De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 11:55

germie schreef:
Ik zou wel een relatie willen, maar dan eentje op basis van hobbies en gemeenschappelijke interesses. Er zijn ook meer mensen die zo hun partner vinden. Maar het is wel wat lastiger.
En dan heb ik ook nog de eis: eigen inkomen.

Op die manier zou ik nog wel een relatie willen. Maar denk dat dat best lastig vinden is.

En beide een aparte slaapkamer :+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:14

Whale schreef:
germie schreef:
Ik zou wel een relatie willen, maar dan eentje op basis van hobbies en gemeenschappelijke interesses. Er zijn ook meer mensen die zo hun partner vinden. Maar het is wel wat lastiger.

Op die manier zou ik nog wel een relatie willen. Maar denk dat dat best lastig vinden is.

Maar dat is dan meer een vriendschap. Overigens heb je meer aan een goede vriendschap dan aan een slechte relatie!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:16

anjali schreef:
Maar dat is dan meer een vriendschap. Overigens heb je meer aan een goede vriendschap dan aan een slechte relatie!

Je kan toch nog steeds verliefd zijn op iemand zonder het bed te delen of wat?

Maureen95

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:24

Ik vind het juist heerlijk om lekker klef tegen elkaar in bed te liggen, maar zodra ik slaap ben ik heel erg bewegelijk. Dus rol ik vaak vanzelf weer weg. Kan ook moeilijk lang in dezelfde positie blijven liggen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:25

Whale schreef:
anjali schreef:

Je kan toch nog steeds verliefd zijn op iemand zonder het bed te delen of wat?

Wel de lasten niet de lusten? -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:26

Wat lusten en wat lasten zijn in een relatie kan voor iedereen wat anders zijn he

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:28

Eens, maar het lijkt me wel enorm lastig om een like-minded persoon te vinden, ik zou het niet kunnen :o

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:35

Oh ik wel. Niet dat ik aseksueel ben, maar nouja. Volgens een tip van een bokker ben ik demi seksueel - yay labels -O- . Maar het zou wel kunnen kloppen.

Ik vind sommige dingen gewoon alleen leuk als ik echt heel verliefd ben en dat kan ff duren (of wegblijven) :Y) . Zolang ik dat niet ben heb ik er ook geen enkele behoefte aan. Ik mis ook echt niet iemand om te knuffelen zoals sommigen hier zeggen- daar heb ik ook alleen maar zin in als ik iemand leuk vind.

Het enige wat ik soms mis aan mijn relaties is het verliefde gevoel zelf.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:38

Ik heb de pech dat ik de verliefde gevoelens wel heb maar de man dan geen interesse heeft -O-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:39

Whale schreef:
germie schreef:

Mij lijkt het juist heel makkelijk om het zo te vinden. Ik ken meerdere mensen die qua interesses en hobbies perfect bij me passen, maar ik hoef er niet aan te zitten ofzo :+

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:42

Sheran schreef:
Mij lijkt het juist heel makkelijk om het zo te vinden. Ik ken meerdere mensen die qua interesses en hobbies perfect bij me passen, maar ik hoef er niet aan te zitten ofzo :+

Ja als vrienden, maar ik had het over een relatie :+

Maar ik ben ook niet goed in vrienden vinden :')

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 13:13

Ik kan heeeeel knuffelig zijn maar ook heeeel erg blijf van mijn lijf _O-

Heb na mijn relatie een rebound gehad, leuke vent (totdat ik elke keer weer achter een nieuwe feit kwam wat me tegen stond) woonde een uur van me vandaan en hij had geen rijbewijs dus als we elkaar zagen kwam het omdat ik elke keer naar hem toe ging.
Op een moment verwachte hij dat ik elk weekend kwam en dat er dan ook de hele nacht euh je weet wel was.
Nou dat hoefde voor mij echt niet :')

Heb sowieso iets tegen "verplichtingen".
Met werk is dat al genoeg in mijn leven, wil ik in mijn vrije tijd dat ook niet nog eens ervaren :roll:

Ja denk echt dat ik als ik iemand tegen zou komen het op een heerlijke Lat zou laten uitlopen.
Samenwonen wil ik iig echt niet meer.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:19

anjali schreef:
germie schreef:
Ik heb ook ruimte nodig in bed. En snurkers zijn al helemaal irritant, maar ook de warme huid van iemand. Of de lichaamssappen, bah. Ik hou niet van zweet van een ander.

Als je dat zo ervaart dan ben je niet verliefd op die persoon.

Dat is hetzelfde geneuzel als: Dat komt omdat je de ware nog niet hebt ontmoet.

Is het zo lastig te begrijpen dat sommige mensen daar echt geen behoefte aan hebben, of ze verliefd zijn of niet. Ik vind dat ook niets.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 14:20

Whale schreef:
Sheran schreef:

Ja als vrienden, maar ik had het over een relatie :+

Maar ik ben ook niet goed in vrienden vinden :')

Ik begreep het als 'ik wil graag een relatie op basis van gemeenschappelijke interesses'. Dat is voor mij dus echt niet genoeg, maar zo werd het dus ook niet bedoeld :P

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 19:17

Ik vind even knuffelen altijd wel leuk maar heb het liefste ruimte voor mezelf hoor.
Ben een roller in bed en heb echt een groot bereik daarin.
Word ik geblokkeerd dan erger ik me dat er iemand naast me ligt en slaap ik niet meer _O-

Mijn verhaal kreeg nog een detail, een bekende van mijn ‘stalker’ was op visite bij hem en hij had ook bedacht dat hij via vage websites ontlasting wou laten versturen naar mij enzo.
Die jongen was heeeeeeel Erg eerlijk en zo werden al mijn vermoedens bevestigd.
Ergens is die Pipo gewoon sneu en lachwekkend als hij zulke dingen doet _O-
Maar vervelend is het wel, hoe kom je er ook op. Bizar met hoofdletters eigenlijk.
De bekende persoon heeft mij overigens netjes uit zichzelf privé benaderd ook en ik vond het Erg lief

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 19:23

Whahaha wat een trieste kerel wauw heb veel zielige dingen mee gemaakt maar wauw gewoon wauw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 19:26

Bizar, geen woorden voor :r

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 19:35

Serieus.... wow lekker hopeloos geval

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 19:47

Dat is echt een hopeloze gast... Gekkenhuis iets voor hem?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:02

Ja ik ben heel wat wijzer geworden moet ik zeggen.
Vooralsnog had hij mijn verkeerde adres gebruikt dus ik hoop niet dat hij zulke dingen daadwerkelijk doet voor de bewoners van dat huis eigenlijk.

Hij heeft wel op een middelbare school school gezeten waar ook wel moeilijke jeugd zat en extra begeleiding is voor ‘kinderen’
Zou dat het zijn? :+
Ik weet het niet hoor, ik hou me koest voor t werk maar als hij zijn neus ergens laat zien en horen is het bingo.
Sommige mensen zijn ingelicht, niet om gekke fratsen uit te halen ofzo maar ter bescherming van mij mocht het nodig zijn.
Wat hij kan, kan ik veel beter alleen zo ver wil ik niet gaan.

Hij doet dus alles in samenzwering met zijn stiefbroertje waar ik al gezeik om heb gehad zonder die te kennen.
Ik had al verwacht dat die er mee te maken had.
Gezicht van die jongen zegt op de foto al genoeg.
Ik was in staat om de vader te berichten en moet echt op mijn handen zitten nergens op te reageren.
Maar komaan hoe ziek ben je _O-

Mijn ‘informant :+ ‘ heeft hem ook gevraagd waar hij mee bezig was en betreft zijn gedrag is hij altijd zo geweest en niks vooruit gegaan.
Schijnt weinig mensen om zich heen te hebben ook door zijn gedrag.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:40

Jak lukiebradley.... ik hoop dat je snel van die creep af bent...

Afbeelding

:+ :')

Dit kwam langs op fb. Hahahah never nooit niet :+ :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:42

Zal zeker weer zo'n programma zijn met een laag intelligentie gehalte :')

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:42

Sintara schreef:
Oh ik wel. Niet dat ik aseksueel ben, maar nouja. Volgens een tip van een bokker ben ik demi seksueel - yay labels -O- . Maar het zou wel kunnen kloppen.

Ik vind sommige dingen gewoon alleen leuk als ik echt heel verliefd ben en dat kan ff duren (of wegblijven) :Y) . Zolang ik dat niet ben heb ik er ook geen enkele behoefte aan. Ik mis ook echt niet iemand om te knuffelen zoals sommigen hier zeggen- daar heb ik ook alleen maar zin in als ik iemand leuk vind.

Het enige wat ik soms mis aan mijn relaties is het verliefde gevoel zelf.

Demi seksueel? Er blijven maar nieuwe dingen bij komen zeg.. Jammer dat voor alles tegenwoordig namen (vakjes) nodig zijn... ;(

Nou mensen, ik lig lekker alleen in mijn bed die weer heerlijk fris is opgelegd. Nee voor mij geen mannen meer in mijn bed of ik moet al ineens heel verliefd worden :+

Oh en wat een freak zeg lukiebradley! Als hij doorgaat gewoon aangifte gaan doen ofzo brrr... Daar hield ik me echt niet rustig voor omdat het iets met werk te maken heeft!

Slaaplekker allemaal!

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 00:02

Snurken _-:(
Ik heb mijn toenmalige vriend midden in de nacht naar zijn eigen huis gestuurd, hij woonde 2 straten verderop.
Ik deed telkens geen oog dicht, mijn slaap is me heilig, en vooral als ik s nacht kan slapen ipv werken.
Ik hou er ook niet van als iemand mij de hele tijd vastpakt, ik moet regelmatig kunnen draaien, en niet aan iemand vastplakken van de warmte.
Paar pagina's terug stond er iets over huisdieren op de slaapkamer.
Mijn laatste vriend wou zijn hond mee naar mijn slaapkamer nemen, dacht het niet dus :r , als ik iets vies vind zijn het dierenharen in mijn bed.

Paar weken terug nog een date gehad, hij was kleurenblind, nou oke dat kan. Dus een test :P
Wat voor kleur heb ik op mijn nagels? Antwoord hij blauw >;) klopt
Je hebt wel het een en ander paars in huis zegt ie >;)

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee om te daten, ik tref altijd de verkeerde mannen -O-
Ik ben gelukkig alleen, ik kan alles betalen, heb lieve familie en vrienden, ik vermaak me voorlopig wel +:)+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 00:28

Dat is denk ik toch echt het voordeel aan een vrouw-vrouw relatie; geen gesnurk. :') Of ik ben alleszins nog geen vrouw tegengekomen die het zo extreem heeft. :+ Een keer eens meegemaakt, maar niet extreem en het kwam zeker niet vaak voor. Van haar kon ik het op een manier nog wel verdragen omdat het niet zo irritant was.
Zelf heb ik het blijkbaar wel heel af en toe in combinatie met alcohol en een (aankomende) verkoudheid. :+

Maar dat irritant mannengesnurk... Nee dankje. Ik hoorde mijn vader vroeger tot beneden snurken, werd er echt agressief van. :')

Een van mijn vrienden maakt wel een enorm raar geluid in haar slaap soms... Precies alsof ze aan het 'smakken'/eten is in haar slaap. Ik vergeleek het eerst met een hond die aan het drinken was en zijn bek aflikte (met van die grote hanglippen) maar dat vond ze niet zo leuk. :') (Plus dat ze dat geluid maakte net toen ik in een -vond ik- creepy huis sliep. Ik schrok me echt kapot de eerste keer omdat ik niet kon plaatsen waar dat vreemde geluid vandaan kwam.. _O- )