Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 17:44

Dorus schreef:
Lotus83 schreef:
Aan mijn wasmachine die het water niet meer afpompt!!! Nog geen jaar oud dat kreng! -:(-

Dat moet niet mogen binnen een jaar!
Maar heb je de filters al gecontroleerd? Misschien zit hij ergens verstopt door een sok oid?

Alle slangen losgehaald en water weg laten lopen. Toen een reinigingsprogramma aangezet en weer hetzelfde. Nu moet ik onderaan in de machine dus een dop gaan losdraaien, dat word een waterballet maar mogelijk dat daar iets zit wat er niet in hoort

Lotus83

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 18:42

Nou het was geen sok die de boel verstopte, maar zo'n colour catch doekje. Voor bij je gekleurde was... die gebruik ik dus niet meer -:(-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 07:31

Lotus83 schreef:
Nou het was geen sok die de boel verstopte, maar zo'n colour catch doekje. Voor bij je gekleurde was... die gebruik ik dus niet meer -:(-

In een bh netje stoppen ;)
Bij mij gaat al het kleine spul in een bh netje :j

Gelukkig was het "maar" een verstopping.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 16:59

Aan mn Macbook. Ik kan er zo niet aan wennen, vind Windows echt veel makkelijker werken

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 18:12

Aan het weer. Maar dan niet zozeer dat het mooi was maar omdat sommige mensen dan gewoon zo onpasselijk gaan ruiken. En sommige kunnen er niks aan doen maar een gevalletje Botox zou goed zijn

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:11

Dat de oppas shetlander naar mij trapte.Ik heb wel even duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben.Ik hoop alleen dat ze morgen naar mij toe wil komen.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:20

Dat ik ineens geen avocado meer kan verdragen. Vind dat zo lekker om te eten op brood, maar krijg er echt ontzettende maagpijn van de laatste tijd -O-

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:52

het topic dat gisteren is geopend over fooien geven, ja of nee.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:54

Dat ik niet kon slapen en de hele nacht wakker heb gelegen, en grote kans dat dat nu ook niet lukt, ben klaar wakker nog.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 23:24

Misschien helpt dit?Welterusten en slaap lekker :)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 23:31

Ik erger me vandaag aan ALLES.

Ben bijna 20 weken zwanger, gisteren had ik een late dienst waar ik vandaag nog last van had. Ik dacht wel even naar de stad te kunnen om langs de opticien te gaan maar ik was kapot.
Toen nog ruzie met mijn moeder en in de avond kwam de oudste dochter van manlief langs. Beetje jammer dat die 3.5 uur bleef en ik het he-le-maal gehad had. Tegen man gezegd dat hij ook op de tijd mag letten met bezoek, 2 uurtjes max in de avond. Kreeg wat gemompel terug, bedankt voor de steun love.

Toen niet kunnen slapen van alle drukte en nu zit ik beneden. Good times.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 08:32

Na 13 maanden nu heftig ongesteld. #)

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 08:37

Mensen :roll:

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:03

Aan het feit dat ik voor een keuze sta waarvan ik niet weet hoe ik hem moet en wil maken, en de mensen om me heen kunnen me ook niet echt verder helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:17

De buurman en daarop volgend mijn logeerbed }:0 ,Buurman half 8 bezig met bestraten van zijn tuin met tegelzaagen tril ding en ik naar andere kant van mijn huis gegaan en daar verder slapen maar wat een hard bed _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 15:06

Dat ik een uur moet wachten op mijn bus

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:07

Ns bussen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 17:28

Dat DHL wel het pakket voor de buurman kwam brengen, maar mijn pakket er nog niet is.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:28

Lotus83 schreef:

Ben blij dat het maar een verstoppinkje was.

Onze 7 jaar oude Miele wasmachine pompte vorige week ook niet meer. Maakte wel lawaai alsof hij pompte, maar mijn was kwam elke keer kletsnat uit de machine.

Manlief machine nagekeken, leidingen doorgespoeld (hij meende dat hij ze allemaal gehad had). Uiteindelijk een nieuwe pomp besteld en ingebouwd, werkte het nog niet...dag € 80 voor een pomp die niet nodig was geweest.

Toch maar monteur ingeschakeld van Miele....katsjing... € 173,00 :$ en waarvoor??....De luchtaanvoer was verstopt. En dat waren dus 2 slangen, 1 lange en 1 korte. De lange had mijn man doorgeblazen, maar de korte niet...en daar zat echt veel rotzooi in.

Die man vertelde me ook meteen dat ik veel op lage temperaturen deed wassen en dat was funest voor de machine. Tja, in zowat ale labels staat: wassen ook meteen een potje machinereiniger doorheen.

Mijn man baalde nog het meeste. Als hij dus iets beter gekeken had, dan was dit dus niet nodig geweest.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:32

Mensen die de lampen van hun auto's niet aanzetten in de ochtend en doodleuk afgaan op hun automatische verlichting >;) .
Laat je zien!! Zeker met zn weer als vanochtend :)*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:35

Pieter25 schreef:
Mensen die de lampen van hun auto's niet aanzetten in de ochtend en doodleuk afgaan op hun automatische verlichting >;) .
Laat je zien!! Zeker met zn weer als vanochtend :)*

Fietsers zonder verlichting is net zo vervelend.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:37

Een leverancier die 1,5 uur van te voren meldt dat de zending onderweg is die ik eigenlijk vrijdag had verwacht. Ik was dus niet thuis :')

Vervolgens is de zending niet compleet. Was ik niet van op de hoogte. Leverancier kan geen tijd geven wanneer ze het andere (al betaalde) product gaan leveren. Ze verwachten 'snel' :') Ok dan.

Gelukkig heb ik geen haast :=

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:45

Sorry dubbel.
Laatst bijgewerkt door xRivaldo op 18-10-17 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:51

Deze week begin ik me steeds meer te ergeren aan de mensen die allemaal op mijn oprit menen te moeten draaien. Zijn ze aan de straat aan het werk, staat 400 meter verderop, op de kruising al een bord en hekken dat de straat is afgesloten.
Bij het volgende kruisinkje (een straatje wat niet zo druk is) staat nog eens een bord dat de weg over 150 meter is afgesloten en net na onze oprit staat dan de definitieve wegafsluiting (waardoor wij dus nu tijdelijk tot eind december aan een doodlopende weg wonen). Mensen rijden dus langs bord 1 en tussen de hekken van wegafsluiting 1 door (die hekken staan best ver uit elkaar, omdat het vrachtverkeer wat aan de weg bezig is en de bewoners er nog tussendoor moeten). Vervolgens rijden ze langs bord nr. 2 en dan staan ze dus voor ons huis bij bord 3 en wegafsluiting 2 heel sip te kijken en zich af te vragen of ze echt niet erlangs kunnen.

Ik zat het net mijn dochter te vertellen, terwijl we net onze oprit opreden en achter ons aan reden mensen dus onze oprit op om maar weer even te draaien. Volgens mijn man waarschijnlijk omdat ze mij zonder aarzelen tussen die hekken door hadden zien rijden en gedacht hebben: die zal het wel weten, rij er maar achteraan }:0.

Er zijn er trouwens ook nog genoeg die ook langs de laatste wegafsluiting rijden en die zie je dan even later weer terug komen. Ik neem aan dat er bewoners of misschien de werkmensen geklaagd hebben, want ik zag de motorpolitie vandaag enkele keren voorbij rijden.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:58

Once again.. aan mijn jaloezie..