Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ik zie dat het een gevolg is van het nemen van MDMA of Ecstasy https://www.vice.com/nl/article/4wkgjj/ ... n-mdma-293
xPabloBokt schreef:Snap dat je daar oncomfortabel van wordt
Je kunt eventueel het noodnummer van NS een app sturen? 06 13 18 13 18
[***] schreef:xPabloBokt schreef:Snap dat je daar oncomfortabel van wordt
Je kunt eventueel het noodnummer van NS een app sturen? 06 13 18 13 18
Dat noodnummer helpt pas als er daadwerkelijk iemand echt heel erg agressief is. Bedreigend of zelfs stevige ruzie is niet voldoende, pas als het echt escaleert doen ze iets
xPabloBokt schreef:Hmm dat is niet mijn ervaring. Ik heb een keer geappt voor een vrouw die een Kiosk medewerkster helemaal de huid vol stond te schelden op Tilburg en daar kwamen ze gelijk op af.
[***] schreef:xPabloBokt schreef:Hmm dat is niet mijn ervaring. Ik heb een keer geappt voor een vrouw die een Kiosk medewerkster helemaal de huid vol stond te schelden op Tilburg en daar kwamen ze gelijk op af.
Oh dat is fijn! Ik zat laatst in de trein waarbij iemand ruzie zocht en dreigend over andere mensen heen hing en toen kreeg ik bericht terug dat ze pas konden handelen als het daadwerkelijk uit de hand liep. Daar ging ik niet op wachten dus ik ben naar een andere coupé gegaan
xPabloBokt schreef:Docent die ons vraagt wat te lezen voor het volgende college. Gister opgegeven onder het mom van 'het is niet zo veel', college is morgen.
Waarom is mijn samenvatting dan nu al 10 pagina's, Gerda?
M_D_H schreef:xPabloBokt schreef:Docent die ons vraagt wat te lezen voor het volgende college. Gister opgegeven onder het mom van 'het is niet zo veel', college is morgen.
Waarom is mijn samenvatting dan nu al 10 pagina's, Gerda?
Je hoeft bij een samenvatting ook niet alles woord voor woord over te schrijven he... Alleen de belangrijke dingen hoef je op te schrijven![]()