Black Friday

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 10:51

Ik heb helemaal niks gekocht. Wel gekeken naar wat klein spul maar bij nader inzien gaan we inslaan op de black friday sale van volgend jaar, als alles loopt zoals het moet lopen zitten we dan in ons nieuwe huis, dus dan is er genoeg écht nodig..

Baalde er wel van hoor, ik werd flink hebberig van ieder linkje hier. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 10:59

Niet echt Black friday maar ik heb ook wat koopjes gescoord.

-Steeds thermo/rijlaarzen met €25 korting
- 2 dressuurzwepen elk aan -50% dus 1 gratis :))
- 1 zwart pak, 1 tweed pak, 2 blazers en een blouse bij H&M, elk stuk met -15% met hun kortingsbonnen.
- 1 blazer bij H&M aan -50%
- 2 tops bij Vero Moda aan -70% en een camelkleurige wollen mantel aan -30%, dit was wel allemaal Black friday.

Alles samen toch wel rond de €150 bespaard.

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:09

Totale lijstje:

- Een jurkje, van 20 euro voor 7 euro (HEMA)
-Een nieuwe percolator en melkschuimer, bij Lidl. Waren nu samen 34 euro, heel blij mee. Oja, het koffie apparaatje is roze :')

Was nog aan het rondkijken voor een switch, maar vond de aanbiedingen tegenvallen. Dan kan het nog wel even wachten, haha. Zo nodig is die nou ook weer niet, al is 't wel leuk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:15

eekhoornerik schreef:
Als je het kan betalen, jouw keuze natuurlijk :j
Ik vind het persoonlijk buiten proporties.

Maar wie heeft er om jouw mening gevraagd? Waarom heb jij er last van als iemand losgaat op Black Friday? Wat zou ze in plaats hiervan moeten doen met haar geld?

Als ik het geld heb zou ik hetzelfde doen. Nog twee jaar en dan heb ik een salaris, en dan zie ik ook al mijn designer bags en grote hoeveelheid schoenen tegemoet. Want ik vind het prachtig gemaakt, en ik word gelukkig van kleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:18

Misschien geeft ze 1200 uit maar bespaard ze wel minstens evenveel.
Of is het inderdaad wel een hele nieuwe garderobe! Of een paar dure designerstuks die een eeuwigheid mee kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:46

Precies ja. Je moet denken aan cost per wear. Als je een mooie jurk koopt voor 60 euro en die heb je twee keer aan is dat duurder dan een designer tas van 800 euro koopt en 'm de komende 10 jaar 3 keer per week draagt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:49

Waarom moet er überhaupt zo op gereageerd worden als iemand 1200 euro aan kleren uitgeeft ?
Leven en laten leven.
Wou dat ik het er voor over had en dan ook nog het geld ervoor had liggen ;)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 11:54

Haha iedereen in shock om 1200€ :') voor sommige mensen is dat net 10€. Weten jullie veel hoe zij bedeeld is.

Het enige wat ik me als eerste afvraag is wat je allemaal hebt gescoord!

Morgen is cyber monday, ook meestal wel korting! Voor mij is t feest afgelopen :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:02

Het totale kortingsbedrag was 1900 euro.
Heb bijna alles met 50 tot 70% korting gekocht. Heb gewoon alles wat ik leuk vond besteld. Ik maak er gezellig een catwalk avondje van met mijn vriend en alles wat niet past of leuk is gaat terug.
Ik heb van alles wat besteld.
Instappers, sandalen, jurkjes, shirts, korte broeken, lange broeken, blouses, blazers, en truien.
Alleen van de instappers weet ik zeker dat ik ze houd.
Die heb ik al in een andere kleur. Daar deze zomer 99 euro voor betaald en nu 47.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:04

Wil je een foto online zetten van de doos :D ben heel benieuwd hoe groot die is. Door jouw bericht ging ik even checken of ik toevallig de Lotto had gewonnen maar helaas geen prijs :')

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:07

Haha. Ik weet niet of het in 1 doos komt. Heb het namelijk in 3 keer besteld. Wilde niet te lang wachten steeds. Want sommige dingen waren tussendoor alweer uit mijn mandje verdwenen omdat het de laatste stuks waren.

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:24

Haha dit had ik ook met mijn neuiwe cap. Kwam ook allemaal zure opmerkingen van “paarden vrienden”. Terwijl ik juist heb twee maanden gewacht zodat ik hem kon kopen... gun nou iemand iets.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:32

Sure_lee schreef:
Het totale kortingsbedrag was 1900 euro.
Heb bijna alles met 50 tot 70% korting gekocht. Heb gewoon alles wat ik leuk vond besteld. Ik maak er gezellig een catwalk avondje van met mijn vriend en alles wat niet past of leuk is gaat terug.
Ik heb van alles wat besteld.
Instappers, sandalen, jurkjes, shirts, korte broeken, lange broeken, blouses, blazers, en truien.
Alleen van de instappers weet ik zeker dat ik ze houd.
Die heb ik al in een andere kleur. Daar deze zomer 99 euro voor betaald en nu 47.

Je hoeft je niet te verantwoorden hoor... :(:)

Gewoon lekker doen als je het kan!

Thatgrumpyh schreef:
Haha dit had ik ook met mijn neuiwe cap. Kwam ook allemaal zure opmerkingen van “paarden vrienden”. Terwijl ik juist heb twee maanden gewacht zodat ik hem kon kopen... gun nou iemand iets.

Vreselijk! Geniet lekker van je nieuwe cap!

Hier bovenop de beenbeschermers, vesten, superflex ook nog maar de 2d kalender van rituals gescoord. Want principieel die 3d niet voor de volle pond willen aanschaffen :')

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:44

Resistance schreef:
eekhoornerik schreef:
Als je het kan betalen, jouw keuze natuurlijk :j
Ik vind het persoonlijk buiten proporties.

Maar wie heeft er om jouw mening gevraagd? Waarom heb jij er last van als iemand losgaat op Black Friday? Wat zou ze in plaats hiervan moeten doen met haar geld?

Als ik het geld heb zou ik hetzelfde doen. Nog twee jaar en dan heb ik een salaris, en dan zie ik ook al mijn designer bags en grote hoeveelheid schoenen tegemoet. Want ik vind het prachtig gemaakt, en ik word gelukkig van kleding.

Uh niemand, maar hé vrijheid van meningsuiting ;-). Ik mag vinden wat ik voor mij persoonlijk vind.
En ik zeg toch "jouw keuze als je het kan betalen" of wordt dat niet gelezen??

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 12:59

Wat een afgunst weer zeg bah.

Hier het bij zo’n 400 euro kunnen houden.

Een bucas recuptex deken
Nieuwe stijgbeugels voor mijn springzadel
Nieuwe schoenen
Stapel sokken
Een deurmat haha

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:16

Hier ook nog meevallen.

Vrijdag bij de paardendrogist 25 procent op een artikel naar keuze dus daar maar de benodigde suplementen en gister nog bij de kramer 10 procent en bij de Large.

Al met al toch nog leuk geslaagd. :)

Equiflexion
2 polo,s een winterjas een rijring en charms
bij de large een vest 2 t shirts en een pop

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:34

Ik heb mijn pakketje van de boozyshop gisteren ook binnen gehad. Ik had kwasten en een advent kalender besteld, en omdat ik over de 40,- daarmee zat kreeg ik een verassingspakket twv. 80,- cadeau. Super blij mee! Er zaten ook echt hele rode bruikbare producten in het pakket. Maar met twee make up advent kalenders en dat pakket heb ik voor het komende jaar meeer dan genoeg make up :+

Helaas deed mijn bon van horsefitshop het niet tijdens black friday. Als het goed is hebben ze dat gefikst en ga ik daar alsnog een verlate black friday aankoop doen vandaag :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:54

xLiez schreef:
Ik zie ook dat mijn Iphone al bezorgd is! :)

Laat jij je iPhone van 650beuro verzenden?? Ik zou dat dus nooit doen :o zo bang dat het kwijt raakt of wordt gejat. Hoop gezeur voordat je dan eventueel wat nieuws krijgt. Of niet, als er geen bewijs is dat het onderweg is verdwenen....

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 13:57

Als je met creditcard betaalt is het sowieso verzekerd via je bank / de cc maatschappij.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 14:56

little_birdy schreef:
Wat een afgunst weer zeg bah.

Hier het bij zo’n 400 euro kunnen houden.

Een bucas recuptex deken
Nieuwe stijgbeugels voor mijn springzadel
Nieuwe schoenen
Stapel sokken
Een deurmat haha

Die deurmat maakt het compleet! _O- :D

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 15:04

Hier vandaag de laatste bestelling gedaan. Mijn veulen van 5 maand past haar shet halster nog maar net. Dus een reden om een pony te halen.

De buit is alleen wat groter geworden. :')
- halsterset maat pony
- peesbeschermerset voor mijn ruin
- Cowboy magic bodyshine

En dat voor 35,40. Prima deal dacht ik zo. :D

Hiermee is de schade voor mij dit jaar 129,52. Donderdagavond al een pikeurrijbroek voor de helft en zaterdag een nieuwe hondenmand voor Moria.
De pikeurbroek is normaal 149,95 en dus al een stuk duurder dan wat ik nu totaal heb uitgeven. :wow:

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 15:31

Ik heb de lacie copilot van €339 voor €239 gekocht.
En kattenbrok 3x 6,5 kilo met in totaal €30 korting.

Lacie als sinds augustus in de gaten aan het houden op verschillende sites. Nog niet zo laag gezien als nu. Dus maar gekocht. En brok moest ik al bestellen maar was t vergeten :') nu niet zo’n probleem haha.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 15:52

Tancreda4 schreef:
xLiez schreef:
Ik zie ook dat mijn Iphone al bezorgd is! :)

Laat jij je iPhone van 650beuro verzenden?? Ik zou dat dus nooit doen :o zo bang dat het kwijt raakt of wordt gejat. Hoop gezeur voordat je dan eventueel wat nieuws krijgt. Of niet, als er geen bewijs is dat het onderweg is verdwenen....

Heb ik ook gedaan. Maandag besteld bij KPN, dinsdag geleverd. Helemaal niks aan de hand. Zat zelfs nog een zak kruidnoten erbij in de doos :)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:03

Hier ook een leuke buit, met en zonder korting

Dyson Air Wrap
Miele stofzuiger
Nespresso machine

en inkt voor de printer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:35

Ik heb toch maar een 2e winterjas gekocht. Twee maanden terug nieuwe voor op stal gehaald, maar die is zo fijn dat ik hem ook naar werk aan heb op de fiets. Maar hij begon nu toch wat naar paard te ruiken _O- Dus dezelfde in een andere kleur besteld, nu met korting.

En bak rijden is saai, dus ook een reflectiedeken, led borsttuig en led staartstrips aangeschaft. Straks als kerstboom lekker savonds buiten rijden *\o/*