Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 21:21

Ik ben dol op Disney en Harry Potter heb geen beeldjes ofzo maar gebruiksartikelen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 21:22

Ik had vorige editie (of de editie daarvoor?) een gehaakt knuffeltje gekregen van mijn overleden verzorgpaard. Ik heb er ook eentje van mijn kat.
Eentje van mijn huidige verzorgpony ontbreekt nog :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 21:22

Ineke2 schreef:
Ik ben dol op Disney en Harry Potter heb geen beeldjes ofzo maar gebruiksartikelen.

Ik heb echt niets met Disney of Harry Potter...

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 21:37

Ohh zo leuk die gehaakte knuffeltjes

Mijn moeder heeft er een van Tiny Chef gemaakt.
Afbeelding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 21:45

Zertab schreef:
Ineke2 schreef:

Ik heb echt niets met Disney of Harry Potter...

Dit! Ik heb er ook weinig mee!

En wbt veel pagina's over eten, lekker eten is altijd goed natuurlijk!
Eten is leven ❤️

Chanen

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 22:06

Jolien, die gehaakte Gandalf is geweldig! <3

Lord of the Rings lees en kijk ik ook graag, maar ik ben niet zo van de merchandise.
Wel hebben we laatst de LotR trick-taking game gekocht. Soort klaverjassen, met het verhaal van the Fellowship of the Ring in de opdrachten verwerkt. Erg tof.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 22:14

Zo leuk, die gehaakte knuffels! Ik zag net op FB ook een boek voorbij komen met paarden patronen, zag er mooi uit. Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik haak mijn naald altijd muurvast :+

Hier een hoop Stitch in huis maar het meeste is van mijn dochter. Ik vind Disney wel leuk, Harry Potter en LOTR ook maar ik ben geen verzamelaar. Ik kan wel genieten van de films en boeken.

Sushi vind ik zo nu en dan lekker, voor de afwisseling, maar dan wel vegetarisch. Qua eten laten bezorgen vind ik Italiaans het lekkerst (maar lastig als je op de koolhydraten let) en Indiaas.

Ik heb nog eens nagedacht over mijn tops en flops, zonder er een verlanglijstje van te willen maken, en dat is nog best lastig.
Wat vind ik leuk:
-Paarden natuurlijk, vooral Haflingers, en het stukje welzijn, voer, anatomie
-Katten, zowel als huisdier als de grote katachtigen
-Natuur, buiten zijn, wandelen, kamperen. Kleinschalig ook moestuin
-Cosy, lezen, warme sokken (ik heb maat 41), lekkere koffie en thee (zonder hibiscus), wijntje, dekentje, kaarsjes

Wat zijn mijn flops:
-vlees/vis
-douchegel ed, voor mij huid en haar heb ik wel echt mijn voorkeur
-de kleur rood (en geel ook wel een beetje)
-griezelig/horror

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-25 22:32

Ik vind Harry Potter, The Hobbit en LOTR wel echt heel erg tof. Alleen om te kijken. Merchandise heb ik dan weer niet zoveel mee maar sowieso niet met 'prulletjes'. In november gaan we naar een pub quiz met Harry Potter thema. Dat is wel echt super leuk!

Zo leuk hoe sommige zo creatief kunnen zijn! Echt heel knap! :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 22:44

Ik vind Harry Potter iets voor kinderen, maar als ik dat zeg heb ik ruzie met mijn man. :+ LOTR en dat soort dingen vind ik ook niets.

Voor degene die mij als lootje heeft en het leuk vind om berichten uit te pluizen: ik heb in 2021 en 2022 ook meegedaan aan Secret Santa.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 22:49

Miran schreef:
Zo leuk, die gehaakte knuffels! Ik zag net op FB ook een boek voorbij komen met paarden patronen, zag er mooi uit. Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik haak mijn naald altijd muurvast :+

Hier een hoop Stitch in huis maar het meeste is van mijn dochter. Ik vind Disney wel leuk, Harry Potter en LOTR ook maar ik ben geen verzamelaar. Ik kan wel genieten van de films en boeken.

Sushi vind ik zo nu en dan lekker, voor de afwisseling, maar dan wel vegetarisch. Qua eten laten bezorgen vind ik Italiaans het lekkerst (maar lastig als je op de koolhydraten let) en Indiaas.

Ik heb nog eens nagedacht over mijn tops en flops, zonder er een verlanglijstje van te willen maken, en dat is nog best lastig.
Wat vind ik leuk:
-Paarden natuurlijk, vooral Haflingers, en het stukje welzijn, voer, anatomie
-Katten, zowel als huisdier als de grote katachtigen
-Natuur, buiten zijn, wandelen, kamperen. Kleinschalig ook moestuin
-Cosy, lezen, warme sokken (ik heb maat 41), lekkere koffie en thee (zonder hibiscus), wijntje, dekentje, kaarsjes

Wat zijn mijn flops:
-vlees/vis
-douchegel ed, voor mij huid en haar heb ik wel echt mijn voorkeur
-de kleur rood (en geel ook wel een beetje)
-griezelig/horror

Die top “Haflingers” is wel een hele goeie! Maar ik ben bang he dat dit;

Afbeelding

versturen zoveel postzegels gaat kosten :')

Maar af en toe zou ik dr best in een doosje willen proppen en retour fokker of de mora fabriek willen zenden hoor… Helemaal als ze dingen sloopt, en dat kan ze goed heeeel goed {:)-:( en niet alleen duur materiaal maar ook zichzelf >;)

Opbrengst afgelopen paar maanden… (waaronder een zo goed als nieuwe frontriem van Otto schumacher, Bucas deken, setje nieuwe witte peeskappen…)
Afbeelding

En vorig jaar zichzelf zo erg dat ze super de luxe all inclusive in Utrecht vakantie mocht vieren… inclusief allerlei fotoshoots zowel staand als super fancy op een tafel en daarna een fantastische behandeling onder gehele narcose met als toetje een super hippe nieuwe outfit :j _/-\o_

Afbeelding

Ik ben stiekem wel echt beetje een nerd :') (werk niet voor niets in de IT := ) Ik vind Harry Potter echt super leuk, LOTR dan weer niet zoveel mee haha. Hebben wel wat merch maar eigenlijk alles in Lego uitvoering haha, grote hobby van mijn man

Terugkomend trouwens op het haken, ik ga het toch maar weer eens proberen door al het enthousiasme!
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op 16-09-25 22:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-25 22:53

Lavitabella schreef:
Ik vind Harry Potter, The Hobbit en LOTR wel echt heel erg tof. Alleen om te kijken. Merchandise heb ik dan weer niet zoveel mee maar sowieso niet met 'prulletjes'. In november gaan we naar een pub quiz met Harry Potter thema. Dat is wel echt super leuk!

Zo leuk hoe sommige zo creatief kunnen zijn! Echt heel knap! :D
Oo wat leuk zeg een pub quiz met dat thema! Nog niet eerder gehoord dat dat word georganiseerd.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:19

Ohhh ik lees sushi! Kom maar door! <3 heeeerlijk!
9 maanden niet gemogen dus toen ik uit het ziekenhuis kwam gelijk een schaal besteld :P

En ik zag Harry Potter voorbij komen: check!
Met Disney en LOTR heb ik dan weer niezo veel.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:35

Heel bijzonder paard heb je Dieseltje |o
Hoe is het mogelijk.

Onze kat heet ook Diesel :')

Disney films vind ik leuk om te kijken.
Spullen verzamel ik er niet van.
In Nijkerk heb je een disney winkel.
Met kerst had je daar wel hele mooie kerstballen bvvan tinkerbell niet gekochtnaar leuk om even te kijken.
Harry Potter kijk ik alleen als ik het toevallig zie met zappen bv.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op Gisteren, 05:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:37

Misschien nog een goede tip voor de nieuwe deelnemers.

Als je een bericht plaatst onder elke naam staat "geplaatst" als je daar op klikt bij je lootje zie je alle berichten terug van je lootje in dit topic.

Scheelt heel wat leeswerk rond die tijd.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:13

Ik hou echt van sushi, en vis in het algemeen :')
Harry Potter, GOT, LOTR, Disney - yes please :)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:28

Ik heb nog steeds trek in sushi dankzij dit topic _O- Misschien vrijdag maar bestellen!

Harry Potter vond ik als kind super leuk! Ik zou nu ook nog met liefde een HP film kijken, maar spulletjes met Harry Potter of Disney ofzo is niet aan mij besteedt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:30

Zertab schreef:
Ik had vorige editie (of de editie daarvoor?) een gehaakt knuffeltje gekregen van mijn overleden verzorgpaard. Ik heb er ook eentje van mijn kat.
Eentje van mijn huidige verzorgpony ontbreekt nog :)

Dan moet ik je niet treffen als lootje, want ik kan niet haken. (is dan meteen een hint :P )

Die Gandalf van Jolien, die is leuk en goed gelukt.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:48

Trouwens ook een leuk onderwerp wat elk jaar terug komt, maar.... ik heb de doos al *\%/* ik heb er twee, verschillende maten, dus ik kan straks nog kiezen ook *\o/* Ik heb beide dozen echt al maanden op zolder liggen, speciaal bewaard voor dit topic _O-

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:28

ManonGrr schreef:
Trouwens ook een leuk onderwerp wat elk jaar terug komt, maar.... ik heb de doos al *\%/* ik heb er twee, verschillende maten, dus ik kan straks nog kiezen ook *\o/* Ik heb beide dozen echt al maanden op zolder liggen, speciaal bewaard voor dit topic _O-

Haha leuk onderwerp én een goede tip... Ik zal ook eens gaan zoeken naar een goede! :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:12

Ik heb ook al een geschikte doos gevonden!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:40

Ik heb ook nog een paar dozen staan die ik kan gaan gebruiken O:) .

Oh en die gehaakte poppetjes/dieren, geweldig! Ik zelf kan er helaas niks van. Ben zelf niet heel creatief, alleen kaarsen maken en bakken lukt aardig *D.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:53

Krtek schreef:
Ik heb ook nog een paar dozen staan die ik kan gaan gebruiken O:) .

Oh en die gehaakte poppetjes/dieren, geweldig! Ik zelf kan er helaas niks van. Ben zelf niet heel creatief, alleen kaarsen maken en bakken lukt aardig *D.

Voor kaarzen maken heb je toch heel veel geduld nodig?
Vind ik best creatief!
(Enne...een zelfgemaakte kaars is áltijd welkom. :D)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:04

Ooh dat vind ik echt een leuk hobby idee Krtek!! Kaarsen maken klinkt als iets wat ik zou kunnen, én het is heel gezellig in de donkere winter avonden. Dat ga ik een keer proberen!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:11

Van onze aankopen en online bestellingen hebben we de nodige dozen bewaard, voor als we zelfs iets moeten verzenden. Inmiddels hebben we een heuse dozentoren in de studeerkamer. Daar zit vast een geschikte tussen voor het Secret Santa pakket. Daar maak ik me totaal niet druk om.

Van de week voor mezelf de stad in geweest en ik merk dat ik al wel begin uit te kijken naar leuke spulltjes voor in een pakket. Voornu nog niks meegenomen. Eerst maar eens afwachten wie mijn lootje wordt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:13

Die gehaakte knuffeltjes, geweldig. <3
Iets wat ik nooit zal kunnen, breikunsten zijn ook dramatisch. :')