Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:De Jonge heeft daar bewust voor gekozen geloof ik om niet meer verkiesbaar te zijn. Volgens mij staat hij helemaal niet meer op de lijst.
Dus we kunnen op Wopke stemmen![]()
Heb me nog niet verdiept in wat ik ga stemmen. Maar ik ga het kabinet zeker niet op deze crisis afrekenen, ik vind dat het erg goed gaat.
! verootjoo schreef:De Jonge heeft daar bewust voor gekozen geloof ik om niet meer verkiesbaar te zijn. Volgens mij staat hij helemaal niet meer op de lijst.
Heb me nog niet verdiept in wat ik ga stemmen. Maar ik ga het kabinet zeker niet op deze crisis afrekenen, ik vind dat het erg goed gaat.
purny schreef:verootjoo schreef:De Jonge heeft daar bewust voor gekozen geloof ik om niet meer verkiesbaar te zijn. Volgens mij staat hij helemaal niet meer op de lijst.
Maar vind je dat het kabinet het in het verleden goed gedaan heeft voordat er corona kwam?
Bezuinigingen in de zorg en veiligheid, toeslagenaffaire, wajongers onder het minimum betalen en nog eens 5% afpakken omdat ze kunnen werken?

Ann schreef:We zitten in een niet 100% voorspelbare crisis. Het is geen hogere wiskunde dat er daarom soms teruggekomen moet worden op iets wat eerder is aangegeven... Dat niet iedereen daar even goed mee kan omgaan, begrijp ik maar dat ligt imo meer aan die personen (in zijn algemeenheid) dan aan het beleid of de regering.
Fitzroy schreef:Bijzonder, ik kreeg dit soort dingen al mee op de middelbare school. De werking van onze democratie.
purny schreef:Het is ook geen hogere wiskunde om tijdens een persconferentie te zeggen dat als de besmettingscijfers omlaag gaan er dan de avondklok afgehaald zou worden.
En niet te beloven dat de avondklok als eerste eraf zou gaan maar dan de basisscholen open te gooien.
En dat vind ik jammer. Er worden dingen beloofd die niet na kunnen worden gekomen.