Ashleytjuhh schreef:Ik moet echt van het internet af. Dit kost mij echt te veel.
Net 3 kentucky dekjes besteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nou vanmorgen was mijn elektrische tandenborstel alweer leeg en om hem op te laden moet ie ook zo ongeveer een dag aan de lader, dus tijd voor een nieuwe.. Maar jemig, wat zijn die krengen duur! En er is ook maar zo weinig keuze
Ik had beter 3 weken geleden dit al kunnen bedenkenIk vind het wel jammer dat de echte kortingen (bij Coolblue 55%) alleen maar van de allerduurste types gaan, betaal je nog 250+ voor een tandenborstel
![]()
Ik denk er nog even over na..
Relaxed schreef:Nou vanmorgen was mijn elektrische tandenborstel alweer leeg en om hem op te laden moet ie ook zo ongeveer een dag aan de lader, dus tijd voor een nieuwe.. Maar jemig, wat zijn die krengen duur! En er is ook maar zo weinig keuze
Ik had beter 3 weken geleden dit al kunnen bedenkenIk vind het wel jammer dat de echte kortingen (bij Coolblue 55%) alleen maar van de allerduurste types gaan, betaal je nog 250+ voor een tandenborstel
![]()
xLoki schreef:Heb uiteindelijk de Ariel pods bij Plein.nl gescoord, 2 + 5 gratis!
En de Ariel vloeibaar heb ik bij Wehkamp gekocht, die hadden ook een goede deal van 2 + 2 gratis.
En bij Calvin Klein wat ondergoed, schoenen en een bikini besteld. Oh en bij Wehkamp kerstverlichting en twee luchtjes
In totaal dik over de €300,- aan korting, dus ben tevreden!
Ga straks nog even langs de AH en Kruidvat voor Robijn en tandpasta en dan ben ik wel weer op orde.
Geen paardenspul voor mij dit jaar, daar heb ik al genoeg van
Roeline schreef:Iris82 schreef:We zijn eigenlijk aan het kijken voor een KitchenAid Artisan met black friday korting maar volgens mij heeft echt niemand ze in de aanbieding.
Vanaf dit weekend, elk weekend, tot 23 dec geloof ik, is er een mega outlet van kitchenaid in Utrecht. Ik heb hem daar 2 jaar geleden ook gekocht! Super veel kortingen!
MarjanB schreef:Relaxed schreef:Nou vanmorgen was mijn elektrische tandenborstel alweer leeg en om hem op te laden moet ie ook zo ongeveer een dag aan de lader, dus tijd voor een nieuwe.. Maar jemig, wat zijn die krengen duur! En er is ook maar zo weinig keuze
![]()
Ik heb die van mij bij de kruitvat weg wie weet daar?
Moonlight17 schreef:Nou ik heb mijn bestelling van Hypostore al binnen.
Appollo_x schreef:Voor wie nog een Kentucky glitter dekje zoekt met 75% korting, zowel dressuur als springen:
https://www.kentucky-horsewear.com/us-e ... age-black/