Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:04

Welk merk heb je?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:32

Philips 2200 series ep2220/10

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:33

Berdien schreef:
… ja? We zagen beiden geen plastic ín het zetsysteem?

Mijn dochter en haar man hebben ook pas een nieuwe, maalt ook de bonen e.d, maar dat heeft wel een pak koffie gekost eer ze de koffie op smaak hadden :j

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:42

Ik heb ook een Philips, geen idee welke serie. Maar wij gebruiken altijd douwe egberts bonen en dan kun je zelf instellen hoe sterk je 'm wil hebben.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:53

Ja dat kan hier ook maar dat helpt niet :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:58

Heb je de knop waar de koffiebonen in het reservoir al aangepast (maalgraad)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:01

Steken in mn oor :/

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:05

Gisterenavond feestje gehad en dus lang gestaan. Nu verga ik van de pijn in heel m'n lijf. Het is echt niet uit te houden momenteel.
Klote fibro.

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:08

Wachten op een telefoontje wat maar niet komt...

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:12

Siggislief schreef:
Sanniejtjuh schreef:
De postnl bezorger die het nodig vond meer dan 1 te bellen (we hebben harde ouderwetse trekbel) om 08:00 vanmorgen. Schrok me rot, en lag nog in bed. Normaal zetten ze het altijd gewoon zo voor de deur of onder carport (kan hier veilig). Ik was bij deur en zag niks, hadden ze het bij buren afgeleverd. Hoe kan ik in 5 seconden bij voordeur zijn :')

Ze verwachten dat je in 1 sec beneden voor de deur staat. Moet vaak van zolder komen, ik ga vaak genoeg plat op m'n smoelwerk. %)

Nou dit inderdaad haha

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:07

De verschrikkelijke en uitgekoude kerstmuziek op het werk. Gisteren één dagje zo goed als niets, wat echt heel prettig werkte, maar vandaag... :r Ben blij als die commerciële ellende voorbij is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:15

We gaan dit jaar niet heel veel bijzonders doen met kerst wat opzich prima is ik hoef ook niet langs allemaal familie enz.

Maar het voorstel voor tweede kerstdag van mijn ouders was nou dan hebben we tijd om voor de belasting te gaan zitten. Ja sorry hoor maar ik ga niet de hele dag zitten niksen en kijken hoe jullie belasting doen. Ik dacht dat we wat leuks samen gingen doen aangezien we dat als familie al weinig doen. Ik benoemde ook we werken allemaal al zo veel en doen al weinig samen vind ik jammer....

Toen wouden ze opeens wel wat doen, maar ik had er eerder mee moeten komen. Maar ik denk dat ze dat meer zeiden omdat ik nogal teleurgesteld reageerde. Maar goed ik ga wel even nadenken wat we kunnen doen ( tips zijn welkom , ik hou wel van bewegen maar mijn vader niet zo en mijn moeder zit nog met een kapotte knie)

Nog genoeg tijd voor belasting en schoonmaken, maar met Kerst is nog een van de weinige dagen dat we allemaal vrij zijn dus laten we daar ook gebruik van maken.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:35

Shenavallie schreef:
De verschrikkelijke en uitgekoude kerstmuziek op het werk. Gisteren één dagje zo goed als niets, wat echt heel prettig werkte, maar vandaag... :r Ben blij als die commerciële ellende voorbij is.

Nou van mij mag die kerstmuziek op de radio ook wat minder .. vreselijk!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 00:25

Echt, als iemand nog tegen me durft te zeggen dat die klote knallen niet verboden moeten worden, want: tRaDiTiE, dan kan die echt een knal tegen z'n kop krijgen. Ik ben het zo ontzettend spuugzat. Donder op met die klerezooi.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 01:00

Niobe schreef:
Echt, als iemand nog tegen me durft te zeggen dat die klote knallen niet verboden moeten worden, want: tRaDiTiE, dan kan die echt een knal tegen z'n kop krijgen. Ik ben het zo ontzettend spuugzat. Donder op met die klerezooi.

Zo mee eens, hier hadden ze daarnet een of andere vuurwerkshow van een winkel. Ter promotie van hun vuurwerkverkoop.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 01:07

Kattennagels in mn been.

Zo op bed. Morgen weer avonddienst. Gelukkig met gezellige mensen.
Mn hoofd is te blij om naar bed te gaan!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 02:44

MIJN PARTNER DIE SNURKT _-:(

En woelt. En tandenknarst. En letterlijk binnen 5 minuten in slaap valt. En dan doodleuk beweert dat ze niet kon slapen omdat IK snurk!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 08:00

Niobe schreef:

Zeker… Ik schrok weer wakker om 3 uur en daarna uiteraard niet meer geslapen.
Oordopjes helpen niet, ik trilde mijn bed zowat uit zulke bommen zijn het.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 09:12

Hier is het wel iets minder erg, maar ik mag niet meer alleen op buitenrit omdat wij net buiten het dorp zitten en ze hier enorm veel carbid schieten in het land van de boeren

Aan de ene kant fijn dat het minder in het dorp gebeurt, aan de andere kant betekent het wel dat de paarden er meer last van hebben

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 12:39

Dat mijn man naar het Dolfinarium wil als we naar Hans en Grietje pannenkoekenhuis gaan, want "Dat is vlakbij". En het hypocriet vind dat ik niet mee wil "want je gaat toch ook naar dierentuinen?".

Gelukkig is hij nu zelf even op onderzoek en komt erachter dat het wel een verschil is of het een dierentuin of een dolfinarium is.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 14:40

Het feit dat mijn moeder denkt een uitzondering te zijn voor als ik overprikkeld ben. Ik kan volop tegen haar zeggen dat ik overprikkeld ben, niet wil praten, mijn koptelefoon op hebben en alles. En nog steeds verwacht ze dat ik wel met haar wil praten en gaat ze hele gesprekken aan, vervolgens wordt ze boos als ik niet of kortaf reageer

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:23

Mijn man gaat steeds langer en harder snurken,ik heb gezegt dat ik niet kan slapen daardoor,nu ligt hij op de logeerkamer en wil niet meer naast mij liggen :( Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu wel weer kan slapen :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:23

Die nieuwe reclame van paradontax! Ik schrik elke keer, en na meerdere keren terugspoelen kan ik nog steeds niet ontcijferen wat die vrouw zegt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:25

Britta31 schreef:
Mijn man gaat steeds langer en harder snurken,ik heb gezegt dat ik niet kan slapen daardoor,nu ligt hij op de logeerkamer en wil niet meer naast mij liggen :( Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu wel weer kan slapen :=

Mijn ouders slapen al jaren niet meer samen. Best veel stellen slapen al niet meer samen maar zeggen dat vaak niet.

Ik zou ook veel liever alleen slapen :o is echt niks mis mee, zeker als je beter slaapt.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:26

Wanneer mensen vragen “wat is x?” maar er dus al 10000 jaar een magische zoekmachine bestaat die iedereen (en zeker als je precies op dat moment op een online forum zit) direct ter beschikking heeft en zo ongeveer op ELKE vraag het antwoord geeft.