Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 18:36

_San87_ schreef:
Ja vast niet wanneer je in opdracht van de gemeente werkt :. Ik ga eens kijken waar ik moet zijn om een klacht in te kunnen dienen.

Je weet dat dat soort acties vaak prima doordacht zijn en een achterliggend doel hebben dat meestal niet door de gemiddelde burger meteen gezien wordt? Hetzelfde geldt voor maaien van bloemen en kappen van bossen/heide.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 18:42

Kaus schreef:
_San87_ schreef:
Ja vast niet wanneer je in opdracht van de gemeente werkt :. Ik ga eens kijken waar ik moet zijn om een klacht in te kunnen dienen.

Je weet dat dat soort acties vaak prima doordacht zijn en een achterliggend doel hebben dat meestal niet door de gemiddelde burger meteen gezien wordt? Hetzelfde geldt voor maaien van bloemen en kappen van bossen/heide.

Welk achterliggend doel zit er achter een zwanenpaar van hun nest jagen? Ze zaten er al bijna vier weken, de jongen zouden bijna uitkomen :\.

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 18:45

Ik moet iemand een whats appje sturen maar krijg diegene met geen mogelijkheid op whats app :(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 18:48

Pffft de gemeente en natuurbeheer. Elk jaar weer werden de sloten achter ons huis gemaaid, elk jaar weer van de grote naar de kleine vijver toe waardoor er elk jaar weer tientallen vissen kwamen te stikken. Is maar tig keer aangegeven, en ze bleven het doen. Kansloos.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-23 20:11

Marcella schreef:
Doe niet aan moederdag of vaderdag cadeau. :=

Oprecht Marcella, wat denk je dat dit toevoegt voor Britta? Ze mag best balen.

@San wat absurd zeg dat ze dat doen. Kan er ook niks van snappen.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 20:16

_San87_ schreef:

Heeft geen zin, bij ons hebben ze een heel park verwijderd om daar woningen te bouwen, want de projectontwikkelaars stonden klaar. Nu 3 jaar later geen huizen, geen park, minder vogels, padden, salamanders, insecten enz. De buurt is zelfs in het nieuws geweest. Maar niets nada noppes. Nog steeds niets en antwoord krijgen wij ook niet meer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 20:19

Boheme schreef:
_San87_ schreef:

Heeft geen zin, bij ons hebben ze een heel park verwijderd om daar woningen te bouwen, want de projectontwikkelaars stonden klaar. Nu 3 jaar later geen huizen, geen park, minder vogels, padden, salamanders, insecten enz. De buurt is zelfs in het nieuws geweest. Maar niets nada noppes. Nog steeds niets en antwoord krijgen wij ook niet meer.

Volgens kaus zijn dat soort acties prima doordacht en hebben ze een achterliggend doel.

Jullie geval is wel heel droevig... Dit wordt uiteindelijk nog natuur. Maar zonder de jonge zwanen :\.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 20:39

Niks lijkt te werken vandaag, de stop van het bad zit gewoon vast, vacuüm gezogen en nu kan het water er niet uit

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 20:51

_San87_ schreef:
_San87_ schreef:

Volgens kaus zijn dat soort acties prima doordacht en hebben ze een achterliggend doel.

Jullie geval is wel heel droevig... Dit wordt uiteindelijk nog natuur. Maar zonder de jonge zwanen :.

Zeg wijselijk niets, maar villa's bouwen ipv een mooi, leuk en groen park.. is gewoon niet over nagedacht maar ronduit stom. Onze zwanen zijn ook weg, de uiltjes, buizerds Vlaamse gaaien allemaal weg.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 20:57

Boheme schreef:
Zeg wijselijk niets, maar villa's bouwen ipv een mooi, leuk en groen park.. is gewoon niet over nagedacht maar ronduit stom. Onze zwanen zijn ook weg, de uiltjes, buizerds Vlaamse gaaien allemaal weg.

Goh wat zonde... Ik hoop dat ze hier wel weer terug komen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 21:08

Ik ben echt echt heel pissig, maar vooral ook teleurgesteld dat het constant zo moet gaan.
Mijn zus die boos op mij was heeft mijn sneloplader meegenomen en mijn OV. -:(-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 21:37

purny schreef:
Dat er een briefje met het allergrootste lettertype aan de deur hangt omdat die deur kapot is. En dat mensen dan nog steeds die deur willen gebruiken.
Lezen mensen!

Beetje in dezelfde lijn als bij mij op t werk vanmiddag. We staan allemaal buiten want ja ontruiming (in onze werkoutfit), vraagt er nog eentje: kan ik niet naar de mediamarkt? (Ter info: ik werk bij de mediamarkt) :') Overigens stond letterlijk al het winkelpersoneel van t winkelcentrum buiten. (En bleek niks aan de hand hoor)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 21:39

Mail van de middelbare school van mijn zoons. Er is door overkoepelende organisaties in Nederland besloten dat de eindcijfers van vwo5 meetellen voor een numerus fixus of andere selecties die volgend jaar plaats vinden. Dus terug naar voor-covid.
Hoezo kom je daar nu pas mee? Ze hebben nog 1 toetsweek om eventuele cijfers op te halen/verhogen.

Hoe rijmt zich dat met het verlagen van het aantal studiepunten ivm te veel druk bij studenten?

Is druk op vwo5 leerlingen minder erg dan op eerste jaar studenten? Hebben de vwo5 leerlingen niet ook genoeg last gehad van covid, lesuitval, lockdowns, leerachterstanden?

Ik mopper nog wel even verder.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 21:40

friendly schreef:
purny schreef:
Dat er een briefje met het allergrootste lettertype aan de deur hangt omdat die deur kapot is. En dat mensen dan nog steeds die deur willen gebruiken.
Lezen mensen!

Beetje in dezelfde lijn als bij mij op t werk vanmiddag. We staan allemaal buiten want ja ontruiming (in onze werkoutfit), vraagt er nog eentje: kan ik niet naar de mediamarkt? (Ter info: ik werk bij de mediamarkt) :') Overigens stond letterlijk al het winkelpersoneel van t winkelcentrum buiten. (En bleek niks aan de hand hoor)

Sommige mensen…

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 22:19

Maanden de tv niet gebruik, maar dacht ga even kijken. Kan ik alleen nederland 1, 2 en 3 ontvangen. Abonnement maar gelijk opgezegd, want daar betaal ik geen 25 euro voor zeker als ik het niet veel gebruik. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 09:18

fotolijstje schreef:
Ik ben echt echt heel pissig, maar vooral ook teleurgesteld dat het constant zo moet gaan.
Mijn zus die boos op mij was heeft mijn sneloplader meegenomen en mijn OV. -:(-

Ik zou maar eens gaan investeren in een kluisje.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 09:24

Blijkbaar heeft ze ook mijn ketting ter waarde van 125 euro meegenomen..
Echt wtf, ik vind het zo kinderachtig en teleurstellend dat ik daadwerkelijk maar een kluis ga kopen want ik ben het zo zat.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 09:29

dat zat zijn zou ik een jaar geleden al zijn geweest.
Die gaat nooit veranderen, nooit.

Het enige wat dan helpt is je eigen spullen beveiligen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 09:37

Zeg het ook tegen je ouders, en ik zou bij je ouders ook de suggestie doen dat je zus die kluis kan betalen van haar eigen geld, aangezien haar gedrag de oorzaak is van het hele probleem. Laat het haar zelf maar voelen dat haar gedrag niet kan. En dan kies je meteen een mooie kluis uit die je ook mee kan nemen zodra je uit huis gaat, win-win. Tip, je hebt ook kluizen die je vast kunt schroeven, dan kan je zus ook niet kinderachtig je kluis oppakken en verstoppen want daar zie ik haar ook wel voor aan :+ kinderachtig gezeik, bleh. Ik zou daar echt ZO niet tegen kunnen.

En ik erger mij aan mijzelf, ik heb een afspraak om 10 uur en het is nu 9:38 en ik zit nog steeds in pyama op de bank met bokt op schoot. Djeez waar zijn mijn prioriteiten. Nu ga ik rennen _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 09:45

Een (Amerikaans) kind op discord dat continu van een mug een olifant maakt mbt haar thuissituatie (haar moeder houdt bv niet van horrorfilms dus oh gut het kind kan nu geen horror kijken in de woonkamer) en nu roept dat ze zichzelf wil snijden of verhangen.

Vriendin, je zit hier in een groep met mensen die je amper kent. Ga in therapie, maar ga niet lopen traumadumpen op een plek die daar niet voor bedoeld is.

Oh en door de rest van de Amerikanen wordt ze natuurlijk met zijden handschoentjes aangepakt en volledig gevalideerd, terwijl ik als botte Hollander dr het liefst een schop onder dr hol zou willen geven :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 09:49

Mijn zus heeft een keer mijn kleding, die ik aan wilde doen met uitgaan, aangetrokken :))
Ik had dat altijd al gestreken klaar hangen aan de kast maar toen was ze iets vergeten thuis dus moest ze wel komen O:)
Heeft ze nooit meer gedaan want ik was woest en heb haar toen echt gegrepen dus zou hier allang klaar mee zijn geweest hoor!
Ik snap je ouders ook niet, echt niet.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 09:54

Nacht 2 vol sirenes...

1e nacht eigen schuld dat ik te laat ging slapen maar wel vol met sirenes ivm een woningbrand ergens in het dorp.

En afgelopen nacht was ik al ver weg in dromenland en dan word je ruw uit je slaap gehaald
door zo'n 5 sirenes die hier vlakbij moesten zijn ivm een ontploffing?
Kort daarna nog een aantal sirenes ivm nog een woningbrand.

Dan lig je ook nog eens klaarwakker tot 1.40u, en daarna om 5.30u weer wakker
en toch maar weer omgedraaid en om 8.30u weer wakker.. ik denk dat ik vanmiddag languit lig op bed.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 10:10

Last van mijn lichaam weer eens een keer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 10:16

Dat ik vandaag een korte dienst zou hebben , maar dit is weer veranderd in een lange dienst |o

Nou ja het is wat het is. We gaan morgen dauwtrappen met de paardjes en had het wel lekker gevonden dat ik anders om 8 uur vrij was.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 11:20

Ik erger me toch zo aan die domme reels/dansjes waarin mensen een punt proberen te maken met tekst maar waarbij ik ondertussen gewoon naar een of andere domme muts zit te kijken die staat te dansen. :+

Echt zo niet mijn ding dit.