Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 12:23

Castilja goed dat je hebt gebeld.
Hopelijk krijgen de mensen hulp.

Contact gehad met het ziekenhuis. Ik had al geopereerd moeten zijn voor heup 1.
Door Covid is alles uitgesteld. Termijn kon ziekenhuis niet geven.
Pijn wordt steeds erger.

En de kou die eraan gaat komen.
Ik ga mee in winterslaap.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 12:45

Dat ze zich zorgen maken om de 24/7 buiten weide dit weekend en ik er nog niet zo over nagedacht heb maar dat mijn oudje eigenlijk wel naar binnen moet en dat kan ook wel maar zit mij wel zorgen om haar te maken.

En mijn jonge merrie die in de opfok staat ook wel maar die is een stuk sterker dan mijn oude merrie

Fireheart

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:00

De voorspelde sneeuw hier en dat ik dan echt niet naar werk durf in de auto ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:01

Fireheart schreef:

Dit dus ik moet zondag avond van 19:00 tot 22:00 werken maar mijn moeder zei al anders brengt je vader je maar even heen als je het niet aandurft of met hun auto die ligt steviger op de weg dan mijn eigen kleine Ford

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:04

Zebrastreep schreef:
Fireheart schreef:

Dit dus ik moet zondag avond van 19:00 tot 22:00 werken maar mijn moeder zei al anders brengt je vader je maar even heen als je het niet aandurft of met hun auto die ligt steviger op de weg dan mijn eigen kleine Ford

Ja ik werk zondag van 12 tot 21 en woon helaas al op mezelf -O- geen optie om andere auto’s te lenen.
Nu al geen zin om te glibberen meh.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:06

3/3 vakken niet gehaald (dus studievertraging)
Werken lukt niet (geen geld)
Sociaal leven hebben lukt niet
Slapen gaat niet

Gaat top. Stoot ook een keer mijn hoofd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:37

fjordjes schreef:
karuna schreef:
Wachten op een pakje waarvan nu opeens niet meer duidelijk is of het wel komt vandaag. Gisteravond van dpd ja vandaag absoluut zeker wordt het bezorgd en nu is het daarbij gebleven. Geen enkele indicatie hoe laat of wat. En dpd levert op dit moment niet bij pick up punten. -O- en het hondenvoer begint toch op te raken langzaam aan

Nou gisteren nog pakketje opgehaald bij dpd punt, heb 'm juist daar naar laten versturen.

Hier leveren ze er niets af nu. Daardoor is er een pakket ook een tijd zoek geweest. Dat had ik bewust naar een pick up'punt willen laten brengen dat open is. Maar nee zoek weg dpd zegt zelf we leveren niet bij een punt af en paar dagen later bij de buren op de stoep gezet.

Inmiddels wel bericht, ergens tussen 1330/1530 en ik ben gelukkig weer thuis. Fikjes moesten er toch uit

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 13:51

Gewoon er even helemaal doorheen zitten pfff

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 14:00

Orgel muziek in de straat. :?

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 14:07

mala26 schreef:
Baan kwijt door corona..

Jeee!!!! Oh echt!
Sterkte

Bedenk wel dat het zelden een persoonlijke aanval is geweest, hoewel het je wel persoonlijk treft!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 14:36

Knert schreef:
mala26 schreef:
Baan kwijt door corona..

Jeee!!!! Oh echt!
Sterkte

Bedenk wel dat het zelden een persoonlijke aanval is geweest, hoewel het je wel persoonlijk treft!

Dank jullie wel allemaal.

Is ook zeker zo. Werkgevers stonden met tranen in de ogen het te vertellen. Maar ja in deze tijd in een boekhandel werken is niet handig zeg maar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 14:45

Kerkklokken op dit tijdstip is vaak geen goed nieuws. :=

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:09

Uitzendbureu waar ik aangesloten zit... is echt al ruim 3 maanden alleen maar geklooi met hun..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 15:31

Die sukkel die net zonder te kijken zijn busje naar links gooit terwijl ik al, halverwege hem rijd om in te halen. Ik heb de toeter even goed gebruikt en dan ook nog voor mij even remmen het is maar goed dat hij mijn scheldpartij niet heeft gehoord

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 16:40

Niet in de gaten gehad hoe fiets koud het wordt komende week, en had alleen maar 0 grams dekens liggen voor mijn paard. Nu zijn natuurlijk alle 200 grams liners in meneer zijn maat al uitverkocht. Gelukkig had paardendrogist nog een rhino wug 200 grams. :$ :$ :$
Voordeel is wel dat ik al een 0 grams rhino wug heb liggen, dus ik weet 100% zeker dat 'ie gaat passen. Nu hopen dat 'ie ook echt morgen of overmorgen wordt geleverd.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 16:41

Aan dat de verkoper van mijn busje zijn handen er vanaf trekt.
Bewezen gesjoemeld met de wagen en eerste problemen opgedoken tijdens garantie maar de oorzaak is nooit aangepakt.
Ik trek dat aan denk ik,malafide handelaars.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 17:38

Verkeerd voorgelicht door apotheek waardoor mijn medicatie niet vergoed wordt. Ik moet er nu achteraan om het volgende keer goed te laten gaan, maar nu het geld dus kwijt. 55 euro voor net geen 1,5 maand is echt wel grote hap uit budget.

Apotheek zei dat ik gewoon zelfs kon declareren, zorgverzekeraar zegt dat dat niet zo is en dat de apotheek wat op de rekening of recept had moeten zetten, dan was het wel vergoed. Vorig jaar al met huisarts geregeld dat ik vanwege medische redenen dit merk kon houden en nu weer mis.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 17:45

Thuiswerken... Ze hadden vanmiddag even niks voor mij wat ik thuis mocht doen dus ik zat te wachten op werk. Komt mijn baas om half 4 met werk aanzetten. Kan ik mooi door tot 23:00u ofzo voor ik aan mijn 8 uur zit |o

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 18:12

Zegt je baas dat of vul je dat zelf in? Want je afgesproken werktijden zijn je werktijden lijkt me? := beetje makkelijk om dan te zeggen je werkt maar tot 23:00 door.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 18:33

Sicayes schreef:
Zegt je baas dat of vul je dat zelf in? Want je afgesproken werktijden zijn je werktijden lijkt me? := beetje makkelijk om dan te zeggen je werkt maar tot 23:00 door.

Mijn baas zelf werkt tot 2:00u snachts soms en een andere collega zit vaak ook tot een uur of 23:00u achter zijn computer te werken. Dus ik voel mij een slechte collega om dan maar te zeggen na 5en: ja doei ik heb avond :+ Heb nu een grote klus liggen dus kom mijn tijd wel door :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 18:44

Flowery schreef:
Sicayes schreef:

Mijn baas zelf werkt tot 2:00u snachts soms en een andere collega zit vaak ook tot een uur of 23:00u achter zijn computer te werken. Dus ik voel mij een slechte collega om dan maar te zeggen na 5en: ja doei ik heb avond :+ Heb nu een grote klus liggen dus kom mijn tijd wel door :)
Ik zou het niet erg vinden om wat langer door te werken in zo'n situatie, maar als ik dan vijf, zes of zeven uur werk in plaats van acht, dan zij dat maar een keertje zo, hoor. :=

Last van m'n schouders... "Get an office job," they said. :')

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 18:55

marley93 schreef:
Niet in de gaten gehad hoe fiets koud het wordt komende week, en had alleen maar 0 grams dekens liggen voor mijn paard. Nu zijn natuurlijk alle 200 grams liners in meneer zijn maat al uitverkocht. Gelukkig had paardendrogist nog een rhino wug 200 grams. :$ :$ :$
Voordeel is wel dat ik al een 0 grams rhino wug heb liggen, dus ik weet 100% zeker dat 'ie gaat passen. Nu hopen dat 'ie ook echt morgen of overmorgen wordt geleverd.

Ik heb gisteren overdag bij paardendrogist besteld en de levering was er vanochtend! Dus wel heel snel.

Je woont bij mij om de hoek (woon nu dichtbij Zaandam) dus als de deken er niet is, laat maar even weten via PB! Dan mag je er eentje van me lenen als zijn maat een beetje hetzelfde is! :knuffel:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 19:24

MyWishMax schreef:
Apotheek zei dat ik gewoon zelfs kon declareren, zorgverzekeraar zegt dat dat niet zo is en dat de apotheek wat op de rekening of recept had moeten zetten, dan was het wel vergoed. Vorig jaar al met huisarts geregeld dat ik vanwege medische redenen dit merk kon houden en nu weer mis.

Gewoon even contact opnemen met de apotheek? Zeggen dat de zorgverzekering de factuur zo niet accepteert en of ze even de benodigde gegevens erbij willen vermelden? En dan opnieuw indienen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 19:26

Dat ik net op de tracking zie dat mijn Franse Vinted-pakketje retour afzender gaat. Waarom... -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 19:39

Aan die poedersuiker muizen in m'n zadelkast!
Afbeelding
Nu het voer maar zolang in m'n auto bewaren tot ik nieuwe bakken kan kopen bij de action. Leek wel of een pak hagelslag was leeggegooit in m'n kast.