Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mand schreef:En wat voegt "buitenlandse afkomst" precies toe aan dit verhaal?
Anoniem schreef:Ohhhhhhhh ik kan niet goed verwoorden hoe geïrriteerd ik word van de berichten hierboven. Het maakt toch geen ene *** uit of het allochtonen of autochtonen zijn? De vooroordelen, mijn hemel. Mijn ergernis van vandaag.
Marije_1997 schreef:Omdat het mensen waren met buitenlandse afkomst misschien dat het voor hun over kwam als iets bedreigends of abnormaals? Geen idee maar kan met m'n hoofd er niet bij dat je dan politie beld. Een door gewinterde Nederlander zou dat niet doen. En al helemaal niet hier uit de buurt.
Telpeva schreef:Mijn eerste gedachte is eigenlijk vooral, hoe zouden ze het in hun land van herkomst oplossen. Wellicht is het bij hun onrein of heel erg om een dier op de weg te laten liggen, zouden ze in dat land ook een dierenambulance hebben die dieren weg haalt? allemaal dingen die ik mij meteen afvraag haha. Ik durf te wedden dat hun bedoelingen goed waren, ik vind het juist heel lief en zorgzaam over komen. De meldkamer kan zulke meldingen denk ik ook prima ertussenuit filteren, de kans dat er ook echt politie naar komt kijken lijkt mij best klein
Marije_1997 schreef:Telpeva schreef:Mijn eerste gedachte is eigenlijk vooral, hoe zouden ze het in hun land van herkomst oplossen. Wellicht is het bij hun onrein of heel erg om een dier op de weg te laten liggen, zouden ze in dat land ook een dierenambulance hebben die dieren weg haalt? allemaal dingen die ik mij meteen afvraag haha. Ik durf te wedden dat hun bedoelingen goed waren, ik vind het juist heel lief en zorgzaam over komen. De meldkamer kan zulke meldingen denk ik ook prima ertussenuit filteren, de kans dat er ook echt politie naar komt kijken lijkt mij best klein
En toch stond er een politie auto met 2 agenten, die in eerste instantie bij de ruimte niet gaven trouwens. Ook bloed irritant als je geen kant op kan.
Telpeva schreef:Ik erger mij dat spotify het elke week weer een goed idee vind om weer een andere, nieuwe variant van het nummer 'Toss a coin to your witcher' in mijn lijst te gooien. Volgens mij doen ze het er gewoon om, zodat ik er heel de dag mee in mijn hoofd blijf zitten, ik vind het nummer niet eens leuk!
Telpeva schreef:Daar sta ik wel van te kijken ja, had ik niet verwacht!
Telpeva schreef:Nou ik ben blij dat ik hier nooit slangen zie, zo leuk vind ik ze niet, zeker niet als ze een meter kunnen worden
Nayomie hij komt steeds naar voren bij nieuwe releases, ook wanneer ik 'gewoon' een van mijn eigen lijsten op zet en hij automatisch meer muziek gaat laden dan komt er weer een variant van dat nummer voorbij
Telpeva schreef:Ik erger mij dat spotify het elke week weer een goed idee vind om weer een andere, nieuwe variant van het nummer 'Toss a coin to your witcher' in mijn lijst te gooien. Volgens mij doen ze het er gewoon om, zodat ik er heel de dag mee in mijn hoofd blijf zitten, ik vind het nummer niet eens leuk!
nicole_floor schreef:Telpeva schreef:Ik erger mij dat spotify het elke week weer een goed idee vind om weer een andere, nieuwe variant van het nummer 'Toss a coin to your witcher' in mijn lijst te gooien. Volgens mij doen ze het er gewoon om, zodat ik er heel de dag mee in mijn hoofd blijf zitten, ik vind het nummer niet eens leuk!
Nu zit die in mijn hoofd.
En over die slangen, die heb ik hier ook nog nooit in het wild gezien. En ik had dan denk ik ook de dierenbescherming gebeld.