Ik heb van het weekend ook maar weer eens wat geschreven, mocht er ook 10 aanvragen. Maar vond 4 nu wel even genoeg. Ze gingen naar Tsjechië, Duitsland, Taiwan en Rusland
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siers83 schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb van het weekend ook maar weer eens wat geschreven, mocht er ook 10 aanvragen. Maar vond 4 nu wel even genoeg. Ze gingen naar Tsjechië, Duitsland, Taiwan en Rusland
cursebreaker schreef:Shenavallie
Hahahahaha ik ga helemaal stuk. Lekker enthousiast!
Siers83
Oehh, leuke kaartjes gaan de deur uit bij jou.
Shenavallie schreef:cursebreaker schreef:Shenavallie
Hahahahaha ik ga helemaal stuk. Lekker enthousiast!
Siers83
Oehh, leuke kaartjes gaan de deur uit bij jou.
De teller staat in werkelijkheid op 32 + eentje los van Postcrossing.Vanavond nog eens 6 geschreven, terwijl ik eerder vandaag ook 6 of 7 kaarten had geschreven. Komt net mijn man bij me staan met de opmerking dat hij het leuk vindt dat ik het weer opgepakt heb. Toen hij het aantal verstuurde kaarten zag, moest hij even slikken, maar toch ook hard lachen. "Ik had het kunnen weten", maar hij is blij dat ik er blij van wordt.
Bij het zien van de ontvangen kaartjes werd hij ook enthousiast.
Siers83 schreef:Deze ontvanger die dus geen reactie achterliet was iemand die al meer dan 7000 kaarten had verstuurd en ontvangen. Kijk dat je dan geen hele lappen tekst gaat neerzetten snap ik. Maar alleen een bedankt was al leuk geweest. Ik zet meestal ook geen hele verhalen neer, maar bedankt voor de kaart altijd
Tancreda4 schreef:Zon eentje had ik er laatst ook ja. Niet leuk... ben dan ook benieuwd of zo iemand ook amper wat schrijft met versturen?
Ik.had nu weer een adres in Rusland. Heb een lelijke (vind ik) kaart gestuurd omdat ik t zonde vind als ze nooit aankomen. Maar hij was wel passend voor t profiel.