Zertab schreef:Komen weer leuke boeken voorbij!
Ja er komt weer heel wat op m'n lijstje, zo leuk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eef_Bam schreef:Hij is er! Ietwat gehavend door transport, maar gelukkig was het een stevig boek.
[ [url=m/MCNdtw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi ingepakt.
[ [url=m/yPPm9S.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ook een heel mooi boek! Had er nog niet van gehoord , is echt een verassing, die denk ik precies in mijn straatje valt. Geen horror maar historische fictie met een mooi tintje mysterie.
[ [url=m/w4pvY0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was even puzzelen, maar werd enigszins geholpen doordat er op de doos stond dat het pakket uit België kwam.
[ [url=m/pbp3GI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaatastrof, ben jij mijn SS?
Kookaburra schreef:Als mijn lijstje klopt, zijn er al 19 die een pakketje hebben gekregen. Nog maar 5(!)pakketjes te gaan!
Ik ben nu al zo erg dat ik 's avonds nog naar mijn brievenbus ga, voor het geval het met DHL is verstuurd
Apple schreef:Wat een leuke boeken komen er voorbijDaar zet ik er ook een paar van op mijn lijstje
![]()
(dat wordt de hele winter opsluiten en boeken lezenof hopen op een nieuwe Corona uitbraak - hoewel, doe maar niet......)
Eef_Bam schreef:Kaatastrof: ik heb gister het eerste hoofdstuk gelezen en meteen al een fijne herfstige sfeer, echt leuk.
MarloesHJ: ik ben het inderdaad! Ben niet zo creatief met puzzels maken maar had de hints inderdaad in de tekst verstopt, en de chocoladeletter als extra hint.