Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miran schreef:Zo leuk, die gehaakte knuffels! Ik zag net op FB ook een boek voorbij komen met paarden patronen, zag er mooi uit. Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik haak mijn naald altijd muurvast![]()
Hier een hoop Stitch in huis maar het meeste is van mijn dochter. Ik vind Disney wel leuk, Harry Potter en LOTR ook maar ik ben geen verzamelaar. Ik kan wel genieten van de films en boeken.
Sushi vind ik zo nu en dan lekker, voor de afwisseling, maar dan wel vegetarisch. Qua eten laten bezorgen vind ik Italiaans het lekkerst (maar lastig als je op de koolhydraten let) en Indiaas.
Ik heb nog eens nagedacht over mijn tops en flops, zonder er een verlanglijstje van te willen maken, en dat is nog best lastig.
Wat vind ik leuk:
-Paarden natuurlijk, vooral Haflingers, en het stukje welzijn, voer, anatomie
-Katten, zowel als huisdier als de grote katachtigen
-Natuur, buiten zijn, wandelen, kamperen. Kleinschalig ook moestuin
-Cosy, lezen, warme sokken (ik heb maat 41), lekkere koffie en thee (zonder hibiscus), wijntje, dekentje, kaarsjes
Wat zijn mijn flops:
-vlees/vis
-douchegel ed, voor mij huid en haar heb ik wel echt mijn voorkeur
-de kleur rood (en geel ook wel een beetje)
-griezelig/horror
Lavitabella schreef:Oo wat leuk zeg een pub quiz met dat thema! Nog niet eerder gehoord dat dat word georganiseerd.Ik vind Harry Potter, The Hobbit en LOTR wel echt heel erg tof. Alleen om te kijken. Merchandise heb ik dan weer niet zoveel mee maar sowieso niet met 'prulletjes'. In november gaan we naar een pub quiz met Harry Potter thema. Dat is wel echt super leuk!
Zo leuk hoe sommige zo creatief kunnen zijn! Echt heel knap!
Zertab schreef:Ik had vorige editie (of de editie daarvoor?) een gehaakt knuffeltje gekregen van mijn overleden verzorgpaard. Ik heb er ook eentje van mijn kat.
Eentje van mijn huidige verzorgpony ontbreekt nog
ManonGrr schreef:Trouwens ook een leuk onderwerp wat elk jaar terug komt, maar.... ik heb de doos alik heb er twee, verschillende maten, dus ik kan straks nog kiezen ook
Ik heb beide dozen echt al maanden op zolder liggen, speciaal bewaard voor dit topic
Krtek schreef:Ik heb ook nog een paar dozen staan die ik kan gaan gebruiken.
Oh en die gehaakte poppetjes/dieren, geweldig! Ik zelf kan er helaas niks van. Ben zelf niet heel creatief, alleen kaarsen maken en bakken lukt aardig.