Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Cindy schreef:Ik heb echt een probleem, heb met Sinterklaas mijn vriend zijn oom getrokken. Omdat zijn hele familie aan de andere kant van nl woont heb ik die oom maar 1x gezein en heb geen idee waar hij van houdt..Iemand dan toch een idee voor een kadootje? Moet dus een kado, surprise en gedicht worden.
__Possie__ schreef:Uhm....5euro ik zou het zo niet even weten![]()
Maar zijn er hier mensen die mij zouden kunnen helpen ?? Waar/welke site kan ik zeg maar van die mooie cadeaus vandaan plukken wat als mooi gebaar/geschenk te maken heeft ?? Ik loop me helemaal rond te struinen op google maar heb nog niet echt de site gevonden van waar ik zou zeggen ´´wow´´...
En moet natuurlijk wel binnen bepaald budget kunnen blijven zo tussen 10 - 25 euro.
Melanie_ schreef:Hier ook een hulp kreet....![]()
Wil graag iets voor vriendje kopen, (sinds een maand), maar hij gaat 2 januari ook voor 5 maanden naar Amerika.... Dus het moet opzich ook wel iets leuks daarvoor zijn....
Iemand enig idee?![]()
Oh. Hij is trouwens 21..
Rebel_Jits schreef:Merci!
Of zo'n bedankt!-mok, gevuld met chocolaatjes ofzo. En een leuke (zelfgemaakte) kerstkaart erbij
Kunnen jullie mij ook helpen (beetje last-minute)?
Voor een vriend van me (ook me ex) zoek ik iets leuks. Hij wordt morgen 20 en dat moeten we leuk aanpakkenHij zei dat hij een 2 liter beugel wou hebben, maar ik ben van mening dat hij teveel zuipt. Dus moet ik iets anders bedenken
Ik kan alleen niets bedenken!
Over hem: hij spaart (spaarde) badeendjes, maar degene die hij nog niet heeft, zijn best duur. En hij is geneeskundestudent. Ook houdt hij van gamen (maar de meeste spelletjes zijn ook zo duur). Budget tot €10.
Help?