Baalde er wel van hoor, ik werd flink hebberig van ieder linkje hier.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eekhoornerik schreef:Als je het kan betalen, jouw keuze natuurlijk![]()
Ik vind het persoonlijk buiten proporties.
voor sommige mensen is dat net 10€. Weten jullie veel hoe zij bedeeld is.
ben heel benieuwd hoe groot die is. Door jouw bericht ging ik even checken of ik toevallig de Lotto had gewonnen maar helaas geen prijs
Sure_lee schreef:Het totale kortingsbedrag was 1900 euro.
Heb bijna alles met 50 tot 70% korting gekocht. Heb gewoon alles wat ik leuk vond besteld. Ik maak er gezellig een catwalk avondje van met mijn vriend en alles wat niet past of leuk is gaat terug.
Ik heb van alles wat besteld.
Instappers, sandalen, jurkjes, shirts, korte broeken, lange broeken, blouses, blazers, en truien.
Alleen van de instappers weet ik zeker dat ik ze houd.
Die heb ik al in een andere kleur. Daar deze zomer 99 euro voor betaald en nu 47.
Thatgrumpyh schreef:Haha dit had ik ook met mijn neuiwe cap. Kwam ook allemaal zure opmerkingen van “paarden vrienden”. Terwijl ik juist heb twee maanden gewacht zodat ik hem kon kopen... gun nou iemand iets.
Resistance schreef:eekhoornerik schreef:Als je het kan betalen, jouw keuze natuurlijk![]()
Ik vind het persoonlijk buiten proporties.
Maar wie heeft er om jouw mening gevraagd? Waarom heb jij er last van als iemand losgaat op Black Friday? Wat zou ze in plaats hiervan moeten doen met haar geld?
Als ik het geld heb zou ik hetzelfde doen. Nog twee jaar en dan heb ik een salaris, en dan zie ik ook al mijn designer bags en grote hoeveelheid schoenen tegemoet. Want ik vind het prachtig gemaakt, en ik word gelukkig van kleding.
. Ik mag vinden wat ik voor mij persoonlijk vind.

nu niet zo’n probleem haha. Tancreda4 schreef:xLiez schreef:Ik zie ook dat mijn Iphone al bezorgd is!
Laat jij je iPhone van 650beuro verzenden?? Ik zou dat dus nooit doenzo bang dat het kwijt raakt of wordt gejat. Hoop gezeur voordat je dan eventueel wat nieuws krijgt. Of niet, als er geen bewijs is dat het onderweg is verdwenen....
Dus dezelfde in een andere kleur besteld, nu met korting.