Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GreaseMonkey schreef:ok, om te beginnen zijn die buren knettergek, maar als die bloempot van de oude bewoner van jullie huis is, waarom zouden jullie buren die dan moeten opruimen? Ding kan toch gewoon ff in een container ofzo? Wat er nu gebeurt met die pot is toch ook wel een beetje getreiter, en ik begrijp helemaal waar je vandaan komt (wil ook absoluut niet beweren dat ik vroomser ben dan de paus) maar dit gaat de situatie toch hoogstens verslechteren? Levert niemand iets op. Althans, niet op de lange termijn
bigone schreef:Er zijn er maar twee die het op de spits drijven en kan me het kleine pleziertje van ts om zoiets onbenulligs als het verplaatsen van een bloempot helemaal voorstellen, dan lig je toch in een deuk van zoveel kleinzerigheid.
GreaseMonkey schreef:ok, om te beginnen zijn die buren knettergek, maar als die bloempot van de oude bewoner van jullie huis is, waarom zouden jullie buren die dan moeten opruimen? Ding kan toch gewoon ff in een container ofzo? Wat er nu gebeurt met die pot is toch ook wel een beetje getreiter, en ik begrijp helemaal waar je vandaan komt (wil ook absoluut niet beweren dat ik vroomser ben dan de paus) maar dit gaat de situatie toch hoogstens verslechteren? Levert niemand iets op. Althans, niet op de lange termijn
Vjestagirl schreef:GreaseMonkey schreef:ok, om te beginnen zijn die buren knettergek, maar als die bloempot van de oude bewoner van jullie huis is, waarom zouden jullie buren die dan moeten opruimen? Ding kan toch gewoon ff in een container ofzo? Wat er nu gebeurt met die pot is toch ook wel een beetje getreiter, en ik begrijp helemaal waar je vandaan komt (wil ook absoluut niet beweren dat ik vroomser ben dan de paus) maar dit gaat de situatie toch hoogstens verslechteren? Levert niemand iets op. Althans, niet op de lange termijn
Als jij een wrakfiets op mijn grond zet en ik daarna verhuis, moet de nieuwe eigenaar van mijn huis dan die wrakfiets opruimen, terwijl die er niets mee te maken heeft?
Amandavd schreef:Misschien moeten jullie eens ophouden TS te vertellen wat ze wel en niet moet doen. Dat kan ze prima zelf beslissen.
IMANDRA schreef:Vjestagirl schreef:Als jij een wrakfiets op mijn grond zet en ik daarna verhuis, moet de nieuwe eigenaar van mijn huis dan die wrakfiets opruimen, terwijl die er niets mee te maken heeft?
Aan de andere kant is dat ook niet de verantwoordelijkheid van de buren.
Vleddertje1 schreef:Amandavd schreef:Misschien moeten jullie eens ophouden TS te vertellen wat ze wel en niet moet doen. Dat kan ze prima zelf beslissen.
Precies! Waarom antwoord jij dan voor TS![]()
Maar goed hoor...ik kijk gewoon met een andere blik hiernaar...was gewoon benieuwd hoe het wettelijke verloop hiervan was daarom het topic gevolgd... was puur een tip voor TS zeker niet vervelend bedoeld... maar zal me er zeker niet meer mee bemoeien hoor... bokt op zn best...