Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Maar aangezien ik nog steeds wel een kinderwens heb, heb ik mij aangemeld bij een site voor wens ouders... Geen idee of ik dat wil, of wat ik misschien wel zou willen maar het wordt tijd om deze optie te onderzoeken. Best spannend...
logisch he, er zitten toch alleen maar sukkels/leugenaars (even zwart/wit) en toch is dat kijken/swipen dan weer verslavend en ik wil dat niet meer.............hoezooo lastig. Iemand die dit herkend?
Voor de lol en uit nieuwsgierigheid Tinder maar eens gedownload en vrijwel alle verwachtingen kwamen uit, maar dus toch ook iemand gevonden waar het bijzonder goed mee klikt. Ik kan niet wachten om te zien of we elkaar in het echt ook zo leuk vinden.
capopjekop schreef:Spannend!
Ik vind het alleen wel heel irritant dat het op tinder stikt van de vreemdgangers, mensen met open relatie of stelletjes die een nr 3 zoeken. Hebben ze daar geen andere apps voor
Ik vind het alleen wel heel irritant dat het op tinder stikt van de vreemdgangers, mensen met open relatie of stelletjes die een nr 3 zoeken. Hebben ze daar geen andere apps voor
ik altijd maar denken dat een hobby geld mag kosten