Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Ik fietste net hier over de dijk, en lag bijna met m’n tanden op het stuur omdat ik vol in de remmen moest (ik fiets best door) voor een radiografisch autootje![]()
Welke ouder vind überhaupt een dijk (waar je 60 mag) een geschikte speelplaats voor ventjes van een jaar of 8
sanso schreef:Oh, en wat ik ook nooit snap is waarom er zo extreem mysterieus gedaan moet worden over de geslachten en naam. Ik zou het gewoon zeggen als ik het wistwat maakt het nu uit of het nu of over 9 maanden bekend word?
Prairy schreef:Och, vroeger vroeger hadden ze volgens mij ook niet zoveel inspiratie. Jan, Piet, Klaas, Simon.
Truus, Bep etc
Maar dan kreeg je gewoon een bijnaam haha.
Ibbel schreef:Vroeger werd er ook gewoon veel vernoemd. Eerste zoon naar de opa aan vaderskant, eerste dochter naar de oma van moederskant. Aan mijn vaderskant kom je continu Frederik en Daniel tegen, aan mijn moederskant is er een hele reeks Samuels. Mijn ouders hebben rigoreus gebroken met die traditie, vermoedelijk omdat ze wisten dat het oorlog zou worden tussen beide oma's