Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:00

Ik ben heel slecht in hulp vragen en nu aan twee ‘vrienden’ hulp gevraagd en het is schijnbaar allemaal heel moeilijk. Ik zit in een hele slechte tijd nu en vraag helemaal niet zoveel. Zit nu kei hard te huilen in de auto. Weet ook weer waarom ik nooit om hulp vraag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-23 19:08

MoniekJ schreef:
Ik ben heel slecht in hulp vragen en nu aan twee ‘vrienden’ hulp gevraagd en het is schijnbaar allemaal heel moeilijk. Ik zit in een hele slechte tijd nu en vraag helemaal niet zoveel. Zit nu kei hard te huilen in de auto. Weet ook weer waarom ik nooit om hulp vraag.

Kunnen bokkers iets voor je betekenen? :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:09

M’n verwende hamster.

Dacht dat hij dood ging maar hij is nog springlevend. Dus hij staat in de woonkamer. Kunnen we hem beter in de gaten houden. En krijgt elke dag een koekje die net zo groot is als 2x z’n hoofd. Want hij ging toch snel dood. Niet dus.

Maar dat is niet gezond. Dus hij krijgt nu elke dag een stukje als hij braaf zijn medicijnen inneemt. Wilde meneer het stukje niet. Was hem zeker te min. :=

Dacht dat hij nu dood zou zijn maar deze man leeft nog wel 1 jaar als hij zo door gaat. :+
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 02-11-23 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:10

xPabloBokt schreef:
MoniekJ schreef:

Kunnen bokkers iets voor je betekenen? :(:)

Ja, wat voor hulp heb je nodig Moniek?

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:13

Dat mijn zusje dacht dat haar gymshirt in haar tas lag maar toen ze keek had laten liggen :') , we hadden nog wel gevraagd van wie dat shirt was die in de kleedkamer lag :') :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 19:38

Nieuwe conditioner die 10 minuten moet intrekken.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 20:25

Ik erger al de hele dag aan dit vreselijke weer.. Maar ben heen en terug wel veilig overgekomen.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 20:41

K*tsoftware op werk. Zitten gelukkig in traject om te vervangen en dat gaat lekker.

Maar vandaag uur overgewerkt na 3 dagen bezig terwijl de oplossing niet moeilijk is, maar moeilijk te vinden omdat ik de code van dat programma door moet. En dat omdat er iets veranderd moet worden omdat een leverancier wat "leuks" bedacht, en anders ligt productie stil :') .

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 21:06

Het waait nog steeds enorm dus heb het zwembad ook geskipt.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 21:55

Waar niet aan.... Ik haat deze oktober (en nu november). Ik erger me aan de regen, de wind, de nattigheid, de chagrijnige paarden, mijn eigen chagrijnigheid, dat het elkaar zo lekker versterkt ook. Grmbl. Ik ben toe aan zomer! Nog, uh..... veelte veel dagen :=

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 00:12

MoniekJ schreef:

:knuffel: :knuffel:
Da's rot. Hopelijk kan iemand je toch helpen of een bokker (in de buurt)?
-
Hier ergenis van de afgelopen week; ziek. Migraine, misselijk, koorts, spierpijn dat ik geen aanraking meer kon verdragen. Na een dag weer weg, koppijn bleef, misselijkheid ook. Moest ook nog 50 pakken hooi gaan sjouwen met koppijn, en de paarden maar verder eten, verwende dieren zijn het ook. Gaat weer stuk beter, kan weer klagen, :D

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 02:20

MoniekJ schreef:

Herkenbaar voor iemand die altijd alles altijd alleen wil doen, zeker als het moeilijk is. Maar zo moeilijk het is om om hulp te vragen zo leuk is het het om hulp te geven. PB me als ik iets voor je kan doen, er zijn natuurlijk grenzen maar er is me niet snel iets te gek. :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 07:38

Katten krijgen hier elke dag zakje natvoer (100gram). En daarop hebben we de brokjes berekend voor ze. Gaat goed dus tevreden.

Nu een nieuwe doos natvoer.. vond al de zakjes wat klein ogen. Maarja zal wel. Deze hebben we altijd..

Kijk ik nog eens goed.. zit er nog maar 85gram in ipv 100 gram...

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 07:58

Tancreda4 schreef:
Waar niet aan.... Ik haat deze oktober (en nu november). Ik erger me aan de regen, de wind, de nattigheid, de chagrijnige paarden, mijn eigen chagrijnigheid, dat het elkaar zo lekker versterkt ook. Grmbl. Ik ben toe aan zomer! Nog, uh..... veelte veel dagen :=

Precies dit, ik word zo chagrijnig van dit weer en alles gaat me tegen staan. Heb al Vitamine D supplement besteld om te voorkomend dat ik echt in een kuil val maar pfff. Ik wil zon, licht en als het kan een beetje warmte.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 08:23

Nogsteeds rugpijn dus alweer slecht geslapen

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 08:50

Ik denk wtf hoor ik toch buiten?? Vijverpomp stond droog te lopen, want het water is weer op mysterieuze wijze verdwenen -O- had hem net al een paar maanden lek-proof maar de wind zal wel weer net een steen verschoven hebben ofzo

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 09:46

Aan de regen -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 10:19

Ik had mijn handschoenen aan moeten doen op de fiets. Brrrr. Ben al 20 minuten op kantoor, nu pas een beetje warme handen.

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 10:35

poedersuiker roostermaker die er geen poedersuiker van begrijpt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 10:45

Mijn schoonmaakster is ermee gestopt
Dus op marktplaats gezocht, drie berichten gestuurd, allemaal gelezen en geen reactie terug…

Ik blijf schoonmaaksters op zich een apart volk vinden

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 12:01

Vandaag op een school wezen kijken voor dochter. Al vanaf dat ik de school op ging zoeken op Google vraag ik mij af of dat wat voor haar is. Diezelfde twijfel heb ik nog steeds. Maar voor mijn zoon zou het de ideale school zijn.
Maar wat is dan wel passend voor dochter? Waar ze nu zit in ieder geval niet.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 03-11-23 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 12:11

Lekkage, het plafond in de badkamer is nu verziekt

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 12:25

Afbeelding
Dat ik een poging ga doen mijn garage op te ruime. Volgende week komen er werklui die erbij moeten.
Geen zin.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 13:43

Ik erger aan mijn zere knie, en heb geen flauw idee hoe ik er aan kom..
Maar als ik na denk wat ik gisteren heb gedaan heb ik misschien wel een idee..

Gisteren door een nat en glad weiland heen gelopen met tegenwind..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 14:21

Hoelang duurt dit virus nog wat ik te pakken heb? Dik 1,5 week verder en nog steeds last van hoesten en verkouden. In de ochtend heb ik nog steeds een ziek gevoel. Trekt na een tijdje wel weg.

Zo ziek was ik niet eens , maar het heeft toch behoorlijk wat invloed op mijn lichaam merk ik ( en mentaal ook wel een beetje , ben steeds best wel moe )