Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 08:03

Ineke2 schreef:
Ik zou acuut een kattenbuitenren plaatsen en ze daarin zich laten lopen vervelen geloof ik pff. :D

Ze kunnen ook gewoon de schuur in.
Meer als voldoende ruimte.
Maarja buiten spelen is leuker
En normaal storen niet zo veel. En is er buiten ook voldoende vluchtmogelijkheid voor andere dieren. Maar nu de jonge vogels het nest uit gaan houden we ze even binnen

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:11

Mijn luifel is ingestort -O-

ista

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:21

Zoontje is een vest kwijtgeraakt, op school niet te vinden. Dus vanochtend om 8 uur bedacht ik me: laat ik een berichtje zetten in de klassen-app. Ik stel de vraag of het vest misschien met iemand mee naar huis is gegaan per ongeluk.

Reageert een moeder: 'Niet meer zo vroeg appen'
Dus ik maak een screenshot, omcirkel de stille meldingen en stuur dat in de app.
Reageert ze: 'Pardon? Dat hoef ik helemaal niet te doen kom mij geen les leren'.
Heb gereageerd met: 'Insgelijks. Fijn weekend verder.'

Maar AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHH!!!!!!!!!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:24

Huh, is 8 uur te vroeg? := bellen is nog anders, maar appen? Ik vind die stille meldingen juist een goede. Ik heb zelfs niet storen aan staan s nachts, zodat ik er geen last van heb

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:33

Jeetje, dit heb ik vaker gehoord, maar vind het echt een verschil om te appen naar een groep of privé: groepen staan hier idd op stil, ga ervan uit bij anderen ook dus daar app ik wel elke tijd in.

Privé let ik er meer op. Maar dan weet je ook wel naar wie dit wel of niet kan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:40

Tijd om op zoek te gaan naar iets om morgen om 7uur te appen. :))

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:46

DiscoDipp schreef:
Eeeeen de festivals weer afgelast. Ik heb voor bijna 300,- kaarten. Helemaal klaar met deze k*t poppenkast. *beter nu?*

Van mij mag je het wel zeggen want ik voelde mij precies zo gisteren. Eindelijk wat lichtpuntjes, iets om naar uit te kijken en dan dit weer. Voor mij als normaal ultiem positief persoon maar nu met depressie worstelend was dit ook even iets wat ik zo 1,2,3 niet kon omdenken. En dan is het fijn om te horen dat ik niet de enige ben die er zo verdrietig om wordt. En dan zulke nare reacties krijgen omdat je je zo voelt discodip, dat is pas niet ok :n

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:49

8u te vroeg? Sjee, je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen nachtrust. Zet je WiFi, 4g, geluid etc uit, zet de groepen op stil en je telefoon op niet storen…

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:49

ista schreef:
Dus ik maak een screenshot, omcirkel de stille meldingen en stuur dat in de app.
Reageert ze: 'Pardon? Dat hoef ik helemaal niet te doen kom mij geen les leren'.

Eerlijk gezegd zou ik de manier waarop ook niet erg waarderen.

Ik erger me weer eens aan de achterburen. Die hebben 1x in de twee weken een tuinman en willen dat aan de hele buurt laten weten en maken de hele zaterdag erg veel lawaai met een bladblazer, snoeimachine enzovoort enzovoort...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 11:52

Drukte bij mijn paarden door een wolfeest, gek dat het nog mag ik dacht dat evenementen dus niet meer mochten. Volgens hun zelf wel maar het verbaast mij.

Overigens was het echt te druk en te vol en dan was het nog maar net begonnen....

Maar goed wel heeft mijn jonge paard nu mooi wat schrik training te pakken. Ze stond mooi te kijken wat er allemaal gebeurde

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 12:08

Rytir schreef:
DiscoDipp schreef:
Eeeeen de festivals weer afgelast. Ik heb voor bijna 300,- kaarten. Helemaal klaar met deze k*t poppenkast. *beter nu?*

Van mij mag je het wel zeggen want ik voelde mij precies zo gisteren. Eindelijk wat lichtpuntjes, iets om naar uit te kijken en dan dit weer. Voor mij als normaal ultiem positief persoon maar nu met depressie worstelend was dit ook even iets wat ik zo 1,2,3 niet kon omdenken. En dan is het fijn om te horen dat ik niet de enige ben die er zo verdrietig om wordt. En dan zulke nare reacties krijgen omdat je je zo voelt discodip, dat is pas niet ok :n

Je maakt er iets heel anders van dan waar men op reageerde. Je mag je daar best poedersuiker, verdrietig etc. om voelen maar de opmerking, ik ga mijzelf wel even voor de trein gooien was compleet misplaatst.

Het gaat vaak niet om de ergernissen zelf maar wel op de toon waar die op geplaatst worden of de woordkeuze.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 12:34

Amandavd ik maak er niks anders van. Misschien was het lompe beeldspraak, misschien voelde ze zich echt letterlijk zo. Dat weet je niet. Als iemand daar meteen hard op in hakt richt dat meer schade aan.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 12:40

ista schreef:
Zoontje is een vest kwijtgeraakt, op school niet te vinden. Dus vanochtend om 8 uur bedacht ik me: laat ik een berichtje zetten in de klassen-app. Ik stel de vraag of het vest misschien met iemand mee naar huis is gegaan per ongeluk.

Stiekem was jouw reactie toch ook wel passief agressief bedoeld, toch? Niks mis mee overigens, maar dan kan je toch wel verwachten dat het verder geen vriendelijk gesprek wordt?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 12:48

Schijnbaar ben ik 1 van de weinigen die denkt dit jaar gaat gewoon weg nog niets kunnen. Niet op vakantie, niet naar grote evenementen / feesten etc en zeker niet naar een volle kroeg.

Het is absoluut niet leuk, maar het scheelt een hoop stress en gedoe als je je daarop instelt.

@ ista volgende keer misschien iets erbij zeggen als: Sorry dat ik heb gestoord. Ik dacht niet na over het ietwat vroege tijdstip, in mijn telefoon staan groepsapps op stil, misschien een tip? En dan pas de foto te sturen. Dat komt iets anders over :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 12:57

Onze overburen hebben in hun busje een gigantisch irritant claxon gebouwd. Elke keer als ze aankomen, wegrijden, of als ze gewoon stilstaan en zin hebben, lopen ze te toeteren.

Het is echt zo'n clownsgeluid, kan het niet zo goed uitleggen. Maar het is vreselijk irritant en mijn vogels raken elke keer in paniek als ze dat gejengel horen, want het is ook nog eens heel hard.

Asociaal. En ik dacht ook verboden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 13:06

Klopt onnodig getoeter kun je een boete voor krijgen. Alleen dan moet er maar net een agent lopen.

Kun je niet een praatje maken met je buren en deze ergernis kenbaar maken op een vriendelijke manier?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 13:11

Heet de buurman Bassie?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 13:12

Ineke2 schreef:
Klopt onnodig getoeter kun je een boete voor krijgen. Alleen dan moet er maar net een agent lopen.

Kun je niet een praatje maken met je buren en deze ergernis kenbaar maken op een vriendelijke manier?

Haha het stomme is dat het zelfs een vriendin van me is die daar woont :') En haar vriend rijdt steeds in het busje en toetert dan. Ik zal er binnenkort even langsgaan inderdaad, als het getoeter blijft.

Ik weet niet of het bijvoorbeeld voor het voetbal is en na dit weekend voorbij is. Dus daarom wacht ik nog heel even. Maar anders ga ik na het weekend even langs :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 14:35

Oh dat getoeter! :x Hopelijk is de lol er gauw af.

Ik vind het irritant dat het knopje whatsappbellen naast dat knopje met die drie puntjes zit. Dit is al de derde keer dat ik iemand per ongeluk bel terwijl ik diegene juist wilde muten :o *paniek*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 14:53

Wielrenners... *Zucht.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 15:57

Jacobskruid uit de weide halen -O-
T is warm vies plakkerig

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 17:01

_San87_ schreef:
Wielrenners... *Zucht.

Ja dit. Ik had vanmorgen een zooi bijna op de motorkap. Fietspad zat er naast maar ze voelden zich te goed voor het fietspad. Tuig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 17:32

fleurtjeuh schreef:
Dat ik soms van die knikkende knieën overhou na goede sex :')

Daarom blijf ik altijd liggen na de daad

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 17:46

Heel de dag al doodmoe, waar komt dat ineens vandaan? Lig constant te dutten...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 17:51

Marije_1997 schreef:
fleurtjeuh schreef:
Dat ik soms van die knikkende knieën overhou na goede sex :')

Daarom blijf ik altijd liggen na de daad

Ik vaak ook, maar ik had zo'n dorst...