Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 11:35

Iets met prijskaartje zet ik altijd te koop als nieuw zonder prijskaartje…
Ze zijn daar heel gevoelig voor nieuw met prijskaartje…

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 11:45

Oh jeetje vinted is helemaal nieuw voor mij dus ik wist dat helemaal niet. Maar het prijskaartje zit er daadwerkelijk nog aan en dat is ook te zien op mijn, overduidelijk zelf gemaakte, foto's dus wel heel gek dat dat dan problemen oplevert...

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 14:13

Ik zet alles wat nieuw met prijskaartje is er ook zo op, 1x een probleem mee gehad (op een paarhonderd advertenties denk ik).
Ze zouden echt een functie moeten maken dat als een artikel niet zoals omschreven is dat de verkoper dan de verzendkosten betaalt zeg. Heb kapotte oortjes gekocht en dan mag ik betalen om ze terug te sturen, echt flauw hoor

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 14:22

Hetzelfde voor artikelen die duidelijk niet correct geadverteerd zijn qua maat. Schoenen met maat 36 geadverteerd als 38! Kon ik ook nog eens opdraaien voor de (dure) retour...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 14:42

Nou dat!
Ik heb een verwisseld pakket ontvangen door de verkoopster zelf notabene..
Kan het ook terug sturen op mijn kosten naar Duitsland..,
Heb het artikel maar gehouden, was voordeliger…
Maar wat ik met een tijgeroog aan aan zilveren hanger moet?
Ik weet het ook niet :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 14:46

Ik snap wel dat Vinted accounts blokkeert met maar 1 artikel die nieuw is. Vervelend voor mensen die het goed bedoelen maar je wordt dood gegooid met nep accounts met maar 1 product

Uggs zijn daar een mooi voorbeeld van

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 14:55

Maar ik was nog bezig met meer (tweedehands) producten erop zetten maar nadat ik het de advertentie voor een derde product wilde plaatsen en dat niet meer lukte bleek het account al geblokkeerd. Dat was dus al binnen paar minuten...
Voortaan dus in iedergeval eerst een heleboel tweedehands producten plaatsen alvorens iets nieuws aan te bieden, maar goed dan moet ik er eerst weer op kunnen komen...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:01

Mij valt ook op dat er commerciële accounts tussen zitten. Ik weet niet of dat verboden is. Gewoon winkeltjes eigenlijk. Of met zelfgemaakte kleding of gewoon nieuwe kleding met kaartje.

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:48

Nou de blokkade is ongedaan gemaakt, het was een fout van hun kant gaven ze aan. Dus nu kan ik toch vinted gaan proberen *\o/*

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:44

Swift schreef:
Nou de blokkade is ongedaan gemaakt, het was een fout van hun kant gaven ze aan. Dus nu kan ik toch vinted gaan proberen *\o/*

Fijn om te horen dat het is opgelost. Het was niet vervelend naar jou bedoeld maar meer dat ik snap dat Vinted een lijn moet trekken. Ik ben ook blij dat ze iig iets proberen te doen aan spam accounts met maar 1 product.

Ik had iemand die een bod deed op een bundel, 3 euro ipv 5. Ik heb het geaccepteerd en nu geeft ze me 3 sterren review met als opmerking GOED. Je snapt mensen toch niet

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:30

Zo net een heeeeele berg erop gezet. Afvallen is leuk maar niet voor je garderobe. Hopelijk verkoop ik wat. Dan kan ik weer terugkopen op Vinted. Altijd leuk om het uit je eigen Wallet te kunnen betalen. Als iemand hier klein is (tot 1.65) en maat M/L zoekt, pb me.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:47

Ik heb nu wat raars. Iets verzonden met DPD, is donderdag afgegeven op het pakketpunt. Gisterochtend een mail dat het klaar lag en de koopster het kon afhalen. Krijg ik bericht van haar dat het raar was want ze moest het ergens anders afhalen, bij mij in de buurt. Maar dat zag ik dus nergens. Dus gevraagd om af te wachten. Krijg ik vanmorgen bericht van Vinted dat het klaar ligt om af te halen bij het punt waar ik het verstuurd heb. En dat zegt de tracking van DPD nu ook. Snap er niks van want het etiket dat ik gedownload heb staat echt duidelijk een ander punt als ontvanger. Ik kan vandaag er niet naartoe om te vragen helaas. Iemand dit al eens gehad?

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Siers83 schreef:
Ik heb nu wat raars. Iets verzonden met DPD, is donderdag afgegeven op het pakketpunt. Gisterochtend een mail dat het klaar lag en de koopster het kon afhalen. Krijg ik bericht van haar dat het raar was want ze moest het ergens anders afhalen, bij mij in de buurt. Maar dat zag ik dus nergens. Dus gevraagd om af te wachten. Krijg ik vanmorgen bericht van Vinted dat het klaar ligt om af te halen bij het punt waar ik het verstuurd heb. En dat zegt de tracking van DPD nu ook. Snap er niks van want het etiket dat ik gedownload heb staat echt duidelijk een ander punt als ontvanger. Ik kan vandaag er niet naartoe om te vragen helaas. Iemand dit al eens gehad?

Ik heb dit nu ook met een bestelling die naar Duitsland is gegaan. Die is ineens retour afzender gegaan zonder bezorgpoging. Koopster meent dat ik dat heb gedaan, maar dat heb ik uiteraars niet. Wil er juist vanaf, niet terug…