afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:09

Pfff fijne verhalen hoor ik hier! Ik heb nog een paar lessen te gaan, 1 september om 13.05 afrijden in Leeuwarden!!
Ik heb 4 weken niet gereden, 3 voor de bouwvak, en de andere keer kwam ik pas 's middags thuis van vakantie.. Bah brrrr

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:16

Ik mag 4 september afrijden om 8 uur smorgens!
Ik les de laatste tijd nu om 8 uur smorgens en steeds maak ik wel fouten, 's middags ging het altijd goed. Nu begin ik wel een beetje zenuwachtig te worden Bloos

mucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 17:33

samflame schreef:
heey jongens, tijdje niet geweest
maar ik zat met me billetjes in spanje (A)
Ja het is ook een kwestie van geld hoor,
kijk hoe meer mensen zakken hoe meer hun natuurlijk verdienen
de tweede keer ben ik namelijk ook gezakt, hij zei dat ik me auto niet onder
controle had toen kreeg me intrecteur ook woorde met hem omdat ik dat dus wel heb
ik zou best iets fouts hebben gedaan hoor, maar ik heb zeker wel me auto onder controle
zijn gewoon honden daaro,

Oei wat een ongenuanceerde opmerking zeg!
Ik zit af en toe mee te lezen, ben een aantal jaren examinator van het CBR geweest Haha!
Ik kan jullie echt wel vertellen dat de rijschool de enige is die geld verdiend aan zakkende kandidaten.
Natuurlijk zijn er verschillende soorten examinatoren, maar neem van mij aan dat als er eentje bij zit die iedereen laat zakken, die een goed functioneringsgesprek krijgt!!
Mensen kan je niet laten zakken als ze goed rijden, het is echt veel makkelijker om ze te laten slagen, geeft veel minder werk Ja
Ik lees vaak dat julle zeggen dat je alleen maar mag afrijden als je daar klaar voor bent, maar uit ervaring weet ik dat er veel slechte rijscholen zijn die dat eerder doen (natuurlijk zijn er ook een heleboel goede!)
En natuurlijk heb je dan veel stress tijdens het examen als het tijdens de lessen al niet altijd goed ging.
Mijn advies is dus: zoek een goede rijschool en probeer niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.
Bij een goede rijschool krijg je een gedegen opleiding en is je kans op slagen veeeel groter.
Als je echt kan rijden en dat zelfvertrouwen ook hebt, dan kan je iedere examinator een poepie laten ruiken!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:08

ik mag 15 sptember weer op!

weet iemand of het zo is dat tussen de examens in minstens 4 weken moeten zitten?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 19:24

Bij mijn buurmeisje zat er net geen 4 weken tussen

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:23

Nee hoor, een collega van mij is in 2 weken tijd 4x opgeweest. (lijkt me ook niet echt geweldig maargoed)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:25

EL4a1990 schreef:

weet iemand of het zo is dat tussen de examens in minstens 4 weken moeten zitten?

2 weken. Ik werk bij een autorijschool en wij kunnen ze binnen 2 weken niet aanmelden bij het CBR.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:43

Er moet idd 2 weken tussenzitten Lachen

Ik ben ook na 3 weken opnieuw afgereden toen Lachen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 00:19

2 weken inderdaad.
Bij mij zat er 20 dagen tussen en toen kon ik weer op.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 07:31

he dat is wel jammer mijn instructeur kon mij pas weer opgeven op 15 sept. om 5 voor 3

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 16:23

_Nann_ schreef:
jarrah schreef:

Kan je niet vragen of ze eerder een plekje voor je hebben? al is het maar 3 dagen...

ik kan het vragen, maar toen ik er was om aan te vragen, heeft ze verschillende mensne gebeld om een eerdere datum en deze was het vroegst Verdrietig dus ik ga niet geloven dta dta nog wil lukken, tenzij er onverwachts iemand uitvalt....

Ik heb gister dus les gehad en toen heb ik het "nieuwe"CBR gebouw gezien in barendrecht...
ik ga ook nooit geloven dat het per 1 september af is Tong uitsteken

maargoed, het ligt dus vlakbij motohuis safe..

en de nieuwe coordinatiepunten zijn ook nog te doen vond ik:
- Oude CBR rotterdam-zuid
- Pathe de kuip ( blijft hetzelfde dus)
- en de "hupelepup weg" ( hele lange weg die achter de slinge langsloopt Clown )

dusjaa, ik was wle blij dat m'n instructrice dr gelijk eff gister met me heen wou rijden en die punten ook, behalve pathe Tong uitsteken

dus druk ga ik me er niet om maken, daar ben ik gewoon wel bekend in de omgeving... dus echt meer stress ervan zal ik niet hebben Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:04

Zo, mijn les ging zwaar kút vandaag.

Hij ging me leren kijken en toen moest ik de weg op en zo ineens alles tegelijk is toch nog een beetje teveel van het goede. En m'n instructeur verwacht dat ik alles meteen al kan, dus dat is ook niet fijn. Steeds te horen gekregen wat ik fout deed, enzo. Ik werd er gigantisch zenuwachtig van. Scheve mond Ik stapte niet met een tevreden gevoel uit. En dit was pas m'n vierde les.

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:06

vandaag voor de 2e keer gezakt.. echt om een ***reden.. Kan wel janken..

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:33

Ik moet 5september om kwart 12 weer afrijden voor de 2e keer. Hoop dat het nu wel goed gaat en minder zenuwachtig ben niet zoals vorige keer dat was een drama! en hoop dat ik een iets betere examinator heb niet eentje die ongeveer de hele rit zit te sms'en en half uit het raam hangt als die een bekende ziet Knipoog

RvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:13

auk schreef:
Nee hoor, een collega van mij is in 2 weken tijd 4x opgeweest. (lijkt me ook niet echt geweldig maargoed)

Hihi, dat zei mijn instructeur ook dat sommige mensen dat deden. Maar als je het even goed bekijkt, ben je dan natuurlijk gewoon aan het prijsschieten Clown ! Ze hebben sinds dit jaar april ingevoerd dat je 2 weken geblokkeerd bent.

Ik hoor als het goed is morgen wanneer ik weer op mag, ze gaan proberen me eind augustus nog op te laten komen. Ik ben benieuwd.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 19:03

Ik kreeg vandaag te horen dat ik met een maandje mag afrijden! (geen TTT)

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 10:48

Selket, wat rot!
Waarop ben je gezakt dan?

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 11:33

Ik moet woensdag weer..

Ik ben al twee keer eerder op geweest maar toch door spanning het niet gered ondanks dat ik geen ingrepen heb gehad.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:51

patjelisa wat deed je die 2 keren dan fout dan, je hebt geen ingrepen gehad.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 13:02

MSQuincyTE schreef:

Eerste keer reed ik 30 waar ik 30 hoorde te rijden en toen ging ik niet genoeg met het verkeer mee Clown

Ze waren met de weg bezig en er stonden bordjes met 30 en hij vond dat ik daar wel wat meer kon doorrijden.
en had straatje keren in 4 steken moeten doen.

en tweede keer is voor mij nog steeds onduidelijk maar alles had net iets beter gemoeten.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:33

patjelisa schreef:
MSQuincyTE schreef:

Eerste keer reed ik 30 waar ik 30 hoorde te rijden en toen ging ik niet genoeg met het verkeer mee Clown

Ze waren met de weg bezig en er stonden bordjes met 30 en hij vond dat ik daar wel wat meer kon doorrijden.
en had straatje keren in 4 steken moeten doen.

en tweede keer is voor mij nog steeds onduidelijk maar alles had net iets beter gemoeten.

da's ook irritant idd Verdrietig wanneer mag je nu weer afrijden?

ik had het ook de eerste keer afrijden een stuk waar je maar 30 mocht rijden en ik ging netjes 30,
m'm examinator zei dr niks van Tong uitsteken

en straatje keren moet ik altijd in 3x doen Clown

ik ga 1 september weer afrijden ( 2e keer) Vork
ik ben benieuwd

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 00:08

Ik moet woensdag weer.

jij suc6 1 september.

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:04

Suusjwah schreef:
EL4a1990 schreef:

2 weken. Ik werk bij een autorijschool en wij kunnen ze binnen 2 weken niet aanmelden bij het CBR.

apart, mijn instructeur doet het zo, dat als je bijv. vrijdag moet afrijden en je zakt dan kan je die week erna gelijk weer.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:07

o vreemd. Ik heb geen idee waarom dat is. Maar is dat nu nog zo? Of wat dat een tijdje geleden?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:08

MiiGurl schreef:
apart, mijn instructeur doet het zo, dat als je bijv. vrijdag moet afrijden en je zakt dan kan je die week erna gelijk weer.

En waarom zou je dat willen? Als je zakt ben je er blijkbaar nog niet klaar voor, dan kan je toch beter eerst nog een paar lessen nemen en daarna weer afrijden.