Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fireheart schreef:De voorspelde sneeuw hier en dat ik dan echt niet naar werk durf in de auto
Zebrastreep schreef:Fireheart schreef:De voorspelde sneeuw hier en dat ik dan echt niet naar werk durf in de auto
Dit dus ik moet zondag avond van 19:00 tot 22:00 werken maar mijn moeder zei al anders brengt je vader je maar even heen als je het niet aandurft of met hun auto die ligt steviger op de weg dan mijn eigen kleine Ford
fjordjes schreef:karuna schreef:Wachten op een pakje waarvan nu opeens niet meer duidelijk is of het wel komt vandaag. Gisteravond van dpd ja vandaag absoluut zeker wordt het bezorgd en nu is het daarbij gebleven. Geen enkele indicatie hoe laat of wat. En dpd levert op dit moment niet bij pick up punten.en het hondenvoer begint toch op te raken langzaam aan
Nou gisteren nog pakketje opgehaald bij dpd punt, heb 'm juist daar naar laten versturen.
Knert schreef:mala26 schreef:Baan kwijt door corona..
Jeee!!!! Oh echt!
Sterkte
Bedenk wel dat het zelden een persoonlijke aanval is geweest, hoewel het je wel persoonlijk treft!
Sicayes schreef:Zegt je baas dat of vul je dat zelf in? Want je afgesproken werktijden zijn je werktijden lijkt me?beetje makkelijk om dan te zeggen je werkt maar tot 23:00 door.
Flowery schreef:Ik zou het niet erg vinden om wat langer door te werken in zo'n situatie, maar als ik dan vijf, zes of zeven uur werk in plaats van acht, dan zij dat maar een keertje zo, hoor.Sicayes schreef:Zegt je baas dat of vul je dat zelf in? Want je afgesproken werktijden zijn je werktijden lijkt me?beetje makkelijk om dan te zeggen je werkt maar tot 23:00 door.
Mijn baas zelf werkt tot 2:00u snachts soms en een andere collega zit vaak ook tot een uur of 23:00u achter zijn computer te werken. Dus ik voel mij een slechte collega om dan maar te zeggen na 5en: ja doei ik heb avondHeb nu een grote klus liggen dus kom mijn tijd wel door
marley93 schreef:Niet in de gaten gehad hoe fiets koud het wordt komende week, en had alleen maar 0 grams dekens liggen voor mijn paard. Nu zijn natuurlijk alle 200 grams liners in meneer zijn maat al uitverkocht. Gelukkig had paardendrogist nog een rhino wug 200 grams.![]()
![]()
![]()
Voordeel is wel dat ik al een 0 grams rhino wug heb liggen, dus ik weet 100% zeker dat 'ie gaat passen. Nu hopen dat 'ie ook echt morgen of overmorgen wordt geleverd.
MyWishMax schreef:Apotheek zei dat ik gewoon zelfs kon declareren, zorgverzekeraar zegt dat dat niet zo is en dat de apotheek wat op de rekening of recept had moeten zetten, dan was het wel vergoed. Vorig jaar al met huisarts geregeld dat ik vanwege medische redenen dit merk kon houden en nu weer mis.