Wij hadden gelukkig vrij gekregen van school om 11 uur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charley89 schreef:Hier in hoorn (Noord-holland) nog geen sneeuw.. wel is de lucht flink bedekt. Denk dat het pas later in de middag hier komt!
Libella schreef:Nou, lekker dan, was net te laat bij de paarden... om kwart begon het hier te sneeuwen (Zoetermeer) dus rijden was er neit meer bij en ik had nog wel les
Daanaast ben ik vandaag jarig, dus ik hoop maar dat de visite mijn huis nog kan bereiken met dit rotweer!
pascha7 schreef:Libella schreef:Nou, lekker dan, was net te laat bij de paarden... om kwart begon het hier te sneeuwen (Zoetermeer) dus rijden was er neit meer bij en ik had nog wel les
Daanaast ben ik vandaag jarig, dus ik hoop maar dat de visite mijn huis nog kan bereiken met dit rotweer!
gefeliciteer en hoop ook voor je dat ze kunnen komen
Poohbeer schreef:Ben benieuwd wat het hier wordt. We zullen vanavond met 4 paarden naar de kliniek voor castratie....is wel lekker als de weg begaanbaar is dan
pascha7 schreef:Poohbeer schreef:Ben benieuwd wat het hier wordt. We zullen vanavond met 4 paarden naar de kliniek voor castratie....is wel lekker als de weg begaanbaar is dan
als je twijfelt moet je niet gaan he geen risico nemen hoor