Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniekJ schreef:Ik ben heel slecht in hulp vragen en nu aan twee ‘vrienden’ hulp gevraagd en het is schijnbaar allemaal heel moeilijk. Ik zit in een hele slechte tijd nu en vraag helemaal niet zoveel. Zit nu kei hard te huilen in de auto. Weet ook weer waarom ik nooit om hulp vraag.
xPabloBokt schreef:MoniekJ schreef:Ik ben heel slecht in hulp vragen en nu aan twee ‘vrienden’ hulp gevraagd en het is schijnbaar allemaal heel moeilijk. Ik zit in een hele slechte tijd nu en vraag helemaal niet zoveel. Zit nu kei hard te huilen in de auto. Weet ook weer waarom ik nooit om hulp vraag.
Kunnen bokkers iets voor je betekenen?
MoniekJ schreef:Ik ben heel slecht in hulp vragen en nu aan twee ‘vrienden’ hulp gevraagd en het is schijnbaar allemaal heel moeilijk. Ik zit in een hele slechte tijd nu en vraag helemaal niet zoveel. Zit nu kei hard te huilen in de auto. Weet ook weer waarom ik nooit om hulp vraag.
Tancreda4 schreef:Waar niet aan.... Ik haat deze oktober (en nu november). Ik erger me aan de regen, de wind, de nattigheid, de chagrijnige paarden, mijn eigen chagrijnigheid, dat het elkaar zo lekker versterkt ook. Grmbl. Ik ben toe aan zomer! Nog, uh..... veelte veel dagen