Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
samflame schreef:heey jongens, tijdje niet geweest
maar ik zat met me billetjes in spanje (A)
Ja het is ook een kwestie van geld hoor,
kijk hoe meer mensen zakken hoe meer hun natuurlijk verdienen
de tweede keer ben ik namelijk ook gezakt, hij zei dat ik me auto niet onder
controle had toen kreeg me intrecteur ook woorde met hem omdat ik dat dus wel heb
ik zou best iets fouts hebben gedaan hoor, maar ik heb zeker wel me auto onder controle
zijn gewoon honden daaro,
EL4a1990 schreef:ik mag 15 sptember weer op!
weet iemand of het zo is dat tussen de examens in minstens 4 weken moeten zitten?
_Nann_ schreef:jarrah schreef:
Kan je niet vragen of ze eerder een plekje voor je hebben? al is het maar 3 dagen...
ik kan het vragen, maar toen ik er was om aan te vragen, heeft ze verschillende mensne gebeld om een eerdere datum en deze was het vroegstdus ik ga niet geloven dta dta nog wil lukken, tenzij er onverwachts iemand uitvalt....
auk schreef:Nee hoor, een collega van mij is in 2 weken tijd 4x opgeweest. (lijkt me ook niet echt geweldig maargoed)
MSQuincyTE schreef:patjelisa wat deed je die 2 keren dan fout dan, je hebt geen ingrepen gehad.
patjelisa schreef:MSQuincyTE schreef:patjelisa wat deed je die 2 keren dan fout dan, je hebt geen ingrepen gehad.
Eerste keer reed ik 30 waar ik 30 hoorde te rijden en toen ging ik niet genoeg met het verkeer mee![]()
Ze waren met de weg bezig en er stonden bordjes met 30 en hij vond dat ik daar wel wat meer kon doorrijden.
en had straatje keren in 4 steken moeten doen.
en tweede keer is voor mij nog steeds onduidelijk maar alles had net iets beter gemoeten.
Suusjwah schreef:EL4a1990 schreef:ik mag 15 sptember weer op!
weet iemand of het zo is dat tussen de examens in minstens 4 weken moeten zitten?
2 weken. Ik werk bij een autorijschool en wij kunnen ze binnen 2 weken niet aanmelden bij het CBR.
MiiGurl schreef:apart, mijn instructeur doet het zo, dat als je bijv. vrijdag moet afrijden en je zakt dan kan je die week erna gelijk weer.