan.Ben benieuwd naar alle nieuwe geurtjes. Hoop dat ik met de dubbele beetje goed gegokt heb.
@WME, ik zag zo gauw raad de geur niet meer staan, komt die er automatisch bij??
1 x Winter Magic waxmelt 10 gram
3 x Cafe caramel waxmelt 10 gram
3 x Peppermint tea waxmelt 10 gram
1 x Jolly treats waxmelt 10 gram
1 x Durance
1 x Asian Garden waxmelt 10 gram
1 x Aroma Wild waxmelt 10 gram
2 x Cucumber melon waxmelt 10 gram
2 x Passion melon waxmelt 10 gram
1 x Dancing fairy waxmelt 10 gram
1 x Lala couture waxmelt 10 gram
1 x Desire waxmelt 10 gram