Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tyrcanol schreef:He bah.
Veelste jong ook..
Krijg er de kriebels van. Want zo gaat het nu bij mij dus ook ...
Mijn merrie heeft echter duidelijk cushing (67) en is ook IR.
Maar ze is pas 14 ..
Shirley schreef:Dan koop ik liever een nieuwe deken ... krijg je 'm ook met vlekken en ( ondanks mijn zeer specifieke vraag hiernaar ! ) met de verkeerde sluitingen toegestuurd
Mag hem terugsturen, dan krijg ik een andere ... maar op wiens kosten ?
En krijg ik dan wel de goede ?
Ik heb er weinig vertrouwen in
Ik mag hem ook terugsturen en krijg dan ( hopelijk ) mijn geld terug, maar heb het voorstel gedaan het om te draaien: eerst het geld terug, dan de deken ... ik moest ook vooruitbetalen, waarom zou ik twee keer risico moeten lopen en nog een keer extra verzendkosten moeten betalen omdat de verkoopster een fout maakt
Tyrcanol schreef:Ah shirley!! Ik word gewoon verlegen van joujij en darah enorm bedankt!
Wat was er precies met die dekenverkoopster?
Wat wel is. De markt is enorm in gezakt.
Kreeg je voorheen makkelijk €40 voor een eskadron brilliant.
Krijg je er nu ooit nog geen €15 voor.
Ik zit er aan te denken om al mijn setjes te verkopen vanwege dierenarts rekeningen.
Echter krijg ik er helaas zo weinig voor terug dat ik t extra moeilijk vind
GamblersCup schreef:Grrr... ik heb iemand al afgelopen zondag een foto van mijn cap beloofd, maar door omstandigheden moet ik hem zelf houden. Normaal geen probleem om even af te zeggen, maar ik verwijder vaak direct berichten en ik weet dus écht niet meer wie het was... komt lekker stom over "je krijgt morgen de foto, beloofd!" en dan vervolgens niets sturen... iemand van hier misschien?
Kitty1985 schreef:GamblersCup schreef:Grrr... ik heb iemand al afgelopen zondag een foto van mijn cap beloofd, maar door omstandigheden moet ik hem zelf houden. Normaal geen probleem om even af te zeggen, maar ik verwijder vaak direct berichten en ik weet dus écht niet meer wie het was... komt lekker stom over "je krijgt morgen de foto, beloofd!" en dan vervolgens niets sturen... iemand van hier misschien?
Dat was ik....
Tja, daarom bewaar ik berichten ook totdat iets is afgehandeld.