Maar... dat wat er onder mijn hiel zit, kan ik geen hak noemen.
Misschien moeten ze daar maar een andere naam voor verzinnen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:@Moosje: Ik wil wel een keer bij Parmentier gaan kijken, maar ik heb gehoord dat het meer recreatief dansen is en dat je dus echt een eigen partner nodig hebt als je hoger in wilt stromen. Ik heb zelf topklasse 1 gedanst en wil dus verder met top2, maar er zijn dansscholen die dat niet eens aanbieden, dus daar zou ik ook eens voor moeten informeren. En anders worden het privelessen + vrijdansen. Maarja, eerst dus die partner zien te vinden!
.
wie had dat ooit gedacht haha.
... dan ga je over het algemeen toch ook wat sneller door je figuren heen en krijg je meer waar voor je geld 
?
Zo grapte onze leraar eerverleden les dat ik een beroerde rumba walk heb.
Dat laat ik me geen twee keer zeggen en dan komt er een vechter in me los. De dagen erna heb ik geregeld even een rumba walk gemaakt op de overloop, het verbaast me dat er nog geen gaten in het tapijt zitten.
(grapje)
Het is wel leerzaam, als man voel je precies hoe duidelijk je leidt en op wat voor manier haar danspartner leidt. Het lijkt me wel fijn dat jullie groep zo snel gaat. Dan blijf je uitgedaagd, hoewel je in die tijd ook mooi aan je techniek kan werken!
Ben met mijn vorige partner gelijk debutante 3 gestart.

. haha, heerlijk, dat je dan zo lekker hard gaat oefenen.
...
Ja voor een avondje vrijdansen is dat wel leuk, maar doe verder maar gewoon 1 partner
das toch fijner
Het omvat gewoon alles: van de rustige, zwoele rumba tot de snelle, swingende jive, maar... de samba blijft mijn favoriet. Jullie vinden het misschien een goedkope opmerking, maar je kan niet zeggen dat ik niet eerlijk ben: Er is niks mooiers dan een vrouw met haar heupen te zien draaien. 

Bij mij:

oooh schandalig, dat moet toch iedereen weten
dat is gewoon gibberisch. Enige wat wel echt hongaars is is het "Nem tudom" op het einde, wat betekend, ik weet het niet.
en hoe fout ook eigenlijk "Let's get loud", heel oud fout nummer, maar wel lekker voor de chacha... Shiloh schreef:oooh schandalig, dat moet toch iedereen weten
Om het nog erger te maken, ik ben nog nooit naar een musical geweest. Volgens mij heb ik er ook niks mee, maar dat is dus een vooroordeel.
In die tijd was haar muziek nog populair.