Ik ga maar eens even mijn huis goed poetsen, vanmiddag even werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Faelynn geduld hebben en het leven toch nemen zoals het komt, uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht. Bij mij werd ook alles op zn kop geschud zo'n 8 jaar geleden. Heel veel (echt heel veel) omzwervingen heb ik gemaakt tot waar ik nu ben, met een vaste baan in het vooruitzicht, ondanks deze crisis hoef ik niet bang te zijn om die kwijt te raken. Ik heb straks weer genoeg werk, leuk werk, ik woon heerlijk, ik leef hoe ik wil leven... Soms denk je komt dit nog goed, maar ja, uiteindelijk komt alles wel op zn pootjes terecht. Niet teveel willen sturen, soms komt het gewoon vanzelf goed. Was niet altijd makkelijk, maar je leert overal van. Grappig trouwens, ik ben ook als paraveterinair geschoold, maar na mijn diploma nooit een dag in gewerkt. Hoewel ik wel direct werk had, bij een drogistHeerlijke tijd gehad hoor, en achteraf veel leuker voor hetzelfde salaris
![]()
Ik ga maar eens even mijn huis goed poetsen, vanmiddag even werkenIk moet er straks terug aan wennen als ik weer fulltime aan de bak moet...
LadyMadonna schreef:Janine, dat hoeft toch ook niet? (Spa) manicure is heerlijk, ook lekker even "me-time".
Echter veel mensen weten niet dat dat ook gewoon een service is en denken bij een nagelsalon direct aan mega stiletto's
LadyMadonna schreef:Janine, dat hoeft toch ook niet? (Spa) manicure is heerlijk, ook lekker even "me-time".
Echter veel mensen weten niet dat dat ook gewoon een service is en denken bij een nagelsalon direct aan mega stiletto's
Citaat:Dat is heel fijn Faelynn! Heb je toch een beetje meer garantie van inkomen. Wanneer ga je verhuizen?
Sheran schreef:Lastige situatie Faelynn! Fijn dat je uitzicht hebt op een nieuwe woning, hopelijk komt er qua werk ook snel iets op je pad.