Jis_ schreef:Onvoorwaardelijke liefde is: als je na een nacht lol met je zus melig thuis komt en een liedje opzet van Corry Konings (druk
Je lijf tegen dat van mij), voor je partner mee gaat zingen en dansen, en je partner je nog steeds leuk vindt.Zei hij letterlijk, heerlijk!! Beetje flauwekul, onvoorwaardelijk betekent voor mij precies wat Angelique zegt, dat je beide kunt vergeven, en ook dat er geen oude koeien uit de sloot komen later, dat is killing. Bij ziekte het niet af laat weten.
Oooh Jis, nu krijg ik allemaal beelden hoe dat eruit heeft gezien.
Echte liefde? Ja zeker dat dat bestaat. Is er 1 echte liefde? Nee, dat kunnen er meerdere zijn. Voorwaarde is wel dat je elkaar accepteert hoe je bent. Betekent niet dat je alles maar moet tolereren en dat je dat dan ook kunt zeggen. Elkaar steunen in de slechte tijden, extra genieten van goede tijden. Samen kunnen lachten, bij elkaar kunnen uithuilen, intimiteit samen delen, samen dingen ondernemen, maar ook zeker elkaar vrijheid geven. Bij mij gaat het echter gepaard met exclusiviteit, ook seksueel. Dit vraag ik dan ook aan mijn partner. Kan hij mij dit niet geven, dan houd het voor mij echter op. Je kunt een ander daar niet tot dwingen. Wel vragen om eerlijkheid daarover waarop je dan beslissingen kunt nemen.