Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:03

als we fouten van de juf verbeteren zie ik er ook nog een paar Tong uitsteken
het is "naar mij toe komt" en ik mis een lading komma's... Maar het blijft ontzettend schattig!!

Mijn zus noemde water altijd slasluh en de buurjongen, Erik, was volgens haar Kiki.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:21

Mijn jongste broertje jaaaaren terug toen hij echt 3 was ofzo:
"Paulien, je krijgt een step voor je verjaardag maar dat mag ik niet vertellen want dat is een geheimpje hoor!"

Hilariteit alom *LOL*

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:01

toen mijn oma stierf was ik heel verdrietig huilen enzo. mijn zusje kwam mij troosten met de zin: je hoeft niet te huilen hoor, opa weet ook wel waar de snoepjes liggen.

en mijn vader had een auto met knopje voor open en dicht, ik toverde de auto altyd open en dicht met mijn toverstokje. en ik praatte dan met de auto ( we waren dus zeg maar vriendjes haha) en op een dag deed ik dat toverstokkunstje weer en mijn vader drukte dus NIET op het knopje ( maar dat wist ik niet want ik dacht dat het mijn magie was) en ik was verdrietig tegen de auto staan huilen: ik ben het!!!!!!! Elisabeth!!!!! herken je me nou niet meer??? ik compleet overstuur en mijn vader maar lachen!!

( en ik heb vroeger heel lief op eigen initiatief de auto van mijn opa gewassen!! toen mijn moeder later vroeg waarmee ik het eigenlijk had gewassen was ze ineens niet meer zo blij.... namelijk met het krijtwater van die dag wat in de emmer zat en een schuursponsje Haha! heeft mijn ouders wel wat gekost die auto over laten spuiten.... Schijnheilig

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:08

Die van die snoepjes vind ik wel erg lief.

En nou je het over auto's hebt. Ik heb, toch zeker wel tot mijn 10e, geloofd dat de R op de versnellingspook Race betekende. Dus als je de auto in die versnelling zette, ging hij heel hard rijden. En dat gebeurde ook echt. Mijn vader heeft het vaak zat voor gedaan, pook in R en dan gas geven. Wist ik veel
En dank je wel pa.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:11

Och, ik was laatst op wedstrijd en stond te wachten tot ik de bak in mocht.. Komt er een meisje langs lopen, niet ouder dan 6 wijst naar de pony die naast me staat en dan naar mij "Kijk, die is een na-aper van die" wijzend op de staartvlechten.. En bedankt Clown , omdat ik me aan de regelementen hou ben ik een na-aper xD

IluvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 22:47

Ik werk als onderwijssecretaresse op een basisschool en ik weet er ook nog een paar:

Kwam een meisje aan mij vragen of ik vers oud olie had. Moest ze van de juf vragen.
(bleek ze vershoudfolie te bedoelen)

Juf Juf, hij noemt mij stommerik. Maar ik heet helemaal geen Rik. Haha!

En vorige week waren de kleuters op zoek naar de kwartelschaar.

Er zijn er nog een hele hoop meer maar kan er zo niet opkomen.

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:35

Die zijn echt geniaal Haha! ook van die snoepjes.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:38

robijntjuhh schreef:
toen mijn oma stierf was ik heel verdrietig huilen enzo. mijn zusje kwam mij troosten met de zin: je hoeft niet te huilen hoor, opa weet ook wel waar de snoepjes liggen.

en mijn vader had een auto met knopje voor open en dicht, ik toverde de auto altyd open en dicht met mijn toverstokje. en ik praatte dan met de auto ( we waren dus zeg maar vriendjes haha) en op een dag deed ik dat toverstokkunstje weer en mijn vader drukte dus NIET op het knopje ( maar dat wist ik niet want ik dacht dat het mijn magie was) en ik was verdrietig tegen de auto staan huilen: ik ben het!!!!!!! Elisabeth!!!!! herken je me nou niet meer??? ik compleet overstuur en mijn vader maar lachen!!

( en ik heb vroeger heel lief op eigen initiatief de auto van mijn opa gewassen!! toen mijn moeder later vroeg waarmee ik het eigenlijk had gewassen was ze ineens niet meer zo blij.... namelijk met het krijtwater van die dag wat in de emmer zat en een schuursponsje Haha! heeft mijn ouders wel wat gekost die auto over laten spuiten.... Schijnheilig

Haha, dat "Ik ben het, Elisabeth! Herken je me niet meer?" vind ik echt geniaal *LOL*

De rest ook trouwens. Vork

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:54

Ik moet elke keer weer hard lachen om al die zinnetje hahaha echt geweldig *LOL*

Mijn zoontje van 3 van de week wijst naar zijn billen en zegt: kijk mama dat is mijn drolknoopje en daar komt straks poep uit...

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:55

Toen ik mijn Bo naar de manege (tijdelijk) bracht omdat onze bak nog niet klaar was, zei mijn nichtje van 3 mama waar gaat Bootje naar toe? Mijn zus: naar de paarden school want Bootje is nog klein. Mijn nichtje helemaal boos want Bootje was niet klein (1.74m).

Ambition

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:04

Ik op 3 jarige leeftijd:
Kijk Mamma, die mevrouw is bijna net zo dik als jij!! (over een flink zware dame in het zwembad, terwijl moeders toch echt wel mee viel met haar 65 kilootjes Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:15

Mijn dochter van bijna vier een paar dagen terug toen ik ging afwassen:

"Kijk mama, het schuim wordt helemaal dik! Net als jij!"

Blauw oog

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:25

ik had vroeger ook wel een hele leuke, echt genant als ik er nu aan terugdenk:

we zaten in het vliegtuig naar Amerika, en was de eerste keer dat ik ging vliegen, ik was ong. 4 jaar en ik vroeg aan mijn vader of het raampje open mocht.

En mijn zus zei vroeger altijd kindapaas i.p.v. pindakaas...

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:38

Ik heb als vijfjarige wel eens vol trots lopen verkondigen dat ik mijn Bernie en Ert pyjama aan mocht Ja
En gewoon 5 keer zo herhalen, totdat mijn vader vroeg of ik niet per ongeluk Bert en Ernie bedoelde Haha!

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 11:42

Marije_jiplover schreef:
Ik heb als vijfjarige wel eens vol trots lopen verkondigen dat ik mijn Bernie en Ert pyjama aan mocht Ja
En gewoon 5 keer zo herhalen, totdat mijn vader vroeg of ik niet per ongeluk Bert en Ernie bedoelde Haha!

Hahaha die is goed Haha!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:23

Deze hoorde ik gister bij mn verzorgspaard:

Oma vraagt aan kleinkind: hoe is het op je nieuwe school? heb je daar al vriendinnetjes?
Kindje: Nee die hebben ze daar niet ..
Tong uitsteken

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 13:26

taxi chauffeusse van mn dochter heet sina....mijn dochter roept altijd he daar is china!

Mutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 16:26

Neefje mocht iets uitzoeken bij de friteskraam, zegt hij: Doe maar kipneukers, die vind ik zooo lekker."
Hij bedoelde dus kipnuggets.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 17:22

Mutti schreef:
Neefje mocht iets uitzoeken bij de friteskraam, zegt hij: Doe maar kipneukers, die vind ik zooo lekker."

Proest! Pling

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 17:28

Mutti schreef:

ROFL Huilen van het lachen

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 17:43

Ik noemde 'n lamp altijd een "baak".

Verder was ik een keer (ik was ongeveer 3) bij m'n opa en oma aan 't logeren in 't weekend, toen mijn oom en tante op bezoek kwamen.
Ik: "Ik vind jullie heel lief hoor, maar jullie blijven toch niet de hele dag?"

Of toen we net verhuisd van vanuit Lelystad naar Friesland (ik was 4): "Mama, wanneer gaan we weer naar huis?"

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:17

ik at altijd broterhammen met hazenslag en sperziboompjes Tong uitsteken
de afstandsbediening van de tv werd de wipper genoemt en als ik mezelf voorstelde was ik JillHuismanElisahHuisman
en bacootjes woonde onder pannestoelen Clown

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:41

toen ik eenjaar of 5 was, was me moeder zo'n zwangerschapsboek aan het kijken, waar foto's in stonden van baby's in de baarmoeder.
dat kijkt altijd roodzig, en je ziet alle aders lopen en zo.
ik ging toen bij me moeder staan en zei: woow, die is gebarste Clown

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 19:08

Mijn neefje van drie was vorig jaar zoo blij!
Mijn tante vroeg waarom hij zo blij was.
Hij zei: Ik heb een nieuw lampje!
Mijn tante dacht eens na.. Was er net een nieuw nichtje geboren, nichtje --> lichtje --> lampje Nerd

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:13

Hoe verzinnen ze het toch allemaal Huilen van het lachen