Algemeen topic Belastingaangifte!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Abiola

Re: Algemeen topic Belastingaangifte!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:16

Ik kon het via een incognito scherm wel indienen. Krijg de HRA terug, toch leuk.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:10

Wij krijgen ook een lekker bedragje terug. Na vele pogingen proberen in te loggen is het net gelukt.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:20

Net ingediend, geen inlogproblemen. Ik hoop niet dat ze het gaan innen, want ik heb wel 1 Euro te weinig betaald := :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:29

prompter schreef:
Net ingediend, geen inlogproblemen. Ik hoop niet dat ze het gaan innen, want ik heb wel 1 Euro te weinig betaald := :D

Betalingsregeling afspreken?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

Ik kreeg vandaag een wijziging op m’n aanslag van 2024 binnen.
Of ik nog even €1,- wil overmaken.

Die zijn niet goed hoor haha. Die hele brief naar mij opsturen kost ze al meer dan €1,-

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:58

purny schreef:
prompter schreef:

Betalingsregeling afspreken?

Ja, er zit niks anders op denk ik :\

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:52

Pffff ik ben echt al vanaf zondag bezig maar kan er elke keer niet in. Nu ook weer melding dat het erg druk is , ik herken dit niet van voorgaande jaren.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:06

Haha prompter moet je zeker doen, anders niet te doen in 1x! Grappig dat ze dan wel bedragen onder de 10 euro verrekenen.

Hier eindelijk kunnen inloggen vandaag. Alles ingevuld, maar krijg veel minder terug dan verwacht. Aangifte is ook ingewikkelder dan normaal i.v.m. scheiding en verkoop huis, dus denk dat ik toch maar iemand mee laat kijken of het wel klopt. Zou zonde zijn als ik geld misloop door hem nu gewoon in te dienen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:33

Urona447 schreef:
Pffff ik ben echt al vanaf zondag bezig maar kan er elke keer niet in. Nu ook weer melding dat het erg druk is , ik herken dit niet van voorgaande jaren.

Wat vreemd….
Wij hebben net voor het eerst geprobeerd, twee keer pagina ververst en we konden inloggen.

Dus vanavond alles nagekeken en doorgeklikt en we krijgen weer een leuk bedrag terug.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Zelfde probleem hier Urona! Vanmorgen wel 1x kunnen inloggen via een incognito scherm, maar verder helemaal niet meer. Ben al sinds gisterenavond bezig, heel irritant

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

Urona447 schreef:

Probeer je in te loggen via Chrome?
Ik las het hier al ergens meer, maar ik log alle websites van de overheid in op Chrome. In een andere browser werken ze vaak niet of niet goed.