Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 09:01

Ohh super lief!!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 10:44

Kan hier ook wel eens voor je kijken Annemiek

Geurstokjes vind ik ook lekker! Geurkaarsen vind ik minder handig. Idd handig dat je geurstokjes gewoon achter kunt laten en t niet in de fik kan vliegen :+

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 10:52

Laatste plekjes inmiddels al vergeven, leuk dat er voor bijna iedereen die mee wil doen plek is!

Is het al november? :-0

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 10:59

Oh my, geurstokjes. Ik was er helemaal niet bekend mee, maar mijn ex had nog een flesje, nieuw in de doos, staan van een eerdere ex (volgen jullie het nog?).
Geur was zoiets als citrus of citroengras ofzo. Leek wel lekker fris voor op het toilet. Daar stonden ook een paar volledig ingedroogde flesjes, dus in het kader van "weggooien is jammer" is dat ding op het toilet gezet. Mensen, wat een lucht %) !! En dat ook nog wekenlang. Dus hier een flop.

Wierrook, wordt dat nog verkocht?, is ook een flop trouwens. Ik had al jarenlang een paar stokjes onderin een la liggen verstoffen, geur "orchidee". Die heb ik een paar weekenden geleden buiten op het terras (in de wind) in een vaasje gevuld met water in de brand gezet. Ik heb geen orchidee geroken, maar ik mag denk ik van geluk spreken dat de buren de brandweer niet hebben gebeld :') . Ik was blij dat ik ze buiten had en niet in huis.

Maar ik ga het met genoegen shoppen voor iemand anders hoor.
Laatst bijgewerkt door Roodvos op 14-09-20 11:06, in het totaal 2 keer bewerkt

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:00

Vealosz schreef:
Ik verzorg 4 AMH's en ik rijd 1 Konik x Paint bij

:j

Bij wie doe je dat ? Ik heb 4 AMH's.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:01

Haha er zijn vast ook geuren die niet zo lekker zijn :+ maar op t toilet vind ik t juist altijd wel prettig als die stokjes beetje flink geur afgeven.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:08

Dames, ik heb mij al lang geleden aangemeld, voor Ynskek de lijst tot nr. 45 plaatste, en ik heb geen recentere lijst gezien, is die er al en zo ja waar dan ?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:13

hahahatsjoe schreef:
Dames, ik heb mij al lang geleden aangemeld, voor Ynskek de lijst tot nr. 45 plaatste, en ik heb geen recentere lijst gezien, is die er al en zo ja waar dan ?

Die is op 11 september geplaatst om 16:20 uur. Jij staat op nr. 65 (of daar dicht bij).

Als je naar de OP gaat en dan klikt op "Geplaatst door" krijg je alle berichten van Ynske.

Dat werkt trouwens bij iedereen zo. Als je in een topic bij een bepaalde persoon klikt op "geplaatst" dan krijg je alle berichten te zien die deze Bokker in dat topic geplaatst heeft. Heel handig als je zo dadelijk wil terug lezen wat je lootje allemaal gedeeld heeft aan tops en flops.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:31

Ik zag ook iets van geurstokjes voorbij komen. Daar maak je mij echt niet blij mee. Ik ruik ze op een of andere manier echt nooit. :')

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:32

Ik ben juist wel dol op geurstokjes! Maar dan wel friszoete geuren, geen lavendel of citroen want dan ruikt mijn woonkamer naar toiletverfrisser vind ik :o
Laatst bijgewerkt door MerelV op 14-09-20 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:33

Voor mij ook geen geurstokjes, ik krijg een allergische reactie op vrijwel alle soorten. Voor mij alleen woodwick kaarsen <3

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:34

Ik vind geurstokjes ook niet zo leuk :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:34

Geef mij maar wierrook.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:37

Roodvos heel erg bedankt, ik was maar aan het terug bladeren net _/-\o_

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:38

Hehe Apple niet op de reservelijst, hoera !

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:41

Wierook word hier ook niet gewaardeerd. Ben wel echt verzot op geurkaarsen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:49

Wierrook vind ik ook niet fijn, geeft toch teveel troep en rook.
Geurkaarsen vind ik wel altijd fijn, vooral warme geuren vind ik heerlijk.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:54

Ik zal me nog eens officieel voorstellen, had me op pagina 1 al aangemeld. Ik ben druk met meubels enzo uitzoeken voor ons apppartement en met studeren. Ik ben Fenna, doe al een paar jaar mee aan SSS. Ik ben nu 24 jaar, al heb ik dat zelf niet echt door, want tja, ik vier mijn verjaardag niet. Ik studeer Marien Biology en zit in mijn laatste maanden van de master, ik hoop voor 2021 klaar te zijn. En dan begint het werkende leven. Ik heb net een halfjaar op Texel gezeten en ga voor het einde van de maand uit huis en samenwonen met mijn vriend. Dan maak ik ook foto's van ons appartement, er moet nog veel decoratie komen. Maar het moet wel passen bij wat er al staat, ik hou zelf van landelijk, mijn vriend ook wel, maar die is van "zolang het er maar bij past", dus die laat het wat aan mij over. Verder houd ik van scent chips en planten. Daarnaast heb ik als huisdier een hamster die ik een natuurlijke inrichting geef. Voorbeeldje hieronder, dus daar mag ook altijd materiaal voor ingekocht worden, snacks is hij ook dol op. Knaagstenen zijn niet goed voor hamsters, maar bvb speelgoed is wel altijd leuk.
Afbeelding

Daarnaast heb ik bij mijn ouders 2 shetlanders staan. Het zijn echte mini's qua maatvoering, dus onder de 86cm hoog. 2 Ruintjes, Alex (13 jaar) en Jorie (5 jaar). Ik men met ze, ik hou wel van onderleggers voor mijn tuig in de kleur blauw, mijn wielen zijn namelijk nachtblauw. En daarnaast dragen ze maat veulen als halster, ook halstertouwen zijn altijd welkom. En ik gebruik verder magic brushes voor al mijn borstelwerk, maar ik wil ook nog wel eens zo'n ontharingskam gaan proberen (zo'n houten met een zaag in het midden, maar die zijn te duur voor SSS :+ ). Verder geef ik ze het liefst natuurlijke snacks, want tja het blijven shetlanders en we moeten wel wat rekening houden met hun gewicht.

Verder is voor mezelf altijd welkom, warme sokken maat 37, happy socks of iets anders vrolijks wat daarop lijkt. Ik hou van dekentjes. En qua eten doet chocola het altijd goed, daarbij vind ik karamel zeezout en wit echt heel erg lekker. Ik drink graag losse theesmaakje en natuurlijk warme chocolademelk. En verder heb ik nog als hobby haken, kleuren voor volwassenen en puzzelen en heb 1 klein diamond painting wat ik al heel tof vond om te doen. Daarnaast speel ik graag bordspelletjes, maar helaas mijn vriend wat minder. Goed dit is voor nu mijn mega-introductiepost. Bij mijn ouders thuis hebben we 3 katten, maar aangezien we op een appartement gaan wonen waarbij de kat niet naar buiten kan, twijfelen we nog of we daar wel een kat willen nemen. Al kan ik persoonlijk zelf niet zonder kat.

Edit; ik zie hierboven geurkaarsen staan. Dat mag ook, maar wel met iets waarin ik de geurkaars ook kan plaatsen. Dat zou ik echt mega-tof vinden, maakt het appartement lekker huiselijk <3

Oh, ja, ik zeg ja tegen tweedehands/Aliexpress dingen, maar niet voor de hamster.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 12:12

Ik vind geurstokjes best persoonlijk dus dat hoeft voor mij ook niet idd.. Net zoals geurkaarsen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 12:25

Geurstokjes vind ik ook wel leuk (net als kaarsjes/ melts) :-)

Maar geen lavendel/ roos of bloemen of koekjesgeuren. Maar denk richting suikerspin/ fruit/ zoet/ vanille/ snoepjes en roze en je zit wel goed bij mij :j

Wierrook dan weer niets mee. Maar de rookgeur die daar bij hoort ligt me gewoon totaal niet.

Thee is mijn favoriet groen in allerlei variaties. Maar thee met kokos/ gember/ munt/ sterrenmut/ venkel en anijs weer niet.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:15

Ooh geurstokjes, lekker! Vooral zwitsal of van die geuren die ruiken naar schone was (meestal iets van fresh cotton of clean cotton) <3

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:39

Ik zal ook nog eens een iets uitgebreider bericht plaatsen :)

Dit wordt het derde jaar dat ik mee doe, de afgelopen jaren vond ik het zeer geslaagd! Super leuk om een pakket voor iemand samen te stellen (en te ontvangen uiteraard ;) ) Ik ben verschrikkelijk slecht in hints.. Beide jaren had ik hulp nodig om erachter te komen :roll:

Ik zit momenteel in de troep en dozen, binnenkort verhuizen naar mijn nieuwe huis, super veel zin in *\o/*

Qua tops en flops, ik vind veel dingen leuk, maar lust geen koffie, thee of drop. Wel gek op chocolade, vooral puur en met lekkere vullingen! Ook gek op zoete geuren en kaarsen. Geurstokjes zoals hier net genoemd werd vind ik ook een leuk idee!

Daarnaast is iets lekkers voor deze vrolijke vrienden altijd leuk (ze eten, lusten en mogen alles :+ )

Tess <3
Afbeelding

Kas <3
Afbeelding

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 14:57

Ik kom me ook even voorstellen! Ik ben Kim, 25 jaar en vierdejaars HBO-V student. Volgens mij is er wel iets over mij te vinden, en zo niet, leef je lekker uit! Flops zijn in ieder geval interieur spullen (ik woon nog thuis), make-up, eten en fluffy sokken, want die draag ik toch niet. Gezichtsverzorging zoals maskers etc. (behalve lippenbalsem) gebruik ik wel, maar alles van het merk Dermalogica. Nagellak gebruik ik vanzelfsprekend ook niet. Waar maak je mij wel blij mee? Een pennenhouder clip voor in mijn uniform, een nieuw bandje voor mijn Fitbit Versa, lippenbalsem, handcrème, (losse) thee, behalve smaken zoals sterrenmunt of iets met anijs. Verder hou ik van neutrale kleuren. Iets voor de hond is ook top. Wat betreft snoepjes vindt zij van alles lekker, maar ik probeer om haar zo veel mogelijk natuurlijke en onbewerkte dingen te geven. Ook haar kattenballetje(s) van de Action is favoriet. Dat was in ieder geval een paars en wit balletje met beide een belletje erin. Een daarvan is helaas al gesneuveld. Koop ze vooral niet bij de Pet's Place, binnen 5 minuten heeft ze de zachte buitenkant eraf gesloopt (en opgegeten). :')

Tweedehands spullen, zoals boeken, vind ik prima, als ze er nog gewoon bruikbaar uitzien. Ali/Wish geen problemen mee, als het maar geen producten zijn waarmee je moet koken/bakken/waar je van eet etc. in verband met de strengere regels in Nederland dan daar.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 15:03

Grappig dat zo veel mensen niet van sterremunt thee houden, dat is juist mijn favoriet, vooral die van Pickwick :9

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 15:05

Sterrenmunt is de enige thee die er bij mij echt niet in gaat :Y)