En…. Vandaag zijn deze schatjes binnengekomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Hier zit het Homerpunt in het winkelcentrum. In een Cigo winkel. Erg fijn.
_lautje_ schreef:Hier hetzelfde zonnebloem. Ze verwerken daar een 170.000 pakketten per maand dus daar komt en vertrekt iedere dag een bus van elke bezorger.
En sindskort hebben ze ook PostNL
Eerder zat Homer bij ons bij een of ander rommelig huis. Was midden in Corona en allemaal posters tegen Corona, mondkapjes, vaccineren, etc.
Was zo’n bende daar. Overal katten (en heb zelf een kat en niet vies van dieren), denk wel 10.
En meest bizarre was dat ze gastouder was en veeeeeel kinderen opving.
Heeft hier iemand belang bij een hele mooie RL bodywarmer 2y?
Zit nu in de wasmachine en maak dan nette foto’s en zet m op Vinted
Is aan beide kanten draagbaar, met rits aan beide kanten. Echter is van eentje het aantrekding er af.
Maar nooit last van gehad.
Mag weg voor klein prijsje daardoor. Te mooi en fijn om weg te gooien
[ [url=m/jC2pbS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MhLoI8.jpg]Afbeelding[/url] ]
xU_Blinghx schreef:_San87_ schreef:Weet iemand van jullie misschien hoe je een artikel waarvan de tracking code niet actief is geworden, maar die je wel ontvangen hebt, toch op ontvangen kan zetten?
Kan alleen de verkoper doen volgens mij. En anders Vinted zelf een berichtje sturen?
tita schreef:Niet mijn smaak maar zullen we topic houden voor wat je vindt en niet wat er te koop is tenzij iemand iets specifieks zoekt
Vinted is reuze ….. maar vind leuker om te zien wat je gekocht heb, of het ook is wat je dacht. Of juist niet
Lisitano schreef:Ik vind dat ook leuk. Zo kom je toch koopjes tegen die je anders misschien niet gevonden had. Mijn smaak is het ook vaak niet, maar dat vind ik juist wel leuk. Een beetje in iemands’ kast kijken
foxy80 schreef:Lisitano schreef:Ik vind dat ook leuk. Zo kom je toch koopjes tegen die je anders misschien niet gevonden had. Mijn smaak is het ook vaak niet, maar dat vind ik juist wel leuk. Een beetje in iemands’ kast kijken
Mijn kast is het niet hoor.
Maar vond het wel mooi merkitems voor een mooie prijs.
En WAAROM heb ik een zoon![]()
Zoveel mooi meisjesspul dat hier voorbij komt.
Ben nog niet verder gekomen dan een merksweater van Kenzo en RL berentrui van Vinted te plukken voor hem.