Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Sanniejtjuh schreef:De postnl bezorger die het nodig vond meer dan 1 te bellen (we hebben harde ouderwetse trekbel) om 08:00 vanmorgen. Schrok me rot, en lag nog in bed. Normaal zetten ze het altijd gewoon zo voor de deur of onder carport (kan hier veilig). Ik was bij deur en zag niks, hadden ze het bij buren afgeleverd. Hoe kan ik in 5 seconden bij voordeur zijn
Ze verwachten dat je in 1 sec beneden voor de deur staat. Moet vaak van zolder komen, ik ga vaak genoeg plat op m'n smoelwerk.
Niobe schreef:Echt, als iemand nog tegen me durft te zeggen dat die klote knallen niet verboden moeten worden, want: tRaDiTiE, dan kan die echt een knal tegen z'n kop krijgen. Ik ben het zo ontzettend spuugzat. Donder op met die klerezooi.
Niobe schreef:Echt, als iemand nog tegen me durft te zeggen dat die klote knallen niet verboden moeten worden, want: tRaDiTiE, dan kan die echt een knal tegen z'n kop krijgen. Ik ben het zo ontzettend spuugzat. Donder op met die klerezooi.
Britta31 schreef:Mijn man gaat steeds langer en harder snurken,ik heb gezegt dat ik niet kan slapen daardoor,nu ligt hij op de logeerkamer en wil niet meer naast mij liggenMaar moet eerlijk zeggen dat ik nu wel weer kan slapen