Goed gesprek op mijn werk gehad! Leuke werkdag. Leuke cursus. Daarna mijn paard lekker laten lopen, die verbeterd weer gelukkig. Maar we blijven voorzichtig. En vanavond lekker op de manege gereden. Super tof.
Zebrastreep
Geplaatst: 29-02-24 00:36
Toch wel een beetje trots, na een lange tijd wat voelde als het allerlaatste lijntje wat ik nog had met een persoon die vroeger heel belangrijk voor mij was verbroken en alles omtrent die persoon eindelijk kunnen verwijderen.
Voelt toch goed!
Polarize
Geplaatst: 29-02-24 10:38
Omdat mijn hond in slaap was gevallen en wakker werd met haar oortjes omgevouwen
Ik ben blij dat ik na lang wikken en wegen toch vandaag de dierenarts heb laten komen voor een APKtje voor mijn oudje en ook nog even naar het tuincentrum ben geweest.
Cambionn
Geplaatst: 29-02-24 19:14
Ik ben blij omdat mijn laatste werkdag bij mijn huidige werkgever erop zit, welke we nog ff hebben afgesloten met een gezellige borrel. En blij omdat ik zin heb in mijn nieuwe baan waar ik morgen begin .
Kookaburra
Geplaatst: 29-02-24 22:26
Niet blij, meer vermakelijk: Verkopers aan de deur.. Vandaag kon ik een fijner en goedkoper internetabonnement afsluiten "aangezien hier eindelijk glasvezel ligt". Aldus de verkoper. Ik heb hem maar niet verteld dat het glasvezel hier al jarenlang is aangesloten.
Zebrastreep
Geplaatst: 29-02-24 23:51
Dat ik weekend heb en leuke plannen voor de boeg. Vooral zin om lekker alleen even over de Veluwe heen te gaan en op zoek te gaan naar herten enz.
En ik ben heel blij dat ik en een collega bevriend zijn geraakt. Enorm leuk en lief mens ondanks ons leeftijdsverschil. Ik krijg altijd heel veel energie van nieuwe vriendschappen.
Ik heb echt mijn dag! Mijn make-up zit goed, mijn telefoonscherm is gemaakt en weer als nieuw, gezellig bakkie gedaan op m'n werk en ben gewoon helemaal happy!
chanicha
Geplaatst: 01-03-24 15:27
Moska schreef:
De zon schijnt
Scheen Het is hier weer grijs
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Hier ook weer grijs. Maar we hebben hem gezien en dat geeft toch weer hoop.
Blij. Paardrijles geboekt. Pas over een maand. Hopelijk dan meer kans op zon. Ze weet dat ik door migraine ook uit kan vallen of weinig energie heb en houd daar rekening mee. Nu al zin in