Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:29

Nu weten we het wel...... Kom op de mensen bij post nl lopen zich de pootjes uit het lijf...

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:31

mvdende schreef:
Hier is de status nog niet veranderd. Jammer, had eigenlijk vóór kerst binnen moeten zijn en ik heb dus écht optijd besteld (28 november, was begin december al in Nederland aangekomen) het stukje China, Luxemburg, Nederland was echt snel dit keer, maar het is vastgelopen in Nederland helaas. Nu al 9 dagen bij PostNL minimaal...

Jammer en ik hoop dat het maandag of elders volgende week dan gaat komen.

Ik bestel voorlopig niets meer, ga dingen maar zo vee mogelijk zélf halen bij winkels die nog open zijn. Hondenvoer bijvoorbeeld...haal ik wel even bij de dierenwinkel ipv online.

Lijkt mij een slim idee hoef je niet meer te klagen :j

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:32

mvdende schreef:
Hier is de status nog niet veranderd. Jammer, had eigenlijk vóór kerst binnen moeten zijn en ik heb dus écht optijd besteld (28 november, was begin december al in Nederland aangekomen) het stukje China, Luxemburg, Nederland was echt snel dit keer, maar het is vastgelopen in Nederland helaas. Nu al 9 dagen bij PostNL minimaal...

Ik bestel voorlopig niets meer, ga dingen maar zo vee mogelijk zélf halen bij winkels die nog open zijn. Hondenvoer bijvoorbeeld...haal ik wel even bij de dierenwinkel ipv online.

Ja ik had ze gebeld of ze jouw pakketje nog wat langer konden houden, dan kunnen we hier van je updates genieten...

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:34

Caira schreef:
mvdende schreef:

Ja ik had ze gebeld of ze jouw pakketje nog wat langer konden houden, dan kunnen we hier van je updates genieten...

:') _/-\o_ :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:47

Hoop inmiddels dat ze het eind maart leveren ofzo....

1 pakket hier lijkt inmiddels de weg kwijt. Van we leveren vandaag naar is nog niet bij postnl.
Katjes zonder kerstcadeau :+ overleven ze vast wel. Ze krijgen het pakpapier wel :) zijn ze vast blij mee

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:49

Keet schreef:
Hoop inmiddels dat ze het eind maart leveren ofzo....

1 pakket hier lijkt inmiddels de weg kwijt. Van we leveren vandaag naar is nog niet bij postnl.
Katjes zonder kerstcadeau :+ overleven ze vast wel. Ze krijgen het pakpapier wel :) zijn ze vast blij mee

Misschien wel blijer :’)
En anders kun je ze altijd een leuke kartonnen doos cadeau doen, als je die nog hebt :j

Mri

mijn pakketje is terecht *\o/*
De 3 werkdagen redden ze niet, eerste bezorg mogelijkheid is dinsdag avond.
Afhalen bij postpunt is vandaag al mogelijk (ook niet binnen de 3 werkdagen, maar who cares)

Al snap ik er geen bal van, want vandaag worden 2 andere pakketjes wel gewoon met de reguliere pakket bezorging bezorgd. Bezorger komt dus ook vanavond

Anoniem

Hier is brief van de overheid vannacht toch ineens nog weer een keer gescand :D . Dat zat die dus toch nog ergens op het sorteercentrum. Hij zou nu vandaag moeten komen, ik ben benieuwd.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:54

robert45 schreef:
Afgelopen maandag mochten we geen pakketten meer versturen met PostNL ze hadden de voormeldingen stopgezet.

Dinsdag hadden we beperkte mogelijkheden voor wel 10 pakketten. Meer voormeldingen/barcodes waren er niet.

Gisteren kon er weer normaal verstuurd worden.

De grote jongens als bol.com krijgen alle voorrang en als kleine speler zoek je het maar uit.

Er staan nog ergens 15 pakketten al sinds vorige week maandag. Geen idee wanneer die geleverd worden...

Ook Bol heeft beperkingen gekregen van PostNL!
Bol heeft vrijwel alle commerciële uitingen op radio, tv en social media stop gezet, reeds ingekochte zendtijd is gedoneerd aan goede doelen en van veel niet essentiële producten hebben ze de levertijd verlengd.

Overigens mag ik niet klagen, er zijn een paar pakketjes vertraagd, en een enkeling zoekgeraakt, maar het overgrote deel is nog steeds de volgende dag geleverd, ook in België.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 12:42

Afbeelding

:+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:05

Flauw _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:38

Kunnen sommigen aub eens ophouden met op de man spelen? {:)-:( Heb je niks aardigs te zeggen zeg dan niks. Een stuk fijner voor anderen ook. Volwassenen zouden toch in staat moeten zijn om gewoon even niks te typen ipv gaan hakken en flauw doen. -O-

Dat gezegd hebbende dhl bericht dat ze zondag komen van zooplus. Verrassend. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:41

Caira schreef:

Ah dat verklaart waarom ook mijn pakketten vertraging hebben |(

Mvdende, was er 10 jaar geleden ook een pandemie en bijna alle pakketpunten gesloten?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:43

Flying_Angel schreef:
[ [url=m/T1JQBy.jpg]Afbeelding[/url] ]

:+

_O-

Wat betreft PostNL frustraties, heb ik bijna niet.

Had een boek besteld, kwam 2 dagen later dan normaal, maar had het wel verwacht rond de kerstdagen. :)

Heb meer problemen gehad met UPS :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:44

MarcoBorsato schreef:
Caira schreef:

Ah dat verklaart waarom ook mijn pakketten vertraging hebben |(

Mvdende, was er 10 jaar geleden ook een pandemie en bijna alle pakketpunten gesloten?

Heb je de grote graascrisis van twintig tien niet meegekregen dan :oo.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:47

Ook hier komt zondag dhl. Enige wat ik hoop is dat de nieuwe laptop netjes vervoert word en aankomt haha.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:48

Durf het bijna niet te zeggen maar had alles keurig op binnen :')
Zelfs DHL, dinsdagochtend besteld en woensdag bezorgd :wow:

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:51

Ik gooi er maar even een vrolijke noot in :P
Heb van de week de meneer van PostNl een doosje Mercikes gegeven omdat hij altijd heel correct en vriendelijk is. Werd erg gewaardeerd zag ik !

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 13:51

Ik vind het momenteel gewoon een verrassing of er wat in de bus zit :+ Ik zie in de postNL app wel wat post staan van een paar dagen geleden. Het is er nog niet, maar ik weet dat het ooit komt :))

De postbezorgers lopen en fietsen momenteel de longen uit het lijf. Ik ben al lang blij als het deze dagen binnenkomt. En anders dan maar iets later. Eigenlijk zijn we ook goed verwend met die snelle levering van post en pakketten. Mijn vaste bezorger heb ik al even niet gezien. Maar er ligt nog een fooi voor de beste man klaar.
Laatst bijgewerkt door Winged op 24-12-20 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:00

Ik wacht ook nog op een pakketje.
Maar het is niet voor kerst en heeft geen haast.

Ik hoorde van een kennis die op het sorteercentrum werkte dat tijdschriften ook allemaal dikker en dus zwaarder worden. Voor de lezer fijn. Voorde sorteerder en postbode niet.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:03

Postnl doet het bij ons echt fantastisch. Ik zit echter al een week te wachten op een pakket van DHL en van Trunkrs. Het vervoersbedrijf van Mediamarkt.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:07

Alle post van PostNL komt bij ons ook gewoon op de juiste dag binnen..
Pakketjes ook trouwens :).

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:15

Es_ther schreef:

Supernetjes nu ze het zo druk hebben :j

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:16

Het ene pakket met wat vertraging bezorgd dat is logisch nu 4 werkdagen.

Ik had eergisteren wat besteld was dag later s avond bezorgt.

ze gaan lang door benieuwd of de avond bezorgers niet al s morgens vroeg zijn begonnen dan heb je lange dagen.. zal deels wel later begonnen zijn.

Had laatst een die om 6 in de avond ging rijden . Track en trace is erg update was dacht ik geen post .nl

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:18

Dilan93 schreef:
Es_ther schreef:

Supernetjes nu ze het zo druk hebben :j

Jaa, ik volg mn post via de app en de post die er staat komt dan ook echt!
Onze buren (bakker) hebben de postbode ook wat lekkers gegeven in deze tijd. Of hij krijgt een gratis kaasbroodje ofzo, super netjes :).