Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gamova schreef:Bij DPD loont het om de tracking van DPD zelf goed in de gaten te houden. Vinted werd bij mij steeds niet vernieuwd maar het pakje lag er al lang en ging al bijna terug...
Bootsiebob schreef:Volgens mij kun je retourkosten vergoed krijgen wanneer je via PayPal betaald hebt en het artikel niet voldoet aan de omschrijving of wanneer het nep is. Dus via PayPal te regelen. Zo werkt het bij Ebay bijvoorbeeld ook en bij webshops.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns
Zirkonia schreef:Pantykous schreef:Dat ligt aan het vervoersbedrijf en een beetje mazzel Zirkonia. Er is van mij gisteren een pakketje in Cannes bezorgd dat er 3 weken over heeft gedaan met MR
Hmm gaat om een jurkje voor evt een bruiloft de 21e! Dus denk dat het dan een te grote gok wordt of niet?
petra8 schreef:Ik voel me een beetje een krent; ik heb net 2 euro geboden op iets wat er al een paar maanden voor 3 euro op staat. Ik vindt het ook wel 3 euro waard maar door de kosten die er nog bijkomen (bijna 4 euro) heb ik het (nog) niet gekocht maar daar kan verkoopster natuurlijk helemaal niet aan doen.
Edit; Ze heeft mijn bod geaccepteerd! Heb de betaling direct in orde gemaakt en haar bedankt voor het accepteren van mijn bod. Ik ben blij want het stond al een tijdje bij mijn favorieten![]()
![]()
pmarena schreef:Oh dat heb ik nu ook, een 4 sterren score er tussen van iemand die gewoon tevreden is en dat ook zegt in de review. Waarom geef je dan niet gewoon 5 sterren denk ik dan....