wabisabi schreef:Nou.. het is sneller dan gedacht alweer tijd voor mij om me te melden.
Ik had, na mijn breakup in juni, een leuke nieuwe man leren kennen. We waren als scharrels begonnen. We hadden hier geen afspraken over gemaakt. Mijn breakup was voor mij nog te vers om iets nieuws te beginnen.
Het leek de laatste tijd meer en serieuzer te worden. Toch voelde ik geen echte verliefdheid en ik twijfelde erg veel. (Of ik kon het niet toelaten) Hier hebben we het ook over gehad. Hij voelde ook geen verliefdheid, maar vond het ook, net als ik, fijn en vertrouwd. Hij bleef een aantal dagen per week bij mij en we stonden er redelijk gelijk ik.
Nu heeft hij een date gehad afgelopen week. We hadden afgesproken dat dit gewoon kon en ik wilde hem ook de ruimte geven om dat te doen.
Nu was de date heel leuk en wil hij dit verder gaan onderzoeken. Betekend dat wij er nu een punt achter zetten.
Onverwachts maakt het meer in me los dan ik had verwacht. En blijkbaar voelde ik veel meer voor hem dan ik eigenlijk had gedacht. Of het is toch het oude zeer wat weer naar boven komt? Maar podverdorie wat ben ik er toch verdrietig van.
Het enige positieve wat ik hier uit kan halen dat ik weer iets voel. Ik twijfelde namelijk of ik nog wel verliefd zou kunnen worden. Dat kan ik blijkbaar en soms voelt het dus anders.
Het wordt tijd dat ik mijn emoties ook echt even recht moet gaan aankijken en accepteren dat je niet overal controle over kunt hebben.
Dit ging allemaal misschien toch te snel.
Hé wat naar... sterkte