Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:32

Hier dit jaar uiteindelijk vrij weinig gekocht nog mbt Black Friday deals, maar wie weet komt er nog wat bij haha.

Recent via amazon met de 10e BF korting parfum gekocht welke op de wishlist stond van mijn lootje bij de schoonfamilie.

Ik heb nog bij Under Armour geshopt voor mijn man, waar ik nog wat leuke korting had.

En ik heb zojuist nog met een korting van 18%/30e bij bol een nieuwe MIELE stofzuiger gekocht. Niet specifiek BF korting, maar hij was daar nu wel 30e lager tov andere shops, dus mooi meegenomen iig.

En voor de rest zie ik wel wat dingen voorbij komen, maar er springt nog even niet perse iets uit voor ons. Ook qua huishoudelijke spullen niet. Als ik dan goed vergelijk zie ik dat het merendeel gewoon buiten black friday om gewoon minstens zo goedkoop te krijgen is als er ook zo aanbiedingen zijn, dus dan ga ik nu niet massaal inslaan.

Ik twijfel nog over een nieuwe waterkoker, maar heb de knoop nog niet doorgehakt.
Net als een scheerapparaat voor onze hond/kat, maar denk dat ik die doorschuif naar volgend jaar.

tirzasarah10

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:41

Beddengoed kunnen bestellen met aardige korting 2 complete setten voor 110 euro :)

Alleen nog even opzoeken naar een goed solar schrikdraad apparaat. Jammer dat daar bijna niks op te vinden is

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:51

Hoe vinden jullie BF nu in zn algemeenheid? Normaal heb ik een hele lijst voor deze dag wat ik waar wil kopen, maar tot nu toe maar 1 klein ding aangeschaft eigenlijk vandaag.

Valt wat mij betreft dus een beetje tegen dit jaar.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:52

Stalschoenen ariat gekocht met 20% korting bij Agradi (EJ heeft 25% ook op Ariat maar niet meer mijn maat).
Kruidvat meer bespaard dan betaald.
Clinicdress werkkleding voor de helft.
Brekz voor de kat worm- en vlooienkuren.
En afgelopen week al voer bij voer voor paarden besteld, voer wat ik heb gaat toch niet in de aanbieding.
Heel saai, eigenlijk alleen maar dingen die echt nodig zijn.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:54

Mijn man heeft een nieuwe macbook air en ik een nieuwe stofzuiger. Nu net de lll van cellkick besteld, zat er al de hele week over na te denken. Verder kan ik me nog goed beheersen :+

Fayyah19

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:55

Ik gebruik BF vooral om supplementen in te slaan bij Hypostore. Bij Emmers heb ik een Finesse hoofdstel gekocht met 20% korting <3 Finesse is nooit in de aanbieding maar ik dacht vanmorgen toch even de website bezoeken. Tot zover mijn goedkope BF.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:12

De Kroo heeft ook korting op Pharmahorse zag ik in de mail.

Ik gebruik Black Friday voor dingen die ik echt nodig heb. En kijk dan ook al een maand er voor naar de prijzen. Dit jaar heb ik gisteren bij Hypostore gebruik gemaakt van de korting. Scheelde bijna 14 euro op mijn bestelling.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:20

Wij gebruiken BF voor dingen die we nodig hebben, maar het kan ook zeker fijn zijn voor dingen die niet Perse nodig zijn, maar wel sowieso nog eens gekocht zouden worden en waar dan nu een hele leuke korting op zit bv. Maar dan moet de korting idd wel zodanig goed zijn dat je denkt; die ga ik door het jaar heen niet meer vinden dus ik moet er nu wel gebruik van maken. Maar we kopen nu niet voor het kopen, we kijken wel echt naar wat we kunnen gebruiken.

Eerder liet ik me wel erg meeslepen :') Maar ik ben er toch een beetje in gegroeid de laatste jaren, met wat beter opletten :j

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:23

Ja je moet sowieso al eerder de prijzen in de gaten houden :j Je ziet in aanloop naar BF toch altijd dat een boel winkels de prijzen stiekem wat verhogen, om dan zogenaamd met BF hoge korting te hebben :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:25

Ja, ik houd die prijzen idd ook altijd in de gaten. Van hetgeen wat ik echt graag wil hebben of zou kopen als de aanbieding goed genoeg is, ben ik wel op de hoogte van de prijzen bv. Het is gelukkig echt niet zo dat het overal zo is dat prijzen omhoog gaan en dan met BF zogenaamd flinke korting is en dat wel meevalt. Bij hetgeen wat wij over 't algemeen kopen is de korting ook echt gewoon goede korting. :j

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:28

Ik heb toch al mooie deals gescoord.

Menstruatie ondergoed met 50% korting.
Plex lifetime subscription voor 40% korting

En ik had vorige week muckboots besteld bij HypoStore. Zat een flinke korting op, dus ik ging er vanuit dat dat al de black Friday korting was, maar nu zag ik vandaag dat er nog weer 17 euro extra korting is. :wow:

Maar ik heb ze een mailtje gestuurd en ze hebben super netjes het prijsverschil teruggestort. Blij mee!

Mogelijk ga ik nog een bureaustoel die ik al heel lang op het oog heb bestellen waar dit weekend ook flinke korting op zit.

En ik overweg de NordVPN blackfriday deal, waar nu hele dikke korting zit op een abbo van 2 jaar.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:33

Ja er zitten gelukkig inderdaad zeker wel goede deals bij! Koop idd ook ieder jaar even flink in bij een bijv. kruidvat, kan ik weer even een jaartje vooruit :j

Elektronica is idd ook regelmatig wel mooie aanbiedingen, als je weet wat de echte aanbiedingen zijn :D
Dit jaar alleen geen elektronica nodig

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:37

Iemand korting op Marstall Force (20kg) gezien?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:40

Daar heb ik ook naar gekeken maar via google heb ik het niet kunnen vinden. Volgens mij doet Marstall niet mee met kortingen.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:44

Ik ga nog even kijken voor outdoorlaarzen, twijfel tussen Ariat en Muckboots.

Is er ergens nog een mooie aanbieding op de ionic liners, de cellcick laser en montar?

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:11

Outlet heeswijk en Boxmeer hebben volgens mij leuke korting op Montar.

Ik ben zelf enorm fan van Ariat, maar zo zijn er ook een boel van van Muckboots :Q

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:16

Ik heb gisteren Mountainhorse laarzen besteld bij Hypostore, handschoenen bij Agradi en een jas en zweetdeken bij Kramer. Alleen maar spullen gehaald die ik al langer wil hebben en gewacht heb op een mooie korting.

Alleen de zweetdeken had niet nodig hoeven zijn, had jaar geleden de Horseware deken van mijn oude pony gepast, die was te klein dus al zijn deken weggegeven aan Ro, maar wel in emeense paarden in nood. Inmiddels is hij aan het werk, flink afgevallen en past daardoor niet meer in 135/185, maar wel in 125/175. Terwijl hij een zeker 6cm hoger is. Nou ja in Roemenië waren ze er blij mee.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

Nou ik ben in de vs. Ga dit weekend eens kijken wat ik met bf sale kan shoppen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:38

Oh ja!!! Ik denk dat daar wel goede deals zijn! Weet je al wat je wil hebben?

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:59

Ik vind het wel jammer dat EJ alleen 25% korting op een artikel naar keuze geeft en niet op meerdere producten… had paar setjes springschoenen nodig

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:25

ApplePapple schreef:
Ik vind het wel jammer dat EJ alleen 25% korting op een artikel naar keuze geeft en niet op meerdere producten… had paar setjes springschoenen nodig

Ik bestel dan vaak gewoon meerdere keren :') Heb je alleen wel verzendkosten of je moet ophalen filiaal doen.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:32

Sint25 zorgt voor gratis verzending bij EJ.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:43

Ik heb ook wat leuke deals gescoord. Wel speciaal gewacht op deze periode en de prijzen over langere tijd in de gaten gehouden.

Heb een nieuw matras gescoord, die was van €1000,- afgeprijsd naar €300,- dus dat was wel de moeite :)

En ik heb me toch laten influencen op een stoomreiniger, benieuwd naar wel.

En verder wat kerstcadeautjes die ik anders ook wel gekocht had maar korting is toch leuk. Bij bol hebben ze 2+1 op de spelletjes.

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:15

DideH schreef:
Hoe vinden jullie BF nu in zn algemeenheid? Normaal heb ik een hele lijst voor deze dag wat ik waar wil kopen, maar tot nu toe maar 1 klein ding aangeschaft eigenlijk vandaag.

Valt wat mij betreft dus een beetje tegen dit jaar.

Voor dingen die al lang op het wensenlijstje staan of die je gewoon nodig hebt vind ik het wel mooi. Ik heb nu na ruim 5 jaar weer een nieuwe telefoon gekocht en dat scheelt toch echt wel honderden Euro's zo. Verder hielp het ook wel met Sinterklaas & Kerst cadeautjes.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:16

Wat voor matras heb jij gekocht?
Dat staat ook nog op mijn lijstje