Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Maar jij houd je er aan , er zijn er zelfs die na positieve test naar feestjes gaan . Op het moment dat het verplicht is kun je er maatregelen aanhangen bij overtreding .
LadyMadonna schreef:Ik blijf het testverhaal een lastig iets vinden hoor. Want dat ik vandaag negatief test, zegt niet dat ik morgen het niet kan hebben....
En het is mij nog steeds niet duidelijk wat nu milde klachten zijn. Iedereen hoest weleens, iedereen niest weleens...
Sizzle schreef:Rusland heeft een vaccin vrijgegeven/goedgekeurd.
Ze hebben voor het gemak fase 3 overgeslagen en gaan nu beginnen met inenten.
Zebrastreep schreef:LadyMadonna schreef:Ik blijf het testverhaal een lastig iets vinden hoor. Want dat ik vandaag negatief test, zegt niet dat ik morgen het niet kan hebben....
En het is mij nog steeds niet duidelijk wat nu milde klachten zijn. Iedereen hoest weleens, iedereen niest weleens...
Maar je kan ook gewoon niet eens normaal meer niezen of hoesten en je denkt aan corona. Ik denk ook door de media en verschillende informatie een beetje in de war raakte.
Zo verslikte ik mij in mijn drinken vanmorgen toen ik stond te wachten voor de brug. Ik heb echt het hoesten ingehouden slaat eigenlijk nergens op want ik verslikte mij gewoon alsof het niet meer mag van mijzelf.
En hier in het noorden gaat er ook een verkoudheid rond wat een andere virusjes is en dat maakt het ook wel lastig hoor.
Sizzle schreef:Putin heeft al trots gemeld dat zijn dochter ook ingeent is, over zichzelf zag ik zo snel niets.
Ik nies mijn hele leven al bij ieder geurtje dus ook nu. Ik moet ook niezen van de geur van een mondkapje. Voel me dan inderdaad een beetje melaats
veerledec schreef:Maar je studeert niet in Antwerpen denk ik? De rest van België is niet oranje nu.
Fitzroy schreef:https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... corona-had
Het kan dus wel: 2 x corona krijgen en er dan aan overlijden.
Zebrastreep schreef:Fitzroy schreef:https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... corona-had
Het kan dus wel: 2 x corona krijgen en er dan aan overlijden.
2x kunnen krijgen was opzich al wel bekend. Alleen zou je de 2de keer minder ziek moeten worden. Maar ik denk op oudere leeftijd dat het na de eerste keer het lichaam een best zware klap heeft gehad en een 2de keer helaas wel fataal kan worden.. Wel heel triest voor de dame in kwestie
Pandora2 schreef:Sizzle schreef:Rusland heeft een vaccin vrijgegeven/goedgekeurd.
Ze hebben voor het gemak fase 3 overgeslagen en gaan nu beginnen met inenten.
Fase 2 ook dacht ik ?
Ze hebben het op 76 personen getest en Poetin zei dat het '' redelijk effectief '' bleek te zijn