Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sokje_6 schreef:Bavarois ook.
Salmonella zit ook niet in elk ei, dat scheelt. En het schijnt dat je er als gezond persoon ook vrij goed tegen kunt, maar wat daar van waar is weet ik niet.
Riddershow schreef:Sokje_6 schreef:Bavarois ook.
Salmonella zit ook niet in elk ei, dat scheelt. En het schijnt dat je er als gezond persoon ook vrij goed tegen kunt, maar wat daar van waar is weet ik niet.
Ik heb geleerd dat salmonella helemaal niet in het ei zit, maar op de schil. En dat als je raue ei wil, moet je vooral proberen dat de buitenkant en de inhoud elkaar niet raken.
Bambi1995 schreef:Ik vraag me af: kan een paard zijn beste vriendje herkennen nadat hij 4 dagen weg is geweest. Zijn ze dan weer net zo bevriend als voor de 4 dagen?
EskeGirl schreef:Bambi1995 schreef:Ik vraag me af: kan een paard zijn beste vriendje herkennen nadat hij 4 dagen weg is geweest. Zijn ze dan weer net zo bevriend als voor de 4 dagen?
Ik denk het wel, paarden hebben een prims geheugen, sowieso goed genoeg om iets 4 dagen te onthouden
Citaat:Andersom lukt alleen maar met zonder een lange rok.
germie schreef:Citaat:Andersom lukt alleen maar met zonder een lange rok.
Goed, volgende vraag, welke vrouw wil er nu in in een rok of jurk lopen? Ik niet, het zijn gewoon ondingen.
![]()
Waarom stap je links op een paard? Ik doe het ook wel rechts, meestal maar net aan welke kant ik sta. Er is immers geen foute kant meer tegenwoordig, want wie draagt er een sabel?
germie schreef:Citaat:Andersom lukt alleen maar met zonder een lange rok.
Goed, volgende vraag, welke vrouw wil er nu in in een rok of jurk lopen? Ik niet, het zijn gewoon ondingen.
![]()
Waarom stap je links op een paard? Ik doe het ook wel rechts, meestal maar net aan welke kant ik sta. Er is immers geen foute kant meer tegenwoordig, want wie draagt er een sabel?