Allereerst weer bedankt voor jullie kaartjes, en Mireille ik heb volgens mij alles ontvangen hoor! Prachtige poster van PoS (mét handtekeningen ) en een card van Lacuna Coil mét handtekeningen
Nou, ik lig nogsteeds in het ziekenhuis. Het is écht een rotkuur, ik ben al vanaf het eerste moment misselijk. Helaas was mijn bloedspiegel gisteren nog niet goed (880 terwijl hij 200 moest zijn) en vandaag nog steeds niet (200 terwijl hij 80 moet zijn) dus ik mag niet naar huis. En god daar baal ik me van ik ga me hier ieder uur beroerder voelen en slapen heb ik de afgelopen nachten ook niet gedaan.
Hele dikke knuffel Ik hoop dat je bloedwaarden snel een beetje opknappen zodat je in elk geval de gelegenheid kan krijgen om in je eigen vertrouwde thuis-omgeving uit te zieken!
ik ga me hier ieder uur beroerder voelen en slapen heb ik de afgelopen nachten ook niet gedaan.
Ik wil naar huis
Romaan Hou vol meis, hopelijk is het nog 1 extra nachtje en dan kan je weer naar huis. Ik baal dat ik in mijn late diensten zit, anders had je even komen opvrolijken. Maar zodra je weer thuis bent, en je weer wat beter voelt, dan moet je weer met Murphy komen knuffelen (ook al vind je hem lelijk), want het is echt een schatje, en brengt zoveel goeds.
hè wat naar dat het nou weer niet lekker gaat.. houd nog even vol dan ben je zo weer thuis ! kan je weer even bijslapen in je eigen bed in ieder geval.
Kan me voorstellen dat je het liefst naar huis wil.. maar in het ziekenhuis zullen ze alles op alles zetten om je te helpen en je weer helemaal beter te maken, zet hem op meis!
He meis.... Dat klinkt niet fijn. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en is je bloedspiegel straks weer goed. Dan kun je weer naar huis. Sterkte hoor
Fijn dat de poster en de kaart zijn aangekomen. Ik ga de managers eens een bedankje sturen. Of het alles is......... geen idee eigenlijk. Er is me nog één dingetje beloofd, misschien krijg je het over een tijdje nog.
Volhouden meid! Hopelijk kan je vannacht wat beter slapen en voel je je morgen wat beter. Zou helemaal mooi zijn als je bloedspiegel dan ook weer redelijk normaal is. Heel veel sterkte en houd vol!
Heel veel sterkte, en volhouden, misselijk zijn is idd rot, maar het gaat gelukkig binnenkort weer over. Hopelijk mag je snel naar huis, wachten kan ik echt vreselijk zijn.