Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Hier is de status nog niet veranderd. Jammer, had eigenlijk vóór kerst binnen moeten zijn en ik heb dus écht optijd besteld (28 november, was begin december al in Nederland aangekomen) het stukje China, Luxemburg, Nederland was echt snel dit keer, maar het is vastgelopen in Nederland helaas. Nu al 9 dagen bij PostNL minimaal...
Jammer en ik hoop dat het maandag of elders volgende week dan gaat komen.
Ik bestel voorlopig niets meer, ga dingen maar zo vee mogelijk zélf halen bij winkels die nog open zijn. Hondenvoer bijvoorbeeld...haal ik wel even bij de dierenwinkel ipv online.
mvdende schreef:Hier is de status nog niet veranderd. Jammer, had eigenlijk vóór kerst binnen moeten zijn en ik heb dus écht optijd besteld (28 november, was begin december al in Nederland aangekomen) het stukje China, Luxemburg, Nederland was echt snel dit keer, maar het is vastgelopen in Nederland helaas. Nu al 9 dagen bij PostNL minimaal...
Ik bestel voorlopig niets meer, ga dingen maar zo vee mogelijk zélf halen bij winkels die nog open zijn. Hondenvoer bijvoorbeeld...haal ik wel even bij de dierenwinkel ipv online.
Caira schreef:mvdende schreef:Hier is de status nog niet veranderd. Jammer, had eigenlijk vóór kerst binnen moeten zijn en ik heb dus écht optijd besteld (28 november, was begin december al in Nederland aangekomen) het stukje China, Luxemburg, Nederland was echt snel dit keer, maar het is vastgelopen in Nederland helaas. Nu al 9 dagen bij PostNL minimaal...
Ja ik had ze gebeld of ze jouw pakketje nog wat langer konden houden, dan kunnen we hier van je updates genieten...
Keet schreef:Hoop inmiddels dat ze het eind maart leveren ofzo....
1 pakket hier lijkt inmiddels de weg kwijt. Van we leveren vandaag naar is nog niet bij postnl.
Katjes zonder kerstcadeauoverleven ze vast wel. Ze krijgen het pakpapier wel
zijn ze vast blij mee
robert45 schreef:Afgelopen maandag mochten we geen pakketten meer versturen met PostNL ze hadden de voormeldingen stopgezet.
Dinsdag hadden we beperkte mogelijkheden voor wel 10 pakketten. Meer voormeldingen/barcodes waren er niet.
Gisteren kon er weer normaal verstuurd worden.
De grote jongens als bol.com krijgen alle voorrang en als kleine speler zoek je het maar uit.
Er staan nog ergens 15 pakketten al sinds vorige week maandag. Geen idee wanneer die geleverd worden...
MarcoBorsato schreef:Caira schreef:Ja ik had ze gebeld of ze jouw pakketje nog wat langer konden houden, dan kunnen we hier van je updates genieten...
Ah dat verklaart waarom ook mijn pakketten vertraging hebben
Mvdende, was er 10 jaar geleden ook een pandemie en bijna alle pakketpunten gesloten?
Dilan93 schreef:Es_ther schreef:Alle post van PostNL komt bij ons ook gewoon op de juiste dag binnen..
Pakketjes ook trouwens.
Supernetjes nu ze het zo druk hebben