Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 15:36

Mijn stomme hersenen die niet meewerken terwijl ik over 4 dagen mijn eerste tentamen heb. Hopeloze zaak dit, ga er gewoon weer voor zakken denk ik. K..... bedrijfseconomie

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:56

Whale schreef:
1ste werkdag en ik denk nu al "Waar ben ik aan begonnen?"

Misschien is het handig om op zijn minst te proberen om er iets positiever in te staan?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:58

__Sannne schreef:
Whale schreef:

Misschien is het handig om op zijn minst te proberen om er iets positiever in te staan?

Positief zijn is lastig als je al de hele dag duimen zit te draaien.

__Sannne

Oké.

Gini

Whale schreef:

Dit dacht je gisteren al, dus je eerste werkdag was gedoemd om te mislukken. Waarom kies je niet voor jezelf en ga je doen wat je echt wilt (die opleiding die je zegt)?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:02

Gini schreef:
Whale schreef:

Dit dacht je gisteren al, dus je eerste werkdag was gedoemd om te mislukken. Waarom kies je niet voor jezelf en ga je doen wat je echt wilt (die opleiding die je zegt)?

Gisteren waren zenuwen en angst dat ik straks weer een baan heb waar ik mij weer dood zit te vervelen. Als je dan vervolgens op je 1ste werkdag direct niks te doen heb...

En die opleiding is niet fulltime, dus ik kan niet ff mn baan opzeggen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:06

Ja, dat kan. Het is 2 januari. Feestdagen net achter de rug, mensen hebben vakantie gehad, bedrijven zijn misschien zelfs dicht geweest tussen Kerst en nieuw. Dus het is allemaal zelf een beetje opstarten nu voor iedereen: slaap uit de ogen wrijven, nog last hebben van die kater van oudjaar, mails nalezen, er achter proberen te komen waar je voor je vakantie mee bezig was, veel collega's die misschien nog in vakantie zijn en pas maandag weer verschijnen... Het kan zijn dat wanneer er dan een nieuwe medewerker komt, dat niemand meteen de tijd heeft om je goed in te werken. In een ideale wereld was dat natuurlijk wel zo, maar he, niets is ideaal, geef het tenminste tot maandag voor je het afschrijft.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:15

Ik zou willen dat ik het zo positief in kon zien.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:17

Niet per sé positief, realistisch eerder. En dat kan jij ook. Relativeren, bedenken dat het allemaal zo erg niet is.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:29

Ik heb de hele middag getwijfeld naar welk hotel ik wilde en nu ik een beslissing heb gemaakt is dat hotel niet meer beschikbaar :') -O-

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:57

Huissleutels kwijt. Ik weet dat ik ze zaterdag van de sportschool mee naar huis heb genomen en daarna ben ik nergens meer met ze geweest. Maar waar ik die rot dingen neer heb gelegd, geen idee...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:59

dat ik een factuur krijg van strato maar een hele tijd geleden al heb op gezegd

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:00

M'n moeder. _-:( hond durft sinds vanmiddag eindelijk weer mee naar buiten (ipv alleen gaan als ie het echt niet meer op kan houden) en m'n ma wilde hem perse meteen even uitlaten. Je raadt het al, heel wat knallen terwijl ze honderden meters van huis zijn. Hond vol in paniek en nu durft ie niet meer naar buiten.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:40

Whale schreef:

Toch snap ik jou reacties wel.
Je gevoel was vtv niet goed :j maar de opleiding is niet fulltime zeg je.
Ik snap het even niet (wijt het aan mijn vreselijke hoofdpijn) je moet of fulltime werken of fulltime opleiding?

Loeky01, om erop terug te komen. Het appen vanmorgen was niet erg.
Het ging puur om de betreffende collega -O-
Die kan zo vreselijk /€:€:&/€ zijn maar zelf doen ze niks fout natuurlijk.
Ik stond 2 weken op de hoofd locatie en heb me het schompes gewerkt voor de rotzooi van een ander zeg maar en die zie je niet maar leveren wel commentaar {:)-:(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:49

LukieBradley schreef:
Whale schreef:

Toch snap ik jou reacties wel.
Je gevoel was vtv niet goed :j maar de opleiding is niet fulltime zeg je.
Ik snap het even niet (wijt het aan mijn vreselijke hoofdpijn) je moet of fulltime werken of fulltime opleiding?

De opleiding duurt maar 6 maanden en daarbij is het dat je 2-4 keer in de maand klassikaal bijeenkomt voor een hele dag les, de rest doe je thuis. De lessen zijn op een vrijdag en ik werk nu 40 uur in de week. Oftewel dan zou ik m'n baan moeten opzeggen om op die vrijdag naar 'school' te kunnen gaan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:51

heeft die opleiding te maken met het werk dat je doet / gaat doen in je baan?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:52

Ineke2 schreef:

Totaal niet helaas.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:58

En ja ik kwam even heel negatief over, en hopelijk wordt het ook gewoon beter en heb ik straks wel wat te doen (of ik ooit enthousiast erover zal worden, waarschijnlijk niet, het is niet mijn droombaan ofzo) maar bij mijn vorige baan was ik de hele week bezig met duimen draaien omdat ik amper tot niks te doen had, en als je dan op je eerste werkdag vervolgens ook niks te doen hebt want chaos door Kerst, Nieuwjaar, enz. enz. dan zit je ook even van "Goh, had dan gezegd dat ik op maandag kon beginnen".

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:01

Voor een ieder die mijn geklaag aangehoord heeft, ik heb vandaag te horen gekregen dat de verzekering mijn revalidatie traject heeft goedgekeurd. Geen idiote omweg nodig! Morgen heb ik een 3 uur durende intake en vanaf 13 januari gaan we een traject in van 17 weken.

Bedankt voor een ieder die een luisterend oor is geweest!

Mijn ergernis voor is in ieder geval dat ik weer drie uurtjes gewerkt hebt en ik helemaal kapot ben en me totaal niet lekker voel. Al sinds ik thuis ben.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:09

Steeph schreef:
Mensen die zo belachelijk slecht typen dat ik soms dingen echt tig keer moet lezen om het te begrijpen >;)

Gewoon mjin posts overslaan, problem solved.

XDenies, super, succes.

casperzazoe schreef:
M'n moeder. _-:( hond durft sinds vanmiddag eindelijk weer mee naar buiten (ipv alleen gaan als ie het echt niet meer op kan houden) en m'n ma wilde hem perse meteen even uitlaten. Je raadt het al, heel wat knallen terwijl ze honderden meters van huis zijn. Hond vol in paniek en nu durft ie niet meer naar buiten.

Neeeee!!!

Hier ook nog vuurwekr helaas, om 7 uur vanochtendal, onder tunneltje.

Auto stuk {:)-:( eerste grote uigtave v 2020 dus alweer gehad. Wel super, garage hielp direct.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:14

Planner die zei jezus zo lang ziek. Wat heb je dan.
Zit een flinke verkoudheid uittebroeden. En daar ben ik al meer als een week mee bezig.
Vandaag merkte ik dat ik niet veilig kon vrachtauto rijden.
Dus moet ik mijn verantwoording nemen en zeggen ik ga naar mijn huisarts en die gaat mij vertellen hoelang ik ca ziek ben(duitsland werkt qua ziekzijn anders dan nederland)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:37

casperzazoe schreef:

100 meter is ook niet zo ver. En je moeder voelde zich waarschijnlijk schuldig naar de hond, dat die in dagen niet is uit geweest, dus die wil even een kort rondje lopen met hem. En op zoveel plekken wordt er niet meer geknald, dus dat kon ze onmogelijk weten.

Het is gewoon botte pech, kan zij ook niets aan doen, en waarschijnlijk voelt ze zich nu echt vreselijk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:40

Whale schreef:
Ineke2 schreef:

Totaal niet helaas.

Andere invalshoek; is deze opleiding niet in de avond te volgen náást je werk?

Als je dan op je werk even niks te doen hebt kun je je studie boek erbij pakken. Zo volg je een opleiding, werk je ( dus geld) en verveel je je op je werk niet meer.
Na de opleiding kun je dan een baan vinden die aansluit op de opleiding.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:46

Aan mijn man die alle groenten die voor het avondeten waren al had opgegeten toen ik thuis kwam en geen nieuwe gehaald had ... :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:49

Het enorme poedersuiker, bah :\. En dat de Primark in Enschede geen leuke Potter-spulletjes had is ook wel een irritatiepuntje.