Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gizeppie schreef:Als jullie liner van horseware of Amigo bestellen, welke maat bestellen jullie dan? Ik heb voor mijn paard een 198 bucas smartex en deze past precies! Ik weet niet of ik nu voor een 205 of een 195 moet gaan.. HELP
Alja schreef:Ik heb een jasje aan iemand verkocht en nu blijken er vlekken in de nek te zitten.
Zij wil aangifte tegen mij gaan doen ivm oplichting.
Ik heb de vlekken niet gezien en ik heb meerdere foto’s gemaakt van het jasje nadat zij mij erom heeft gevraagd dat te maken.
Nu wil ze het hele bedrag terug maar ze wil geen foto’s maken van de vlekken.
Wat moet ik nu doen ?
Alja schreef:Ik heb een jasje aan iemand verkocht en nu blijken er vlekken in de nek te zitten.
Zij wil aangifte tegen mij gaan doen ivm oplichting.
Ik heb de vlekken niet gezien en ik heb meerdere foto’s gemaakt van het jasje nadat zij mij erom heeft gevraagd dat te maken.
Nu wil ze het hele bedrag terug maar ze wil geen foto’s maken van de vlekken.
Wat moet ik nu doen ?
ontherun schreef:Net zo’n mafkees als die meid die mijn jas gekocht had alja. Dat ze eerst maar eens foto’s ervan stuurt, wat wil ze met aangifte bereiken? Ook al had je die jas verkocht als nieuw, je blijft een particulier. Politie gaat daar echt niks mee doen hoor.
Anoniem schreef:Ik heb weer mensen die klagen over prijzen, die niet meer reageren na het sturen van een betaalverzoek,
Die reageren en dan afhaken “ want maat full past niet” ( waaaaaaaarom reageer je dan).