Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:34

listiglistje schreef:
Ik ben van mening dat iedereen het moet doen op zijn of haar manier.
Als je ergens aan irriteert prima, dan is dat zo. Iedereen is anders...

Hier intens verdrietig ;( gisteren plotseling mijn paard moeten laten inslapen op de kliniek. Ernstige koliek en te hoog risico voor operatie. Was helemaal mis dus snel de keuze moeten maken...tjezus wat zwaar!

Wat afschuwelijk, heel veel sterkte!!!

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:39

Wel ik ben aangenaam verrast (schijf ik het nou goed?)

Soldier-boy is een leuke kerel, praat vlot en heeft inhoud. Het was een fijne date!

Vind ik hem echt aantrekkelijk? Ik weet het nog niet....maar ik heb me voorgenomen gewoon als het leuk is gewoon nog een keer af te spreken.

Nee we hebben niet gezoend, maar dat vind ik eerlijk gezegd fijner zo op de eerste date. Het is al zonder zoen ongemakkelijk genoeg voor mij hahaha

Desondanks kan ik niet SuperLike-man uit mijn hoofd zetten. Wss deels omdat ik niets meer van hem heb gehoord....wat is dat toch met onbechikbare mannen, waarom wil ik ze :')

FatCat

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:40

Linda - klinkt als een erg moeilijk keuze....

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:50

Listiglistje, onwijs veel sterkte toegewenst. Wat een bizarre dag moet dat geweest zijn voor je. Dikke knuf :(:)

Sabine1979, gefeliciteerd!!! Hond went er vanzelf wel aan! ;)

FatCat, wat hebben jullie gedaan op de date? Leuk zeg! In ieder geval nog een tweede date.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:54

Eigenlijk ben ik al niet meer aan het Tinderen. Maar ik vind het topic gewoon zo leuk. :')

Vorige week (woow, pas 1 week geleden. Bizar) op het strand een leuke vent ontmoet en nu al meerdere keren een date mee gehad. Klikt goed en hij is net zo gek op z'n hond als ik op mijn 17 honden. Dus die mag ik niet meer laten gaan denk ik :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 23:53

Jolien, superleuk om zo spontaan iemand tegen te komen!

Gelukkig hoef ik nu (nog) geen keuzes te maken. Ik vind ook niet dat ik degene ben die daarover mag/kan oordelen want heb zelf ook een rugzakje. Het is maar net wat die persoon ermee doet en hoe die ermee omgaat. Dat ga ik komende tijd wel zien, ik ga ook niet over een nacht ijs. Maar het feit dat we elkaar in 1 week al 4 keer (!) hebben gezien zegt wel wat. Kwam toevallig zo uit normaal gesproken heb ik niet eens zoveel tijd. Maar nu niet gaan overhaasten of te hard van stapel lopen.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 00:29

Linda_Fleur, makkelijker gezegd dan gedaan, maar blijf je gevoel volgen. Als je denkt dat het oké is, dan is het goed, toch? Lijkt me lastig dat je bubbel van "liefde op het eerste gezicht" dan ineens weer uiteen spat. :(:)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 11:40

Silly1972 schreef:
Hmmm are you sure?
Kan bijna alleen als je rekent vanaf je 14e :P
Dus nog nooit een relatie hebt gehad.
Kan natuurlijk

You got it. :j
Heb op mijn 12e een eh... "vriendje" gehad. Maar dat ging niet goed. Dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 11:43

Had ik gisteren een match, echt zo'n autogek.. Maar dan ook echt zoeen die naar van die automeetings gaat met zijn lelijke verlaagde en vol spoilers zittende auto :+ Dan tussen neus en lippen door ook nog ff vermelden dat hij een date had gehad die alleen voor het geld met hem wou :') Joh, wat wil je nou zeggen dan.. Vind dat altijd van die onvolwassen uitspraken.. Stoer voor je vrienden, maar nee :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 12:02

Relaxed schreef:
Had ik gisteren een match, echt zo'n autogek.. Maar dan ook echt zoeen die naar van die automeetings gaat met zijn lelijke verlaagde en vol spoilers zittende auto :+ Dan tussen neus en lippen door ook nog ff vermelden dat hij een date had gehad die alleen voor het geld met hem wou :') Joh, wat wil je nou zeggen dan.. Vind dat altijd van die onvolwassen uitspraken.. Stoer voor je vrienden, maar nee :+

Daar zou ik al zo snel klaar mee zijn. Ik knap sowieso al heel snel af op mannen, het is maar zelden dat er eentje mijn aandacht langer kan vasthouden. En die zijn dan of homo of getrouwd. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 12:04

Heb ik momenteel ook een beetje last van :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 12:42

Relaxed schreef:

Vriend van mijn ex? _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 14:53

Relaxed schreef:

Ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 14:56

MarlindeRooz schreef:
Relaxed schreef:

Vriend van mijn ex? _O-

Op 1 van zijn foto's stond het neefje van mijn ex en das net zo'n kleuter met die auto van hem :+ Dat zijn echt nog van die jongetjes ofzo.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 14:58

Nummus schreef:
Relaxed schreef:

Ik ook!

Oh jee ik ook...! Er zijn 2 onbeschikbare lekkere mannen in mijn omgeving dat ik niet uit mijn gedachten kan zetten :~

Ik ben hopeloos

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 15:00

Oh die heb ik niet eens. Wel eentje waar lekker over geroddeld werd op stal (ok goed we zijn bevriend geraakt, nou en?) maar die blijkt ook niet heel verlegen in vrouwen uit vragen.
Dus ik ben gewoon z'n smaak niet. :')
Gelukkig was ik er niet verliefd op.

(Leuk voor je ego wel.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 17:50

Ik krijg hier nog steeds af en toe een selfie via snapchat van gozer. Vanochtend over dat hij op weg naar Frankrijk was. Even gepraat over wat ie daar ging doen enzo.

Ook krijg ik af en toe een spraakbericht als we een conversatie hebben op whatsapp, over hoe het met hem is en dat ie blij voor me is dat het goed gaat op gebied van studie.

Dus wel blij dat we gewoon normaal met elkaar kunnen praten. :j Ik merkte eerder ook al dat het geen relatie ding niet zo'n probleem voor mij is, maar dat ik het gewoon heel naar vindt als mensen weer weg zijn uit m'n leven. Ik verwacht hier verder ook niets van, en mocht er toch iets achter zitten zou ik ook héél hard moeten nadenken over of ik nog wel wil. Vind het gewoon prettig dat we als vrienden met elkaar om kunnen gaan. :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 19:00

Sure_lee schreef:
https://ctrlq.org/google/images/index.html

Hier je foto uploaden.
Deed ik ook vaak..scheelt inderdaad wat catfishes!

Even een vraagje heb dit nu een paar keer gedaan, maar elke keer als ik een foto upload blijft hij maar draaien.
Is dat normaal?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 21:34

Relaxed schreef:

Wauw... kinderachtig :')

Nummus schreef:
Oh die heb ik niet eens. Wel eentje waar lekker over geroddeld werd op stal (ok goed we zijn bevriend geraakt, nou en?) maar die blijkt ook niet heel verlegen in vrouwen uit vragen.
Dus ik ben gewoon z'n smaak niet. :')
Gelukkig was ik er niet verliefd op.

(Leuk voor je ego wel.)

Hahaha. Geniaal :P dat vind ik dan weer grappig.

Resistance schreef:
Ik krijg hier nog steeds af en toe een selfie via snapchat van gozer. Vanochtend over dat hij op weg naar Frankrijk was. Even gepraat over wat ie daar ging doen enzo.

Ook krijg ik af en toe een spraakbericht als we een conversatie hebben op whatsapp, over hoe het met hem is en dat ie blij voor me is dat het goed gaat op gebied van studie.

Dus wel blij dat we gewoon normaal met elkaar kunnen praten. :j Ik merkte eerder ook al dat het geen relatie ding niet zo'n probleem voor mij is, maar dat ik het gewoon heel naar vindt als mensen weer weg zijn uit m'n leven. Ik verwacht hier verder ook niets van, en mocht er toch iets achter zitten zou ik ook héél hard moeten nadenken over of ik nog wel wil. Vind het gewoon prettig dat we als vrienden met elkaar om kunnen gaan. :j

Ik heb tot nu toe een beetje het gevoel dat de mannen op tinder 9 van de 10x niet uit zijn op vriendschap. Maargoed. Ik hoop voor je dat dat werkt ;) Is wel leuk natuurlijk!

Nou. Hier is weer een hoop gebeurd. Mr ik geef je alle aandacht van de wereld bleef zeuren om een nieuwe date. Ik heb op een gegeven moment gewoon gezegt van joh. Ik heb hier geen zin meer in. Bedankt voor het gezellige gesprek en tot nooit meer.

Ik heb gisteren wel een leuke date gehad met een Poolse jonge vent. Lijkt helemaal niet Pools. Best een lekker ding zelfs, totdat we hadden gezien... maannnnnn..... de thalys kan wat leren van die jongen. Hij knuffelde wel lekker :') en we zijn als date naar het kattencafe geweest, wat ik echt mega origineel vind! Hij banketstaaf wel echt de oren van mn hoofd af (hij was een beeeeetje zenuwappig :')) dus op een gegeven moment gewoon gevraagd of hij niet voor een paar minuten zn mond dicht kon houden. Hahaha. Toen kwam er een awkward silance. Ik heb smakelijk gelachen.

Verder is er een match die 10 jaar ouder is als ik. Die begind een beetje vervelend te worden. Gaat aan me vragen of ik niet eens klaar ben met daten en of ik "al dat gedate" niet inmiddels zat ben.... dan denk ik bij mijzelf, nee. Ik ben jou bevaderende gedrag van jou over mij zat. Dat wel :P

Verder heb ik maandag een date met een agent staan waar ik echt heel erg veel zin in heb. Gek genoeg trekt me iets enorm aan in hem, terwijl hij echt niet is waar ik normaal gesproken op val. Maar het gesprek ik heel "droog" en leuk. Geen gekke dingen. Dat trekt me wel.

Dus hoppa. Ik ga lekker verder met tinderen en daten :D

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 23:09

Peelie, mannen in pak he.... Die zijn altijd aantrekkelijk :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 23:22

Als het een goed passend pak is wel!

En ja Peelie, nu m'n ego weer wat geheeld is vind ik het ook wel grappig. Maar toch stom hoe je dan toch gekrenkt kan zijn ook al zag je iemand niet eens zitten he?
Zelfs mijn beste vriendin zag ons al helemaal zitten. _O- Maar ja.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 00:35

@Nummus ah jee - vervelend - maar dat maak jou niet minder aantrekkelijk! Smaak is zo persoonlijk...

@ Resistance: Persoonlijk zou ik helemaal klaar zijn met deze kerel. Haal jij echt plezier uit deze gesprekken? Of ben je nu de situatie van een positieve kant aan het bekijken omdat je zelf zo ingesteld bent? Hij klinkt als veel drama...

@ Zo goed bezig Peelie. Ga je de Pool nog terug zien?
Ik hou ook van droge gesprekken hahah dus ik snap hem helemaal.

Hier ook weer wat gebeurd. Soldier boy (date no2) stuurt terug veel apjes. Wel lief maar het is gewoon mijn ding niet. Ik denk dat hij toch echt opzoek ik naar een lief meisje voor wat serieus ik denk niet dat ik dat ben. IK denk er nog eens over na (want de date was wel erg leuk) maar wellecht stuur ik hem toch morgen een bericht dat het niet verder zal gaan tussen ons. (als er mensen zijn die mijn bericht willen nalezen via pb? ik wil hem echt niet kwetsen)

Dan een leuke match deze namiddag en ben ik meteen beginnen te chatten - gesprek sloeg helemaal nergens op haha heerlijk gelul en humor. Met hem heb ik een date morgen. Laten we hem Mr Ginger noemen. Ik ben benieuwd.

En dan kreeg ik deze avond een apje van SuperLike-man (date no1). Of ik geen zin had in thee. 30min later stond hij hier aan de deur. Gewoon wat geklest, en na een uur terug weg. Ik krijg echt geen hoogte van hem, en het lijkt erop dat hij geen hoogte krijg van mij....we zijn een beetje rond elkaar aan het dansen lijkt me. Wel heel spannend...en ik ben er intussen overuit dat ik hem wel aantrekkelijk vind...

Dus de tussenstand; in de laaste 7 dagen 3 dates met 3 verschillende mannen, en in totaal 10dagen op tinder..en te denken dat ik zo verlegen ben en sociaal contact meestal uit de weg ga. Ik ken mezelf niet meer. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 00:38

Hoe doe je dat, ik krijg weinig leuke gesprekken haha. Nu wel met 1 iemand aan het appen. Hebben ook afgesproken maar pas over 1,5 week! (Heb namelijk geen tijd eerder)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 00:43

De sleutel is, althans voor mij, een heel onzinning gesprek beginnen, zien of ze humor en wat intelligentie hebben en dan meteen vragen op date. Dan kan je achter hun levens verhaal vragen op de date zelf.

Over die van morgen weet ik nog niets....Buiten wat er in zijn profiel staat. Ik weet wel dat we dezelfde humor delen en zolang dat goed zit heb je gewoon een leuke date, ookal wordt het niets.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 03:15

xJolien schreef:
Peelie, mannen in pak he.... Die zijn altijd aantrekkelijk :')

De agenten die ik tot nu toe aantrek hebben dat niet herkenbaar op hun profiel staan. Blijkbaar is het hun houding ofzo? Iets stoers? Ik heb echt geen idee...

Nummus schreef:
Als het een goed passend pak is wel!

En ja Peelie, nu m'n ego weer wat geheeld is vind ik het ook wel grappig. Maar toch stom hoe je dan toch gekrenkt kan zijn ook al zag je iemand niet eens zitten he?
Zelfs mijn beste vriendin zag ons al helemaal zitten. _O- Maar ja.

Ja, had je daar last van? Je vond het niet stiekem toch wel een beetje leuk?

FatCat schreef:
@Nummus ah jee - vervelend - maar dat maak jou niet minder aantrekkelijk! Smaak is zo persoonlijk...

@ Resistance: Persoonlijk zou ik helemaal klaar zijn met deze kerel. Haal jij echt plezier uit deze gesprekken? Of ben je nu de situatie van een positieve kant aan het bekijken omdat je zelf zo ingesteld bent? Hij klinkt als veel drama...

@ Zo goed bezig Peelie. Ga je de Pool nog terug zien?
Ik hou ook van droge gesprekken hahah dus ik snap hem helemaal.

Hier ook weer wat gebeurd. Soldier boy (date no2) stuurt terug veel apjes. Wel lief maar het is gewoon mijn ding niet. Ik denk dat hij toch echt opzoek ik naar een lief meisje voor wat serieus ik denk niet dat ik dat ben. IK denk er nog eens over na (want de date was wel erg leuk) maar wellecht stuur ik hem toch morgen een bericht dat het niet verder zal gaan tussen ons. (als er mensen zijn die mijn bericht willen nalezen via pb? ik wil hem echt niet kwetsen)

Dan een leuke match deze namiddag en ben ik meteen beginnen te chatten - gesprek sloeg helemaal nergens op haha heerlijk gelul en humor. Met hem heb ik een date morgen. Laten we hem Mr Ginger noemen. Ik ben benieuwd.

En dan kreeg ik deze avond een apje van SuperLike-man (date no1). Of ik geen zin had in thee. 30min later stond hij hier aan de deur. Gewoon wat geklest, en na een uur terug weg. Ik krijg echt geen hoogte van hem, en het lijkt erop dat hij geen hoogte krijg van mij....we zijn een beetje rond elkaar aan het dansen lijkt me. Wel heel spannend...en ik ben er intussen overuit dat ik hem wel aantrekkelijk vind...

Dus de tussenstand; in de laaste 7 dagen 3 dates met 3 verschillende mannen, en in totaal 10dagen op tinder..en te denken dat ik zo verlegen ben en sociaal contact meestal uit de weg ga. Ik ken mezelf niet meer. :=

De Pool wilt mij graag zondag einde van de ochtend nog een keer zien. Dat ga ik misschien ook wel doen. Maar dan ga ik hem wel duidelijk maken hoe ik het wil hebben. Want als hij zo gehaast blijft zoenen, dan vind ik dat echt niet chill (en wil ik nieteens weten hoe de rest is :')).

Ik wil best je berichtje nalezen. Maar wat zoek jij zelf dan? Of wordt soldierboy te persoonlijk voor je?

Mr ginger <<) "mijn" agent nr 2 is ook een ginger :oo heerlijk hahahaha. Veel plezier morgen.

Superlike man klinkt dus ook nogsteeds leuk :D je krijgt het voor het kiezen. Hihi. Grappig toch?

MarlindeRooz schreef:
Hoe doe je dat, ik krijg weinig leuke gesprekken haha. Nu wel met 1 iemand aan het appen. Hebben ook afgesproken maar pas over 1,5 week! (Heb namelijk geen tijd eerder)

Ik probeer ook wel snel af te spreken. Anders zit je een eeuwigheid te chatten met iemand en dan klikt het irl helemaal niet.... is toch zonde. Dus als ze er zelf niet mee komen doe ik het wel.

FatCat schreef:
De sleutel is, althans voor mij, een heel onzinning gesprek beginnen, zien of ze humor en wat intelligentie hebben en dan meteen vragen op date. Dan kan je achter hun levens verhaal vragen op de date zelf.

Over die van morgen weet ik nog niets....Buiten wat er in zijn profiel staat. Ik weet wel dat we dezelfde humor delen en zolang dat goed zit heb je gewoon een leuke date, ookal wordt het niets.

Zo doe ik het dus ook.

Weer iemand die iets bij de politie doet.... heeft hij iets met accenten... en ik heb een behoorlijke gooische R. Vind ie helemaal mooi. Dus nummers uitgewisseld en hebben we elkaar vanaf een uur of 5 tot half 1 snachts voiceberichten gestuurd. Mega grappig en ook weer een heeeeel droog gesprek. Ik heb me stuk gelachen. Daar ga ik na het weekend ook wel mee afspreken denk ik.

Agent nr 2 blijft mij heel erg boeien. We hebben het over vanalles en geven allebij naar elkaar aan echt zin te hebben in maandag en nieuwschierig naar elkaar te zijn. Helemaal leuk. Ik "voel" daar wel een spanningsveld.

Jachtfotograaf kan niet wachten totdat hij weer fatsoenlijk in NL is. Dat zal volgende week ergens zijn. Ik ben al ruim een week met hem aan de klets en dat klikt iig door gesprek heel goed. Niet te klef, maar hij stuurt wel met regelmaat een berichtje. Helemaal leuk :)

Ik krijg het er nog eens druk mee :')