Neverland schreef:Dus als je aan je eigen veiligheid denkt ben je een mietje? Okeee...
Het is geen springen waar je met paard en al over de kop door een hindernis kan vliegen. Rijden die hoge topdressuurders thuis ook met cap?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elnienjo schreef:MarcoBorsato schreef:Je hebt de huidige ontwikkelingen rondom draagmoeders en hulp bij zwanger worden voor vrouwenstellen gemist?
Dan hebben ze er in elk geval wel heel goed over nagedacht of dit is wat ze willen i.t.t. veel heterokoppels die 'n 'oepsie door de pil' toch maar besluiten te houden terwijl ze helemaal niet echt bij elkaar passen en ook niet echt 100% zeker weten dat ze wel ouder willen worden.
Er zijn volgens mij procentueel meer gay's(koppels) kindvrij dan hetero's(koppels)
MarcoBorsato schreef:Zou jij een pedofiel in het leven van je kind willen?
pmarena schreef:MarcoBorsato schreef:Zou jij een pedofiel in het leven van je kind willen?
Wat denk je zelf....
Dat ik best begrip kan hebben voor een ieder die afwijkende behoeftes voelt (en daar geen ander mee kwaad doet!) houdt bij mij niet op bij mensen die iemand van hetzelfde geslacht prefereren of het hele rijtje afkortingen van tegenwoordig. Of begrip voor een niet-praktiserende pedofiel die ook niet gevraagd heeft om, en kapot gaat aan, die gevoelens.
Ik heb er ook begrip voor dat mensen dergelijke behoeftes als een afwijking zien. Zolang ze maar geen homo's in elkaar gaan rossen of walgelijke opmerkingen er over maken tegen anderen.
Ik heb begrip voor bijna alle meningen, geaardheden of wat dan ook, zolang mensen elkaar ondanks dat maar wel gewoon met respect blijven behandelen want wat je er mee doet, dáár gaat het om.
Ik vind het eigenlijk wel apart als er wel begrip is voor pedofielen, maar niet voor mensen die niet zo door de natuur bedoelde geaardheden zien als een afwijking van het normale
pmarena schreef:Nou dan is mijn niet-populaire mening dat ik de vergelijking (in de kern) toch wel goed snap.
Mannen (of vrouwen) horen in principe niet samen te seksen (geen voortplanting mogelijk) en een volwassene met een kind ook niet. Ik vind het dikke prima hoor dat mannen of vrouwen elkaar opzoeken en hun liefde vieren zoals dat zo mooi gezegd wordt, oprecht hartstikke leuk voor ze dat dat nu veel meer geaccepteerd wordt en ik heb er absoluut niks tegen, het is mij werkelijk om het even![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ik snap ook best dat mensen het als afwijking zien want het IS toch ook eigenlijk niet zo bedoeld.
Bij pedofilie komt er alleen nog dat extra schepje bovenop dat het niet gelijkwaardig is.
Marie_Anne schreef:pmarena schreef:Nou dan is mijn niet-populaire mening dat ik de vergelijking (in de kern) toch wel goed snap.
Mannen (of vrouwen) horen in principe niet samen te seksen (geen voortplanting mogelijk) en een volwassene met een kind ook niet. Ik vind het dikke prima hoor dat mannen of vrouwen elkaar opzoeken en hun liefde vieren zoals dat zo mooi gezegd wordt, oprecht hartstikke leuk voor ze dat dat nu veel meer geaccepteerd wordt en ik heb er absoluut niks tegen, het is mij werkelijk om het even![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ik snap ook best dat mensen het als afwijking zien want het IS toch ook eigenlijk niet zo bedoeld.
Bij pedofilie komt er alleen nog dat extra schepje bovenop dat het niet gelijkwaardig is.
Terug naar de jaren 50, wat een vergelijking...
Jij vindt dus dat seks met een voorbehoedsmiddel en orale seks ook in principe niet hoort en dus ook een afwijking? Want geen voortplanting mogelijk en niet zo bedoeld.
pmarena schreef:Wat nou spastisch, je beseft toch hopelijk zelf ook wel dat het een idiote vraag is.
Ik heb dat "natuurlijk" al gedefinieerd: je kan niet samen voortplanten.
Ik vind het gewoon jammer om voor het ene wel begrip te hebben, en voor het andere niet.
Ik schrik er in eerste instantie ook van als mensen zeggen dat een homo een afwijking heeft....maar als je dan even beseft dat ze gewoon refereren aan dat "niet kunnen voortplanten / de natuur heeft het niet zo bedoeld" dan kan ik toch meer begrip voor die mening hebben
Ik heb daarmee geen snars minder begrip voor die homo waar ze het over hebben, maar óók begrip voor die mening....die hopelijk met de tijd nog wat minder kortzichtig wordt
pmarena schreef:Marie_Anne schreef:Terug naar de jaren 50, wat een vergelijking...
Jij vindt dus dat seks met een voorbehoedsmiddel en orale seks ook in principe niet hoort en dus ook een afwijking? Want geen voortplanting mogelijk en niet zo bedoeld.
Jij snapt het verschil niet tussen zelf iets vinden, of begrip hebben voor iemand die iets vindt?
Iemand die begrip heeft voor een pedo is toch zelf ook geen pedo, maar als ik begrip heb voor mensen die homofilie afwijkend vinden, ben ik wel ineens een homo-hater ofzo?
DeMolenhoek schreef:Als je geen dier kunt doden hoor je ook geen vlees te eten. Het vuile klusje laten opknappen door een ander om ‘s avonds toch maar een stukje vlees te hebben, maar dan wel zeggen dat het zoooo zielig is dat een dier wordt geslacht.
Sizzle schreef:DeMolenhoek schreef:Als je geen dier kunt doden hoor je ook geen vlees te eten. Het vuile klusje laten opknappen door een ander om ‘s avonds toch maar een stukje vlees te hebben, maar dan wel zeggen dat het zoooo zielig is dat een dier wordt geslacht.
![]()
Eigenlijk vind ik dat het op z’n minst zien hoe het doden van een dier gaat een basis voor onderwijs.
Dat vervolgens niet iedereen z‘n eigen slachtkalf op het balkon kan hebben snap ik ook wel.
valine schreef:Nog een unpopular opinion, ik vind dat de hele discussie over pedo’s en homo’s in een ander (nieuw) topic geplaatst moet worden.
Dit topic gaat over unpopular opinions en niet over de voors en tegens van iemands mening... maar schijnbaar vinden sommige het nodig om over alles een discussie te starten.
DeMolenhoek schreef:Kun je gerust allemaal leren. Je steekt ook niet iemand die nog nooit heeft gereden alleen in een auto om het land te doorkruisen. Het gaat ook niet over dat mensen alles zelf terug moeten slachten, maar over het kunnen. Als je staat te piepen bij een kip dat je het niet kunt moet je maar geen vlees eten. Niet oogkleppen op en alles in de supermarkt halen. Want die kippen zijn niet zielig?