[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Cindy

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:43

Ik heb echt een probleem, heb met Sinterklaas mijn vriend zijn oom getrokken. Omdat zijn hele familie aan de andere kant van nl woont heb ik die oom maar 1x gezein en heb geen idee waar hij van houdt..Iemand dan toch een idee voor een kadootje? Moet dus een kado, surprise en gedicht worden.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:35

_Cindy schreef:
Ik heb echt een probleem, heb met Sinterklaas mijn vriend zijn oom getrokken. Omdat zijn hele familie aan de andere kant van nl woont heb ik die oom maar 1x gezein en heb geen idee waar hij van houdt..Iemand dan toch een idee voor een kadootje? Moet dus een kado, surprise en gedicht worden.

Uhm kan je je vriend niet zo ff via een verre van om weg te weten komen waar zijn oom van houd of doet.! En anders kan je bijv via www.kadopagina.nl een cadeaubon ter waarde van (mag je zelf invullen hoeveel,en met die kadobon kan zijn oom zelf zijn favoriet iets mee bedenken), en dan die bon in een soort van doorzichtige schaal verstoppen met van die sneeuwkorrels erbij in...

Veel succes alvast met je voorbereiding ervoor...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:30

Goeiemorgen Knipoog

Voor 1e kerstdag zijn we op zoek naar een mooi gebaar/geschenk voor mijn schoonvader en z´n vriendin doordat we op 1e kerstdag door ze uitgenodigd zijn en we graag niet met lege handen aan komen willen zetten. Graag willen we iets als soort gebaar/geschenk met een soort van mooie surprise of extra verrassend ingepakt is...

Budget €10 -25 euro....

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:35

Is dit topic ook voor surprises?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:54

daar is een apart topic voor xRosa

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:48

Bedankt voor je reactie Possie!! Ik heb wel van die site voor mezelf wat uigezocht, kadoban voor een dagje motor rijden, soort van kenningsmakingscursus. Lijkt me echt leuk omdat ik volgend jaar toch mijn rijbewijs ga halen, mijn moeder wilde eigenlijk geld naar me overmaken zodat ik zelf iets kon uitkiezen maar dat vond ik niet leuk.

Voor de oom had ik een boek gekocht, hij houdt heel erg van lezen en wetenschap enz. dus ik heb een boek gekocht over China, best nog wel interessant. En ik heb dan een nieuwe kaft er voor gemaakt, met zijn foto erop Haha! En binnenin gedicht geplakt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:06

Ik moet voor mijn vriendinnen cadeautjes hebben, morgenavond vieren we sinterklaas.
Maar we hebben cadeautjes van 5 euro... WAT KOOP JE VOOR 5 EURO?????

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:05

Uhm....5euro ik zou het zo niet even weten Scheve mond

Maar zijn er hier mensen die mij zouden kunnen helpen ?? Waar/welke site kan ik zeg maar van die mooie cadeaus vandaan plukken wat als mooi gebaar/geschenk te maken heeft ?? Ik loop me helemaal rond te struinen op google maar heb nog niet echt de site gevonden van waar ik zou zeggen ´´wow´´...

En moet natuurlijk wel binnen bepaald budget kunnen blijven zo tussen 10 - 25 euro.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:51

loop de xpo binnen ! zat dingen voor 5euro. maak een leuk chocopakket, had een klasgenoot gedaan, bij xenos kost het geen drol. bij mij zat er:"2 mokken, 2 lepels, een pak nesquik/chocola/ speculaas / slagroom in. en dan super leuk ingepakt

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:57

__Possie__ schreef:
Uhm....5euro ik zou het zo niet even weten Scheve mond

Maar zijn er hier mensen die mij zouden kunnen helpen ?? Waar/welke site kan ik zeg maar van die mooie cadeaus vandaan plukken wat als mooi gebaar/geschenk te maken heeft ?? Ik loop me helemaal rond te struinen op google maar heb nog niet echt de site gevonden van waar ik zou zeggen ´´wow´´...

En moet natuurlijk wel binnen bepaald budget kunnen blijven zo tussen 10 - 25 euro.

2 mooie vazen / bloempotten / windlichten voor in de vensterbank ofzo? Lachen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 19:57

Thnx plien91, zoiets als windlichten is zeker een idee voor m´n schoonvader en z´n vriendin.. Knipoog Dank je wel voor je tip Knipoog

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 11:00

Weet wat kado's aan de haak geslagen voor kerst, ik dacht ik deel ze, dan kunnen jullie mss ideen opdoen Lachen
Voor mijn moeder: een boek over fotografie van haar camera, zesnapte er niets van en hierin wordt alles uitgewerkt Lachen
Mijn stiefvader: een fles zeep van een merk dat hij heerlijk vind,
Voor mijn zus: een psv shirt, oud seizoen, tegen gekomen tijdens de sale van de oude collectie, was supergoeiekoop!
En voor mijn vriend: een strandlaken voor mee naar de sauna, van 2 meter bij 1,80!! ( hij is zelf 2 meter Bloos dusja)
Enne voor de vriendin van mijn broer: een fotolijst en dan wss nog 2/3 kaarsen erbij ofzo. * overigens gewoon voor zomaar, want normaal doen we altijd voor mijn stiefader en moeder, maaar leek me ook wel eens leuk om zo iedereen eens wat leuks te geven Lachen ik geef het ooks amen met mijn vriend, ( behalve zijn eigen kado dan Knipoog )

verder heb ik dus alleen nog een kado voor mijn broer nodig.. mag voor 10/20 euro zijn. hebbe ullie ideeen Haha! ? hij is 21, Lachen
En een kado voor mijn vader. mag wel duurder zijn..t ussen de 30 en 50 euro, doe dit samen met mijn zus. ik zie hem echt weinig tot niet.. maar binnekort weer wel ... weet het echt niet..

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 08:02

Hey,

Ik wil m'n therapeute graag iets geven met de kerst, maar wat?
Wat is leuk om te geven?
Ideeën?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:05

Merci Vingers aflikken !
Of zo'n bedankt!-mok, gevuld met chocolaatjes ofzo. En een leuke (zelfgemaakte) kerstkaart erbij Knipoog

Kunnen jullie mij ook helpen (beetje last-minute Bloos )?
Voor een vriend van me (ook me ex) zoek ik iets leuks. Hij wordt morgen 20 en dat moeten we leuk aanpakken Tong uitsteken Hij zei dat hij een 2 liter beugel wou hebben, maar ik ben van mening dat hij teveel zuipt. Dus moet ik iets anders bedenken Sigaar Ik kan alleen niets bedenken!
Over hem: hij spaart (spaarde) badeendjes, maar degene die hij nog niet heeft, zijn best duur. En hij is geneeskundestudent. Ook houdt hij van gamen (maar de meeste spelletjes zijn ook zo duur). Budget tot €10.
Help? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:15

Hier ook een hulp kreet.... Bloos
Wil graag iets voor vriendje kopen, (sinds een maand), maar hij gaat 2 januari ook voor 5 maanden naar Amerika.... Dus het moet opzich ook wel iets leuks daarvoor zijn....
Iemand enig idee? Schijnheilig

Oh. Hij is trouwens 21.. Lachen

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:34

Melanie_ schreef:
Hier ook een hulp kreet.... Bloos
Wil graag iets voor vriendje kopen, (sinds een maand), maar hij gaat 2 januari ook voor 5 maanden naar Amerika.... Dus het moet opzich ook wel iets leuks daarvoor zijn....
Iemand enig idee? Schijnheilig

Oh. Hij is trouwens 21.. Lachen

Weet niet of het iets is voor je maar het kwam ineens in me op omdat je vriend voor 5 maanden naar buitenland vertrekt, wellicht kan je dan een mooie eigen gemaakte dvd-rom geven met waar je bijv mooie foto´s in plaatst en een bijpassend romantisch muziekkie (soort van achtergrond muziek) oid. En als grotere verrassing spreek je een eigen gemaakt gedichtje erop in waarin jij jou gevoelens en de liefde aan hem verklaard.

Ik heb zoiets ooit (6jr terug) van mijn ex gekregen wat ik nooit achter hem gezocht had omdat ie echt nooit handig is met computers, maar dat vond ik zeker wel iets bijzonders...

Hoop dat je er iets aan hebt of iig iets wat je beetje zoekt ?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:37

Rebel_Jits schreef:
Merci Vingers aflikken !
Of zo'n bedankt!-mok, gevuld met chocolaatjes ofzo. En een leuke (zelfgemaakte) kerstkaart erbij Knipoog

Kunnen jullie mij ook helpen (beetje last-minute Bloos )?
Voor een vriend van me (ook me ex) zoek ik iets leuks. Hij wordt morgen 20 en dat moeten we leuk aanpakken Tong uitsteken Hij zei dat hij een 2 liter beugel wou hebben, maar ik ben van mening dat hij teveel zuipt. Dus moet ik iets anders bedenken Sigaar Ik kan alleen niets bedenken!
Over hem: hij spaart (spaarde) badeendjes, maar degene die hij nog niet heeft, zijn best duur. En hij is geneeskundestudent. Ook houdt hij van gamen (maar de meeste spelletjes zijn ook zo duur). Budget tot €10.
Help? Haha!

Uhm.....maak een nep 2liter beugel Haha! (en dan niet zo nep maken dat ie meteen door heeft) maar wel beetje het echies ervan af laten komen...En dat je er dan iets in de trand van ********* in doen (kom zo ff niet in mn gedachten wat erin kan doen), als het ineens te binnen schiet zet ik het er neer Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:19

Weet iemand nog een leuk niet te duur kadootje, wat voor iemand veel kan betekenen? Net zoiets als van die bordjes met beste vriend enz, maar dan net iets originelers zoek ik Lachen Het is voor een vriend(mijn ex).

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:45

Een t-shirt met tekst misschien een leuk idee?
Even googlen op t-shirt met tekst en je hebt er zo een paar gevonden Ja

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 11:51

Zou evt kunnen, maar is niet echt wat ik zoek Lachen Als iemand nog meer ideeen heeft hoor ik het graag!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:45

Uhm je hebt ook bijv van dat je iets op een glas kan laten maken (heb ik toevallig afgelopen weekend op de kerstmarkt in Dusseldorf toevallig gezien) zag er wel heel mooi uit..Misschien is zoiets wat ??

Enne AUB wie kan mij helpen ik zit echt even met mijn handen in m´n haar want over een x aantal dagen is het al kerst en ik heb nog niet iets voor vriendlief Bloos , Hij houd niet echt veel van sieraden en daarbuiten om heeft ie 2 kettingen al om(1 van mijn en 1 ketting als herinnering van zijn moeder waar ie haar beetje as in heeft)..
Maar goed hij is dus niet bepaald sieraden gek en een goeie horloge heeft ie nog, en echt hobby´s heeft meneer ook niet echt (ja hij is autofanaat). En van die grappige boxers denk niet dat ik daarmee aan zal moeten komen want dan zal ie me hard uitlachen Bloos

AUB KAN/WIL IEMAND MIJ EVEN HELPEN EN AL HUN INSPIRATIES ME KUNNEN GEVEN ??? Ons budget is max €30,00.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:46

Zulke dingen zijn wel leuk, maar ik zoek nog steeds net iets anders Knipoog En heeft iemand nog een idee voor een eventuele tekst?

Ik kan je niet echt helpen, misschien een leuk spel voor jullie tweeen of zo'n amore amore set? Ik weet op dat gebied ook nooit veel voor anderen, bij mijn ex was het meestal redelijk makkelijk die had meestal wel dingen die hij graag wou of leuk vond en anders kwam ik gewoon met een ps2game aan Clown

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:02

@Njen: Qua stukje tekst heb ik dit eens een x naar een ex van me gestuurd wat tevens nu een vriend is en moet je eerlijk toegeven hij werd er stil en emotioneel van...

Ik was zo gelukkig.
Door de lachende mensen.
Door de uitgelaten sfeer.
Maar nog het meest door jou.
Toen was het klaar, afgelopen.
Maar als ik eraan denk,
aan de lachende mensen,
de uitgelaten sfeer
maar vooral aan jou
Dan word ik weer gelukkig
en blijf ik dat ook.

Weet natuurlijk niet of je zoiets leuk vind anders zou ik even niet weten maar als weer iets te binnen schiet meld ik het zeker. Knipoog

(EN ALS IEMAND ZIJN INSPIRATIES VOOR MIJ ZOU KUNNEN TONEN HOPEN DAT HET DAN STUKKE MAKKELIJKER WORD VOOR ME, WANT VIND HET NU ERG MOEILIJK Verdrietig ) *jongens zucht*

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 14:10

Thnx! Erg mooi en ik sla hem zoiezo op, meer suggesties welkom Knipoog

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:24

aah zelfde probleem hier als dat van __possie__
mijn vriend is én jarig geweest en het is bijna kerst *LOL*
dus ik moet ook nog iets bedenken, maar nou dacht ik voor izjn verjaardag aan een horloge, maar wat voor horloge is nou leuk, ik vind het best wel moeilijk om iets uit te zoeken waarvan ik denk dat hij het echt leuk zou vinden Nagelbijten / Gniffelen