Marcella schreef:Zit even te twijfelen of ik zak chips erbij gaat pakken of het toch maar gaat houden op mijn appel kaneel brood.
Misschien nu zo in deze tijden zou ik de chips op dat brood doen

Voor de afwisseling er in te houden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Zullen we het hier anders gewoon even gezellig houden?
Een positiever bericht:
Een Britse veteraan heeft voor goede doelen van de NHS in zijn achtertuin gelopen. Hij heeft 100 keer de afstand van zijn tuin (25m) afgelegd en heeft ondertussen al meer dan 26 miljoen pond opgehaald!
https://www.justgiving.com/fundraising/ ... kforthenhs
lenaa_tje schreef:Wij als klein land zijn alleen wel erg afhankelijk van het buitenland. Grenzen dicht betekend ook geen handel.
En hand ophouden is sowieso al een vooroordeel... wat zou jij doen als we in oorlog zouden belanden? Ondertussen zijn er wel asielzoekers aan de slag om onze karretjes schoon te houden.
Joman schreef:Zo jammer, dat een aantal het weten te verpesten voor de rest met dit soort onzin. Dames (en heren), jammer van het topic en van de niet-inhoudelijke bijdragen. Het weerspiegelt, vrees ik de (intellectuele) maatschappij. Veel plezier met jullie topic
Joman schreef:Joman schreef:Dames, jullie zijn degenen die kinderachtig bezig zijn he. Ik heb een keer of 10 getemd. Lijkt me dat jullie beter een inhoudelijke bijdrage kunnen leveren ipv steeds op de persoon te spelen en niets zeggende oneliners plaatsen. Komop, even een beetje op niveau.
Dat jullie ingaan op mijn opmerking mbt tenen zegt meer iets over jullie dan over iemand anders. Ik heb er namelijk geen naam aan verbondenBlijkbaar voelen jullie je wel aangesproken. Dat is dan weer opvallend
Kunnen we elkaar de hand schuddenJe mag er van alles van vinden. Jammer dat jij het nodig vindt een topic daarmee te moeten vervuilen. Het zou prettiger zijn als je een inhoudelijke bijdrage zou leveren, die heb ik de afgelopen pagina's nog niet gezien namelijk.
Ik heb er nog een keer op getemd, en ga nu niet meer in op dit soort niets-zeggende en inhoudsloze onzin
rien10 schreef:Man, ik groei dicht!
Joman schreef:Zo jammer, dat een aantal het weten te verpesten voor de rest met dit soort onzin. Dames (en heren), jammer van het topic en van de niet-inhoudelijke bijdragen. Het weerspiegelt, vrees ik de (intellectuele) maatschappij. Veel plezier met jullie topic
PSvanLot schreef:Joman schreef:Zo jammer, dat een aantal het weten te verpesten voor de rest met dit soort onzin. Dames (en heren), jammer van het topic en van de niet-inhoudelijke bijdragen. Het weerspiegelt, vrees ik de (intellectuele) maatschappij. Veel plezier met jullie topic
Ik ben blij dat ik mijn dubbele master heb gekregen bij de boter van de Jumbo!
elnienjo schreef:lenaa_tje schreef:Wij als klein land zijn alleen wel erg afhankelijk van het buitenland. Grenzen dicht betekend ook geen handel.
En hand ophouden is sowieso al een vooroordeel... wat zou jij doen als we in oorlog zouden belanden? Ondertussen zijn er wel asielzoekers aan de slag om onze karretjes schoon te houden.
Hier bij de Appie en Jumbo staan gewone Nederlandse pubers karretjes schoon te maken.
Snap dat we afhankelijk zijn van handel, zou China ook geen grootafnemer kunnen worden? Daar hebben ze tenslotte geld zat en hun economie stijgt dit jaar zelfs i.t.t. Nederland die ergens bovenaan 't lijstje staat van landen die het zwaarst getroffen worden. Wellicht ook omdat we de Zuid Europeaanse landen mee moeten trekken?