Rebel_Jits schreef:Mijn box na echt 10 items te hebben geweigerdZe had 3 outfits gemaakt. Huidig prijskaartje is 400+ euro
![]()
[ Afbeelding ]
Heb je misschien een linkje van deze rok?
Ik kan hem zelf niet vinden op de site.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebel_Jits schreef:Mijn box na echt 10 items te hebben geweigerdZe had 3 outfits gemaakt. Huidig prijskaartje is 400+ euro
![]()
[ Afbeelding ]
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Femkeeex schreef:Dat is een hele leuke box!! Die jurkjes en groene broek zijn heel leuk![]()
Als ik bepaalde prijzen zo hoor denk ik dat je het beste altijd bij voorbaad kunt aangeven dat je een lager budget hebt

Tanya schreef:Oooh leuke box hoor! Wie was jouw stylist?
SincereQ schreef:Memories schreef:Oef die slipperschoenen... ook niet mijn ding, zien er echt als ultra goedkope oliebol uit zeg![]()
Mooie box heb jij gekregen ARCTN!
Als ie al word ingepakt ben je te laat met annuleren, dan moet je gewoon wachten tot ie er is en dan het hele ding retourneren.
Mijn box is onderwegben ontzettend benieuwd.
Waren wel echte van Converse. 60 euro voor zulke lelijke krengen

ARCTN schreef:Rebel_jits: zitten leuke dingen tussen! Maar het is leuker als je aangenaam verrast word en niet alles eerst af moet wijzen..
Maar heb alleen geweigerd wat ik niet mooi vind (met onderbouwing).
. moonsparkle schreef:Zijn van die sneakers hip ofzo? Ik kan ze niet echt waarderen, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Vind de box hierboven wel leuk met die gele schoenen.
iirrssjjee schreef:moonsparkle schreef:Zijn van die sneakers hip ofzo? Ik kan ze niet echt waarderen, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Vind de box hierboven wel leuk met die gele schoenen.
Die "ugly daddy" schoenen? Ik kreeg ze ook als stylist choice... zo niet mijn ding. Vind ze echt verschrikkelijk! Maar ja dat is helemaal in nu....

goldenarrow schreef:Er zit als het goed is een retour sticker in, die plak je over jouw adres heen. En aan de binnenkant van de doos, vlak boven waar je hem open maakt zitten 2 plakstrips.
)