het is "naar mij toe komt" en ik mis een lading komma's... Maar het blijft ontzettend schattig!!
Mijn zus noemde water altijd slasluh en de buurjongen, Erik, was volgens haar Kiki.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robijntjuhh schreef:toen mijn oma stierf was ik heel verdrietig huilen enzo. mijn zusje kwam mij troosten met de zin: je hoeft niet te huilen hoor, opa weet ook wel waar de snoepjes liggen.
en mijn vader had een auto met knopje voor open en dicht, ik toverde de auto altyd open en dicht met mijn toverstokje. en ik praatte dan met de auto ( we waren dus zeg maar vriendjes haha) en op een dag deed ik dat toverstokkunstje weer en mijn vader drukte dus NIET op het knopje ( maar dat wist ik niet want ik dacht dat het mijn magie was) en ik was verdrietig tegen de auto staan huilen: ik ben het!!!!!!! Elisabeth!!!!! herken je me nou niet meer??? ik compleet overstuur en mijn vader maar lachen!!
( en ik heb vroeger heel lief op eigen initiatief de auto van mijn opa gewassen!! toen mijn moeder later vroeg waarmee ik het eigenlijk had gewassen was ze ineens niet meer zo blij.... namelijk met het krijtwater van die dag wat in de emmer zat en een schuursponsjeheeft mijn ouders wel wat gekost die auto over laten spuiten....
Marije_jiplover schreef:Ik heb als vijfjarige wel eens vol trots lopen verkondigen dat ik mijn Bernie en Ert pyjama aan mocht
En gewoon 5 keer zo herhalen, totdat mijn vader vroeg of ik niet per ongeluk Bert en Ernie bedoelde
Mutti schreef:Neefje mocht iets uitzoeken bij de friteskraam, zegt hij: Doe maar kipneukers, die vind ik zooo lekker."
Hij bedoelde dus kipnuggets.
Mutti schreef:Neefje mocht iets uitzoeken bij de friteskraam, zegt hij: Doe maar kipneukers, die vind ik zooo lekker."
Hij bedoelde dus kipnuggets.