@Nummus ah jee - vervelend - maar dat maak jou niet minder aantrekkelijk! Smaak is zo persoonlijk...
@ Resistance: Persoonlijk zou ik helemaal klaar zijn met deze kerel. Haal jij echt plezier uit deze gesprekken? Of ben je nu de situatie van een positieve kant aan het bekijken omdat je zelf zo ingesteld bent? Hij klinkt als veel drama...
@ Zo goed bezig Peelie. Ga je de Pool nog terug zien?
Ik hou ook van droge gesprekken hahah dus ik snap hem helemaal.
Hier ook weer wat gebeurd. Soldier boy (date no2) stuurt terug veel apjes. Wel lief maar het is gewoon mijn ding niet. Ik denk dat hij toch echt opzoek ik naar een lief meisje voor wat serieus ik denk niet dat ik dat ben. IK denk er nog eens over na (want de date was wel erg leuk) maar wellecht stuur ik hem toch morgen een bericht dat het niet verder zal gaan tussen ons. (als er mensen zijn die mijn bericht willen nalezen via pb? ik wil hem echt niet kwetsen)
Dan een leuke match deze namiddag en ben ik meteen beginnen te chatten - gesprek sloeg helemaal nergens op haha heerlijk gelul en humor. Met hem heb ik een date morgen. Laten we hem Mr Ginger noemen. Ik ben benieuwd.
En dan kreeg ik deze avond een apje van SuperLike-man (date no1). Of ik geen zin had in thee. 30min later stond hij hier aan de deur. Gewoon wat geklest, en na een uur terug weg. Ik krijg echt geen hoogte van hem, en het lijkt erop dat hij geen hoogte krijg van mij....we zijn een beetje rond elkaar aan het dansen lijkt me. Wel heel spannend...en ik ben er intussen overuit dat ik hem wel aantrekkelijk vind...
Dus de tussenstand; in de laaste 7 dagen 3 dates met 3 verschillende mannen, en in totaal 10dagen op tinder..en te denken dat ik zo verlegen ben en sociaal contact meestal uit de weg ga. Ik ken mezelf niet meer.